Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene


Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

Finner ikke hvit sjokoklem, jeg. Bor i Oslo. Noen som har tips? :)



Anonymous poster hash: 24aa2...bb6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I dag fant jeg julelatte, altså en ny iskaffe, på Bunnpris. Ble så nysgjerrig så jeg endte opp med å kjøpe den for å smake. Den er helt grei, smaker kanel og nellik, lukter veldig jul :)

Synest den smakte pepperkaker, ble for mye pepperkake smak for meg

Anonymous poster hash: 65f7e...0eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finner ikke hvit sjokoklem, jeg. Bor i Oslo. Noen som har tips? :)

Anonymous poster hash: 24aa2...bb6

Har også lyst på deeen. Jeg har ikke sett den heller her i nord, men har glemt å lete også. Kommer bare på det hver gang jeg leser denne tråden :P

Anonymous poster hash: 74d8c...d2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror jeg nevnte jule iskaffen for et par mndr siden. Det kom flyveblad på den til jobben når høstproduktene kom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

Oh, juleiskaffe :D

Er julebrunost annerledes enn vanlig brunost??

Såklart, hadde vært litt merkelig å døpe den julebrunost om den var den samme

som den ellers :Hehe:

Endret av Noz
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde bare det var en pr-greie å ha juleinnpakning på vanlig brunost jeg..heh. Hva smaker den da? Må prøve det også denne julen tydligvis:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

Trodde bare det var en pr-greie å ha juleinnpakning på vanlig brunost jeg..heh. Hva smaker den da? Må prøve det også denne julen tydligvis:)

Neida, den er ganske så forskjellig! Umulig å forklare hvordan den smaker, det står "krydret" på innpakningen men jeg synes det er en dårlig forklaring. Pluss at det egentlig ikke høres særlig godt ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, den er ganske så forskjellig! Umulig å forklare hvordan den smaker, det står "krydret" på innpakningen men jeg synes det er en dårlig forklaring. Pluss at det egentlig ikke høres særlig godt ut!

Den fra Tine inneholder kardemomme, Synnøve tror jeg det var kanel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såklart, hadde vært litt merkelig å døpe den julebrunost om den var den samme

som den ellers :Hehe:

Det er jo det de gjør med juleskinke og julepølse er det ikke? Julepølse selges jo hele året, men da heter den medisterpølse.

Endret av Kvist
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mener bestemt jeg så "juleegg" ifjor. Tviler på at hønene blir foret med nellik og pepperkakedeig :D

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BabyBlue

Finner ikke hvit sjokoklem, jeg. Bor i Oslo. Noen som har tips? :)

Anonymous poster hash: 24aa2...bb6

Tror Meny og velassorterte butikker er de beste plassene å kikke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener bestemt jeg så "juleegg" ifjor. Tviler på at hønene blir foret med nellik og pepperkakedeig :D

De har jo påskeegg til påske, hønene fores vel neppe på lammelår da. Sikkert bare noe de gjør til høytider, alt nå jo pyntes til jul liksom.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tror Meny og velassorterte butikker er de beste plassene å kikke :)

Ja, skulle jo tro det? :) Jeg har altså vært på Ultra, flere Meny, Mega og Ica stormarked uten å finne dem. Og mener at mer enn én person her i tråden hadde funnet dem på Kiwi, så har selvsagt sjekket flere av dem også. Hun med Consuming-bloggen hadde kjøpt dem på Meny CC, så jeg nå, men husker ikke om hun bor i Oslo... Kan jo uansett roe meg ned litt, får være måte på nyhetsfiksering :laugh:

Anonymous poster hash: 24aa2...bb6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, skulle jo tro det? :) Jeg har altså vært på Ultra, flere Meny, Mega og Ica stormarked uten å finne dem. Og mener at mer enn én person her i tråden hadde funnet dem på Kiwi, så har selvsagt sjekket flere av dem også. Hun med Consuming-bloggen hadde kjøpt dem på Meny CC, så jeg nå, men husker ikke om hun bor i Oslo... Kan jo uansett roe meg ned litt, får være måte på nyhetsfiksering :laugh:

Anonymous poster hash: 24aa2...bb6

Haha, jeg har også sett litt etter hvit sjokoklem i Oslo, på flere Meny, Ica og Kiwibutikker uten å finne den.. Syns prisen er stiv da, den vanlige koster kr. 39 hos Kiwi (!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant hvit sjokoklem på Kiwi. Den sto i sånt pappstativ ved godtehylla. Mulig den også sto sammen med kjeksene, men det så jeg ikke etter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag fant jeg julelatte, altså en ny iskaffe, på Bunnpris. Ble så nysgjerrig så jeg endte opp med å kjøpe den for å smake. Den er helt grei, smaker kanel og nellik, lukter veldig jul :)

Kjøpte en i butikken istad og.... den er grei nok men ikke så mye mer enn det.

Gjenkjøp? Ikke helt sikker...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...