Gå til innhold

Skal skaffe meg valp!


Gjest Gjest_Mina_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Selv er jeg borte 4-5 timer annenhverdag, og får dårlig smavittighet bare av det... :sukk:

Dette er noe stort tull! Hunder klarer seg fint alene mye lengre enn dette. Når jeg leser slik så ser jeg for meg eiere som ikke klarer å skille mellom babyer og hunder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest
Dette er noe stort tull! Hunder klarer seg fint alene mye lengre enn dette. Når jeg leser slik så ser jeg for meg eiere som ikke klarer å skille mellom babyer og hunder.

Bra sagt, denne slenger jeg meg på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men problemet mitt er at jeg er borte ifra hjemmet ca 10 timer hver ukedag.. Pga jobb og lang reise vei.. Og jeg er singel og alene og har lissom veldig lyst på en liten venn..

Men nå sier venninna mi at jeg ikke bør skaffe meg en valp pga den blir for mye alene hjemme og da kommer til å dø av sorg ogsånt..

Er det veldig umulig for oss i arbeidslivet å få hund?

Helt ærlig så syns jeg det er ganske egoistisk å skaffe seg hund når man vet man ikke har tid til den.

10 timer er lenge å være alene for en hund. Spesielt for en valp.

Hilsen

The Kitten :banantroll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det er komplett umulig for en singel dame som ikke har no liv utenom jobben og ikke tåler katter og selvfølgelig ikke vil ha en gullfisk, kan skaffe seg en hund?

Jeg kanke no for at jeg har så lang vei til jobb..

Synes det er ufattelig barnslig av dere "bedrevitere" som kjefter og smeller om at jeg ikke kan skaffe meg en hund pga jeg jobber..

Dessuten synes jeg det er værre for de som har mange hunder.. Det er dyreplageri det.. De kan umulig gi så mye kjærlighet og omsorg til alle hundene som jeg kommer til å gi min fremtidige hund!

Unnskyld meg, men er det noen som er barnslig her så er det deg.

Det er ingen som sier at du ikke kan ha en hund fordi du jobber. Vi sier at du ikke bør skaffe deg en hund når du er så mye vekke fra den. Det er ikke hunden sin feil at du bor langt vekke fra jobb.

Hva vet du om hvor glad andre er i hundene sine? Alle hunder er individuelle og en blir like glad i hver eneste.

Hvordan kan du gi den omsorg når du ikke er der?

Hilsen

The Kitten :banantroll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hund. Mitt eneste kriterie når jeg vurderte å skaffe hunden, var om den kunne bli med meg på jobben. Jeg og sambo jobber mye, og da blir dagene lange for en som venter hjemme. Jeg hadde ikke orket å se på bedende hundeøyne hver dag, og vist at det gikk 8-10 timer før jeg kom hjem til den igjen. Min sikleguri ligger i senga si på kontoret mitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

10 timer går helt greit for en voksen hund en gang i blant. Men det er for mye hver dag.

Har du ikke muligheten til å få noen til å gå en tur med hunden mens du er på jobb?

Hvordan bor du? Har du hage?

Hos oss jobber begge fulltid, jeg jobber full tid pluss. Men vi er heldige og begynner til forskjellig tid om morgenen så hunden vår er aldri mer en 8 timer alene selvom om vi har litt reisetid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...