Gå til innhold

Daten min vet ikke forskjellen mellom Ole, Dole og Doffen.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Daten har lest Donald Duck & co siden sin spede barndom. Hans bestefar har samlet siden første blad ble utgitt her i Norge i desember 1948. Alle bladene har han lest tilogmed mange pocketbøker. Men forskjellen mellom Ole, Dole og Doffen har han enda ikke lært. Hva skal jeg gjøre? Jeg gikk ifra han midt i en heftig diskusjon om at Guffen lider av spise problemer og burde vært på slankeleir og da dukket dette ganske så store problemet opp. Jeg tror ikke forholde vil ha en fremtid. Jeg er nedbrutt lei og var nødt til å sykemelde meg til over påske.

Anonymous poster hash: 52977...9bb

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Saxofon

Fy søren. Kan han i det minste regidtreringsnummeret på bilen til Donald eller hvilken type pai Bestemor Duck baker? For hvis ikke er han absolutt ikke noe å samle på. DUMPEGRUNN

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehhh, de er jo eneggede trillinger jo. Kan ikke regne med at noen skal se forskjell på dem!

Og dessuten er de sammen hele tiden, tenker likt stort sett hele tiden, og fullfører hverandres setninger.

Og selv om vi vet at Ole har rød lue, Dole har blå lue, og Doffen har grønn lue, hvordan kan noen garantere at de aldri bytter på luene for å forvirre oss?

De er ikke Ole, Dole og Doffen, de er Ole-Dole-Doffen.



Anonymous poster hash: caef4...6a8
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke så rart som du vil ha det til. Tegnerne har nemlig ikke alltid vært konsekvent på det der. Tror det mest vanlige har vært at Ole har blå lue, Dole har rød og Doffen grønn, men jeg vet jeg også har lest historier der Ole har hatt rød lue. :sur: Muligens tok han feil lue i farta?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke så rart som du vil ha det til. Tegnerne har nemlig ikke alltid vært konsekvent på det der. Tror det mest vanlige har vært at Ole har blå lue, Dole har rød og Doffen grønn, men jeg vet jeg også har lest historier der Ole har hatt rød lue. :sur: Muligens tok han feil lue i farta?

Du har helt rett, og jeg tok feil.

Klær: Ole har som oftest blå lue, mens Dole har grønn og Doffen rød. Men - det hender guttene bytter for å narre brysomme onkler.

Hvem er hvem, egentlig?

De hadde sikkert byttet luene da jeg ble presentert for dem, og derfor har jeg hele tiden trodd at dette var fargene de vanligvis brukte.

Anonymous poster hash: caef4...6a8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvem som er hvem av de tre er ikke allmennkunnskap.

Anonymous poster hash: 341bd...c8e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest celine

Hvem som er hvem av de tre er ikke allmennkunnskap.

Anonymous poster hash: 341bd...c8e

Jo, så definitivt!

Kan man ikke forskjell på disse tre, er det ikke godt å si hvor man havner her i livet.. Ser for meg en fremtid som en av samfunnets store tapere, som verken klarer seg sosialt eller faglig.. Narkotikamisbruk og kriminalitet venter denne mannen.. Best å ende dette forholdet før du blir dratt med utfor stupet, ts :ironi:

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bruce Wayne

Daten har lest Donald Duck & co siden sin spede barndom. Hans bestefar har samlet siden første blad ble utgitt her i Norge i desember 1948. Alle bladene har han lest tilogmed mange pocketbøker. Men forskjellen mellom Ole, Dole og Doffen har han enda ikke lært. Hva skal jeg gjøre? Jeg gikk ifra han midt i en heftig diskusjon om at Guffen lider av spise problemer og burde vært på slankeleir og da dukket dette ganske så store problemet opp. Jeg tror ikke forholde vil ha en fremtid. Jeg er nedbrutt lei og var nødt til å sykemelde meg til over påske.

Anonymous poster hash: 52977...9bb

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har helt rett, og jeg tok feil. De hadde sikkert byttet luene da jeg ble presentert for dem, og derfor har jeg hele tiden trodd at dette var fargene de vanligvis brukte. Anonymous poster hash: caef4...6a8

Så lite jeg enn liker å innrømme det, så tok jeg også feil. Jeg byttet om Dole og Doffen. :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lite jeg enn liker å innrømme det, så tok jeg også feil. Jeg byttet om Dole og Doffen. :grine:

Du er i godt selskap. :kose: *trøster*

Som sagt, de bytter luer ofte for å lure folk, og da er det vanskelig å skille dem fra hverandre.

Anonymous poster hash: caef4...6a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy søren. Kan han i det minste registreringsnummeret på bilen til Donald eller hvilken type pai Bestemor Duck baker? For hvis ikke er han absolutt ikke noe å samle på. DUMPEGRUNN

Skal vi se. Er ikke registreringsnummeret 333? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Doffen har daua



Anonymous poster hash: fa245...48d
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal vi se. Er ikke registreringsnummeret 333? :klo:

Jeg er usikker på om du tøyser nå, men dette var grusomt i et Donald-hjerte.

Registeringsnummeret er 313!

;)

Anonymous poster hash: caef4...6a8

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er usikker på om du tøyser nå, men dette var grusomt i et Donald-hjerte.

Registeringsnummeret er 313!

;)

Oj! Men det var ikke sååå langt ifra da. Jeg kunne jo f.eks. har skrevet DL72504

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest krokodillen

Dump han. Han er en psykopat, en player fullstendig blottet for følelser. En skikkelig drittsekk med andre ord

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest krokodillen

Skal vi se. Er ikke registreringsnummeret 333? :klo:

Jesus! Og du har google to tastetrykk unna.

Endret av krokodillen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...