Gå til innhold

Navn på onsdagsfilmene før i tiden


Nekiam

Anbefalte innlegg

Hjeelp. Huske noer de kjekke onsdagsfilmene som gikk på tv norge for mange år siden? har prøvd å få tak i navnet på dem, men finner dem ingen plass. Hadde vært kjempe gøy å få sett dem igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det må da minst dreie seg om hundre filmer.

vet jo det, men hadde vært gøy å fått navnet på noen av dem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får forklare handlingene i noen av filmene da, så man har noe å gå etter.

Anonym poster: 6aa74af2b1c542cb468a3bd7da98cc46

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, det er jo mange hundre filmer det er snakk om - du skjønner vel selv at du må ha flere detaljer enn som så?

Jez.

Anonym poster: 575270dee9944024e26a1ad40fa0e345

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Typiske onsdagsfilmer var vel "ikke uten min datter" og "the face on the milk carton"

Endret av Andrea89
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Maria_Marihøne

Klarer ikke å huske hva de het alle sammen jeg. Og ingen av de hadde vel originaltittelen, men var oversatt til norsk.

Typiske titler på slike filmer var noe sånt som: "en mors mareritt", "mørkets hemmeligheter" "skygger fra fortiden" og lignende :gjeiper:

Savner onsdagsfilmene jeg :sjenert:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleider alltid å se onsdagsfilmen :) flere av de har jeg sett på FEM på søndager eller fredagskvelden.

Men jeg husker tittelen på et par filmer som gjorde sterk inntrykk på meg:

"A promise for carolyn" og "Debra kay" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som husker navnet på filmen som handler om et kjærestepar der han fikk kreft og hun stod ved hans side hele veien? Husker at hun hadde blondt langt hår og han hadde mørkt hår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker denne veldig godt Loosing Isaiah, handlet om en mor som skjerper seg etter at barnet kommer i fosterhjem og vil ha det tilbake, og kampen mellom mødrene som begge kjemper for barnet de er så glad i, før de tilsutt ser at det beste for barnet er om han får ha begge personene i livet sitt. http://www.imdb.com/title/tt0113691/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Savner onsdagsfilmene jeg og:o Husker dessverre ingen titler, jeg var ganske ung da de gikk på TvNorge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 år og gravid , 16 år og gravid, 14 år og gravid, et barn og gravid, hva skal jeg gjøre? jeg er gravid!, han mishandlet meg og jeg var gravid.

Endret av Evilposelos
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 år og gravid , 16 år og gravid, 14 år og gravid, et barn og gravid, hva skal jeg gjøre? jeg er gravid!, han mishandlet meg og jeg var gravid.

SÅ ille var det vel ikke..? Eller er jeg helt på jordet nå? :P
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest17

15 år og gravid , 16 år og gravid, 14 år og gravid, et barn og gravid, hva skal jeg gjøre? jeg er gravid!, han mishandlet meg og jeg var gravid.

Fantastisk! :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...