Gå til innhold

Sy trekk til vogndyne


Chamsiin

Anbefalte innlegg

Jeg har 3 stykker i nær krets som skal ha barn omtrent på likt.

Tenkte jeg skulle sy noen personlige dynetrekk som kan brukes over posen i vogn nå på vintern.

Men er litt usikker på hva slags stoff jeg bør velge på baksiden.

Tenkte litt på fleece eller ull av noe slag. Eller blir det for varmt? De har alle termin i februar.

Greit at dynen er varm nok til våren også, når man kanskje slutter med pose men likevel vil ha det litt varmt?

Lenge siden jeg var småbarnsmamma, så jeg husker ikke hvordan det der funker lenger.

Tar gjerne i mot noen tips! :)

Forsiden blir i lin med applikerte, personlige tekster. Bruker lin til det også, og vasker trekkene så sårkantene på bokstavene blir "rufsete".

Endret av Chamsiin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Zeitgeist

Jeg har 3 stykker i nær krets som skal ha barn omtrent på likt.

Tenkte jeg skulle sy noen personlige dynetrekk som kan brukes over posen i vogn nå på vintern.

Men er litt usikker på hva slags stoff jeg bør velge på baksiden.

Tenkte litt på fleece eller ull av noe slag. Eller blir det for varmt? De har alle termin i februar.

Greit at dynen er varm nok til våren også, når man kanskje slutter med pose men likevel vil ha det litt varmt?

Lenge siden jeg var småbarnsmamma, så jeg husker ikke hvordan det der funker lenger.

Tar gjerne i mot noen tips! :)

Forsiden blir i lin med applikerte, personlige tekster. Bruker lin til det også, og vasker trekkene så sårkantene på bokstavene blir "rufsete".

Jeg ville ha gått for et naturlig materiale som tynn ull/ullfilt. Fleece puster ikke så vidt jeg vet, og da kan det raskt bli klamt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke lage dette som et dynetrekk, hvor innmaten kan varieres? En vanlig dyne når det blir mildere i været og sammenbrettet flece når det skal være mer til dekorasjon opp på posen?

Anonymous poster hash: 27110...5d4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ive Lina

Jeg husker at jeg fikk et fint, hjemmelaget vattert vognteppe til min førstefødte. Dette brukte jeg som teppe oppå posen i starten og på sommeren så brukte jeg det som dyne.

Dette var et teppe med bomullsstoff på begge sider og vatt i midten.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...