Gå til innhold

Katter og savn


Gjest emmeline

Anbefalte innlegg

Gjest *Ulla*
Yo! Fikk pusen på tirsdag, og Skurken var litt sur og slo etter henne(han?) først, men i dag lå de og sov inntil hverandre :) Nå har de vært alene hjemme siden 2, så jeg håper ikke de har drept hverandre når jeg kommer hjem nå! :tunge1:

Åååå sov de ved siden av hverandre! Sø koselig :) Det gjør ikke mine... Men de leker masse sammen, så jeg håper de etterhvert kan slappe av litt mer sammen også.

De har nok ikke drept hverandre skal du se, da hadde du nok sett andre tendenser tidligere ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest milkyway

jaj jeg skjønner ikke om det er leking eller sinna, når skurken slår etter nuffi! Han løper litt etter henne, men han hadde vel drept henne, hadde han villet...

nå har han vært vekke en dag, men la en liten død musegave til oss utafor i natt.. han kommer nok inn iallfall :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Ulla*
jaj jeg skjønner ikke om det er leking eller sinna, når skurken slår etter nuffi! Han løper litt etter henne, men han hadde vel drept henne, hadde han villet...

Akkurat sånn er det her også. Men jeg tror det er mest leking. Iallefall til han største får nok, han lille kan bli veldig plagsom og gir seg ikke. Da kan han holde han litt nede eller hoppe opp et høyt sted som lille ikke klarer. Blir det for plagsomt går han til døra for å komme ut. Men om natta ligger store og sover på puffen, mens lille ligger i sofaen. Tror lille har lyst til å ligge nærmere, men det vil ikke store. Her om dagen lå store og sov på puffen, mens lille var i sofaen og smøg seg bortover mot puffen. Han gikk superforsiktig og hoppet lett bort på puffen og la seg ved siden av store. Store våkna etter noen minutter, kikka rart på lille og gikk :fnise: Men jeg håper det også kommer etterhvert. Vil liksom at de skal bli bestiser, men vet jo at det ikke kan tvinges frem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...