Gå til innhold

Hunden er slapp og skjelver mye


langbein86

Anbefalte innlegg

Hei. Siden i går morges har hannhunden min på 1,5 år vært som en helt annen hund.

Han er slapp og skjelver mye. Avføring er fin og han kaster ikke opp. Han har matlyst, men ikke like glupsk som vanlig. Var hos dyrlegen i går kveld der de sjekket alt mulig, tok bla blodprøver, men fant ingenting galt med han.

Noen som har vært borti noe lignende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min på 4 år holder på sånn noen ganger. Dette øyeblikket as we speak. Hun holder på sånn fordi hun vet vi skal dra ut vært øyeblikk og hun vil ikke ut (snør her).

På denne tiden av året elsker hu å ligge under dyna å varme seg hele dagen, hun knuffer seg selv under (mange ganger finner vi hu ikke), om vi skal noe sted nekter hu å gå, evt galloperer runda så fort hu kan. Så kanskje din hater kulda slik som min? Altså fryser lett? og gjør seg selv lat slik at vi ikke trenger å gå tur :P

Ettersom han har appetitt, så ville jeg ikke bekymret meg så veldig :) Legg han under dyna, varm han, så ser du fort om det er pga kulda eller ikke:)

Endret av Aella
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min på 4 år holder på sånn noen ganger. Dette øyeblikket as we speak. Hun holder på sånn fordi hun vet vi skal dra ut vært øyeblikk og hun vil ikke ut (snør her).

På denne tiden av året elsker hu å ligge under dyna å varme seg hele dagen, hun knuffer seg selv under (mange ganger finner vi hu ikke), om vi skal noe sted nekter hu å gå, evt galloperer runda så fort hu kan. Så kanskje din hater kulda slik som min? Altså fryser lett? og gjør seg selv lat slik at vi ikke trenger å gå tur :P

Ettersom han har appetitt, så ville jeg ikke bekymret meg så veldig :) Legg han under dyna, varm han, så ser du fort om det er pga kulda eller ikke:)

Takk for svar :) ja kanskje det rett og slett er pga kulda. Rasen er korthåret og kjent for å ikke like kulda sørlig godt, så kan ha det i bakhodet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...