Gå til innhold

Noen som har operert lukkemuskel i halsen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har hatt slapp lukkemuskel hele mitt liv. Det er slik jeg er vant til å ha det, så jeg har ikke akkurat rent ned dørene på legekontoret over det. Jeg var der en gang når jeg var liten og prøvde en medisin som jeg aldri fortsatte på.

Jeg kaster opp maten min igjen ofte. Noen matretter er vanskeligere å holde nede enn andre og da vil jeg heller bare få opp maten igjen i stedet for å sitte og kjenne at det "presser" i halsen helt til den synker (noe som tar flere timer). Det er jo ikke sunt, men jeg synes ikke det er noe bedre å hele tiden gå rundt og føle at jeg må "gulpe", men holde det nede. Jeg får også en del halsbrann etter spesielle mattyper pga dette.

Er det noen andre her som har hatt samme greien og som har valgt å be om operasjon? Jeg vet ikke en gang hvor ofte legene er villige til å utføre det, men siden jeg enda er ung (tyveårene) og har hatt det hele livet å vil jeg tro at de burde vurdere det? Eventuelle komplikasjoner vet jeg heller ikke så mye om, men hvis de veier tyngre enn de ulempene jeg har med mat akkurat nå kan det hende jeg vurderer å bare la lukkemuskelen min være slik den er..

Jeg vet ikke egnetlig hvor vanlig dette er, så jeg forventer egentlig ikke så mye respons.. Tenkte bare å spørre uansett, i tilfelle det var noen her inne med erfaringer.



Anonymous poster hash: 5cf39...3e2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...