Gå til innhold

3-D-ultralyd


Alive

Anbefalte innlegg

Er det noen av dere som har tenkt seg på det?

Vi har bestilt time i påsken og jeg gleder meg masse. Var litt vanskelig å bestemme oss for når i svangerskapet vi ville gå. Vil helst at babyen har mest mulig kjøtt på kroppen, men så vil vi få bekreftet at det er en jente og da må det være litt plass der inne til å finne fram :fnise:

Derfor tar vi det i slutten av uke 25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi skal ikke. Men kunne godt tenke meg det egentlig. Vi får så mange vanlige UL gjennom forskningsprosjekter jeg er med på, så føler ikke det store behovet for å betale penger for å se enda en gang.

Hadde vi ikke fått så mange vanlige UL hadde vi nok gjort det. Men så var det dette med at vi ikke vil vite kjønn også da. Kan vel raskt bli avslørt i en sånn undersøkelse :fnise:

Endret av flickan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på UL i forbindelse med forskningsprosjektet i dag, og jommen fikk jeg ikke se lillebaby i 4D!! Det var så moro :strix: Gled deg masse :rødme: Var ikke mange minuttene vi så, og vi så ikke kjønnet. Men gud så detaljert det var. Helt merkelig å tenke på at det er et lite menneske inni der. For det var det virkelig, det var verdens skjønneste lille baby. :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal også på 3D UL :) Rett og slett for å være helt sikker på kjønnet...

Men vi fikk beskjed at det var best å ta 3D UL mellom uke 27 og 32...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå...nå gleder jeg meg, Flickan :rødme:

Det er vel litt forskjellige beskjeder itr og går, Aftensol. Jeg har også hørt at det er finest å se babyen så sent som mulig. Men det er lettere å lete seg frem til kjønnet litt tidligere, når det ikke er så trangt.

Skal ikke være lett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, jeg mener å ha lest at det var best mellom uke 23 og 32.. :klø: Selv var jeg jo bare 22+4 i går, og synes bildene ble veldig bra jeg. Og herregud så "mye" baby det er allerede. :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Annonse

Gjest Miss O'Hara

Endelig! Etter to dager med rier valgte hun å komme ut på keiserlig vis. Lille vakre prinsesse er 3060 gram tung og 47 cm lang.

Evila

:hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 måneder senere...
Endelig! Etter to dager med rier valgte hun å komme ut på keiserlig vis. Lille vakre prinsesse er 3060 gram tung og 47 cm lang.

Evila

:hjerter_rundt:

Gratulera så mykje! kos deg!

_____________________________

Trur det kjem litt an på kor man skal.. Min fastlege tilbyr 3D- ultralyd, og hos han er det best å komme mellom veke 25 og 28 ellers blir babyen for stor, og ein får ikkje bra bilde...

Ringte å bestilte 3D- UL i dag, å da fekk eg 06.04, da er eg 27+0 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...