Gå til innhold

Kjøpe Pukka på nett


Okapi

Anbefalte innlegg

Man blir litt småflådd av norske butikker på dette her, sakene koster jo omtrent det dobbelte av det de selger det for i England. Tenkte jeg kunne se om jeg kunne få kjøpt noen pakker over nett, men pussig nok virker det som de fleste sjappene sender til nesten hele Europa bortsett fra Norge. Noen som vet om en engelsk butikk som sender hit?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Angående første, som jeg skrev i åpningsinnlegget:

"Please note that we are currently unable to deliver to the rest of the world, including Norway, US, Canada and Japan."

Den andre var ikke spesielt billig, lander omtrent på norske priser.

Jeg bestilte fra PukkaHerbs tidligere i år uten problemer, så de må ha endret reglene siden da. De selger Pukka på VitaCost også, men pga. den dyre shippingen sparer man ingenting.

Men værsågod for forsøket, da ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bestilte fra PukkaHerbs tidligere i år uten problemer, så de må ha endret reglene siden da. De selger Pukka på VitaCost også, men pga. den dyre shippingen sparer man ingenting.

Men værsågod for forsøket, da ;)

Aye, jeg ble sendt dit av en venninne også, så du har sikkert rett. Må ha skjedd noe der forholdsvis nylig. Jeg setter en femmer på at de har avtalt noe med den norske importøren for å kunne kontrollere prisene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pukkaherbs sluttet å sende til Norge i våres. Begrunnelsen var noe om at Pukka Norge ikke godtok det.

Anonymous poster hash: f931d...d9d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest anobano

Jeg prøvde å kjøpe på siden demmes. Men hver gang så ser jeg at de fjerner "Ø`en" i adressen min, og jeg vil ikke kjøpe viss jeg risikerer å ikke få pakken :( Noen som har opplevd det samme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøvde å kjøpe på siden demmes. Men hver gang så ser jeg at de fjerner "Ø`en" i adressen min, og jeg vil ikke kjøpe viss jeg risikerer å ikke få pakken :( Noen som har opplevd det samme?

Bruk o eller oe :)

Jeg har æ og ø i mine etternavn og har aldri hatt problemer selv om navnene har sett rare ut på adresselappen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier å handle fra pukkaherbs.com. Siden jeg bor like ved Sverige, bruker jeg poste restante og henter varene i Strømstad.



Anonymous poster hash: f0331...d58
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anobano

Bruk o eller oe :)

Jeg har æ og ø i mine etternavn og har aldri hatt problemer selv om navnene har sett rare ut på adresselappen :)

Men hvordan finner posten fram da?

Inne på nettsiden demmes så står jo adressa mi rett, det er bare når jeg skal kjøpe noe så kommer det opp uten "Ø" :sjokkert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er nutritioncentre til å stole på ?

Jeg fikk min pakke i dag, ni dager etter bestilling. Helt levelig leveringstid, spesielt siden den pakka sikkert holder i et par måneder.

Men hvordan finner posten fram da?

Inne på nettsiden demmes så står jo adressa mi rett, det er bare når jeg skal kjøpe noe så kommer det opp uten "Ø" :sjokkert:

Posten orienterer seg først og fremst etter postnummer og navn. Er det på plass kommer nok sakene frem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Istad så var prisen 1 ghb og nå har den plutselig stedet til 2.29 :frustrert:



Anonymous poster hash: 2a7e2...c68
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvordan finner posten fram da?

Inne på nettsiden demmes så står jo adressa mi rett, det er bare når jeg skal kjøpe noe så kommer det opp uten "Ø" :sjokkert:

Har handlet fra utlandet i 10 år uten problem iallefall ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...