Gå til innhold

Hva trenger jeg til katten?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noe fra naturen som de visstnok elsker, har ikke dette selv men vet det finnes i spray og i tørket form.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noe fra naturen som de visstnok elsker, har ikke dette selv men vet det finnes i spray og i tørket form.

Det samme som kattemynte?

Anonymous poster hash: 05168...74b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det samme som kattemynte? Anonymous poster hash: 05168...74b

Vet ikke,antageligvis. Som sagt har jeg det ikke selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Catnip ja, i praksis det samme for katter som marihuana er for mennesker. :fnise:

Men ikke bli skuffet om katten din ikke reagerer særlig på det, det er omkring 70-80% av alle katter som reagerer noe voldsomt enten ved å gni seg og åle seg rundt på gulvet, eller få NM i raptus og løpe som en tulling rundt omkring, mens den siste resten bare gnafser det i seg og fortsetter med det de holdt på med.

Vi har en av hver; gamlepus blir helt salig og gnir seg og sikler og gnøffer noe voldsomt, mens minstemann bare ser dumt på henne og lurer på hva i helsike hun driver med. Når begge har fått samme dosen. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tørr ikke og gi min orientaler/siameser catnip, blir enda mer hyper en hun allerede er :ler: da er det ikke sikkert huset står etter på :ler:

Endret av Gypsy22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Catnip ja, i praksis det samme for katter som marihuana er for mennesker. :fnise:

Men ikke bli skuffet om katten din ikke reagerer særlig på det, det er omkring 70-80% av alle katter som reagerer noe voldsomt enten ved å gni seg og åle seg rundt på gulvet, eller få NM i raptus og løpe som en tulling rundt omkring, mens den siste resten bare gnafser det i seg og fortsetter med det de holdt på med.

Vi har en av hver; gamlepus blir helt salig og gnir seg og sikler og gnøffer noe voldsomt, mens minstemann bare ser dumt på henne og lurer på hva i helsike hun driver med. Når begge har fått samme dosen. :fnise:

Hvor får man kjøpt dette?

Anonymous poster hash: 05168...74b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kan du lese litt om kattemynte: http://jacksongalaxy.com/2012/07/29/qa-what-is-catnip/
Det er ikke det første jeg ville kjøpt inn hvis jeg skulle fått en kattunge i hus, for de reagerer ofte annerledes enn de voksne kattene. Det ser ut som om du har de viktigste tingene i hus, kan være lurt å ha flere vannskåler, børste/kam, et teppe (eller noe annet) som har vært hos kattemor (hvis det er en kattunge du får selvsagt) slik at den har lukta med seg. Dette kan være en trygghet for katten helt i begynnelsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...