Gå til innhold

Ting som har skjedd


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hender det at du plutselig tenker på noe du har sagt, eller gjort i fortiden, og blir flau?

Få høre din historie.

Jeg har noen av de.Mest sannsynlig så er det ingen andre enn meg som husker det, men blir like varm i toppen allikevel.



Anonymous poster hash: b91aa...8bf
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Fortsetter under...

Hender det at du plutselig tenker på noe du har sagt, eller gjort i fortiden, og blir flau?

Få høre din historie.

Jeg har noen av de.Mest sannsynlig så er det ingen andre enn meg som husker det, men blir like varm i toppen allikevel.

Anonymous poster hash: b91aa...8bf

bump ?

Anonymous poster hash: 30810...4a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nevn dine da :) ??

Ok noen få.. Og fortid er fortid, situasjonen er en helt annen nå.

Jeg kom inn i klasserommet for sent. Jeg stod lenge i gangen fordi jeg gruet meg sånn. Tok av lua (finnlandshettesak) og alle lo. Jeg skjønte ikke hva greia var jeg, tilogmed læreren lo! Men tydeligvis stod håret til alle kanter... Blir flau enda jeg. Sånne ting?

Første gangen jeg hadde sex med eksen min som var den første jeg hadde sex med OG hadde følelser for OG var nykter.. Ehm ja :P Hoiet og pesa og stønna og det var ikke måte på! Blir SÅ FLAU når jeg tenker på det. Overdreiv skikkelig liksom og jeg var over 20.

En til da: Var hos legen etter fødselen og hadde da en vikar, ung nyutdannet fyr. Også spurte jeg om han kunne ta en gu på meg mens jeg forklarte i detaljer hvordan jeg følte at livmoren hang ut :P Han sa at han ikke visste så mye om det og ville henvise meg videre i stedet. Da spurte jeg igjen "Men du kan ikke bare se da?" Uff.. Jeg var litt i tåka og ville bare finne ut av dette her. Det viste seg å ikke være noe galt da. Fant jeg ut senere..

Eller så knakk jeg sammen da jeg var høygravid og ringte til et selskap jeg skyldte penger som ikke var så behjelpelige "meeheen jeg er gravid joooh buhu" .

Og mye mer. Dette hørtes tragisk ut :)



Anonymous poster hash: 1c840...c16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...