Gå til innhold

Jenter er like overfladiske som menn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

De fleste norske jenter er veldig overfladiske. Sier de er ute etter menn med personlighet og glimt i øye. Sier de ikke bryr seg så mye om utseende, men så er de verre enn menn. På datingprofiler skriver de for eksempel:

Digg (kan godt ligne litt på Brad Pitt/Heath Ledger/Johnny Depp eller Channing Tatum)



Anonymous poster hash: 6f366...bb3
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Menn er mindre kresen på utseende, det er vel ikke noe nytt? Menns innstinkt er å gjøre mange kvinner gravid, mens kvinner velger ut den med de beste genene for sitt barn (ubevisst).



Anonymous poster hash: 4ae2d...6e9
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste norske jenter er veldig overfladiske. Sier de er ute etter menn med personlighet og glimt i øye. Sier de ikke bryr seg så mye om utseende, men så er de verre enn menn. På datingprofiler skriver de for eksempel:

Digg (kan godt ligne litt på Brad Pitt/Heath Ledger/Johnny Depp eller Channing Tatum)

Anonymous poster hash: 6f366...bb3

Har jeg aldri sett.

Baserer du dette på 1 jente som sikkert er mye yngre enn deg selv?

Anonymous poster hash: 76bc8...b54

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jeg aldri sett.

Baserer du dette på 1 jente som sikkert er mye yngre enn deg selv?

Anonymous poster hash: 76bc8...b54

Nope like gammel som meg. Slutten av 20-årene, ikke smellvakker eller noe. Middels.

Anonymous poster hash: 6f366...bb3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du sikker på at det er ment alvorlig når de skriver sånt? Syns ikke det var så morsomt i seg selv, men ingen er vel så blåste at de i fullt alvor skriver sånt? Hadde tolket det som et forsøk på humor.



Anonymous poster hash: b497c...6a0
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Menn er mindre kresen på utseende, det er vel ikke noe nytt? Menns innstinkt er å gjøre mange kvinner gravid, mens kvinner velger ut den med de beste genene for sitt barn (ubevisst).

Anonymous poster hash: 4ae2d...6e9

Jeg er ikke kresen bare de ikke er overvektige og lyger om det.

Anonymous poster hash: 33090...3e8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke kresen bare de ikke er overvektige og lyger om det.

Anonymous poster hash: 33090...3e8

Så hvis de er overvektige og ærlige om det så er alt greit? :nigo:

Anonymous poster hash: 2b1c5...d35

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Livet er ikke noe du kan ha 100% kontroll over. Aksepter det og gå videre.

Noen blir født penere enn andre. Noen har mer anlegg for å bygge muskler, eller en større penis. Noen er mer intelligente, og lærer alle mulige kunnskaper raskt. Noen har høy sosial intelligens, og vet hvordan de skal gjøre andre mennesker lykkelige. Noen blir født med en god og støttende familie. Noen blir født med nesten alt: utseende, helse, intelligens, penger, familie. Andre får ikke en gang leve opp. Mange blir født med større eller mindre misdannelser eller farlige genetiske sykdommer. Dette er realiteten.

Du kan ikke styre hvilke egenskaper du har blitt tildelt, og du kan heller ikke styre hvilke egenskaper det motsatte kjønn går etter. Vestens ideal om at alle er født like og kan få til det samme er ren løgn. Noen er rett og slett bedre enn andre, og det er ingen ting du kan gjøre med det. Det eneste du kan gjøre er å akseptere hvor du selv står, og finne deg en dame på samme eller lavere nivå. Alternativet er å la din slektslinje dø ut.

Lykke til.

Endret av Ungoliant
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si meg, har dere ikke lagt merke til at det er vel så mange uattraktive kvinner og menn som har kjæreste/samboer/ektefelle eller barn, som det er attraktive kvinner og menn som ikke har det? For let's face it; vi mennesker er overfladiske bare til et visst punkt, vi er ikke sååå opptatt av utseendet når alt kommer til alt.



Anonymous poster hash: a6518...7bf
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn er mindre kresen på utseende, det er vel ikke noe nytt? Menns innstinkt er å gjøre mange kvinner gravid, mens kvinner velger ut den med de beste genene for sitt barn (ubevisst).

Anonymous poster hash: 4ae2d...6e9

Damer er faktisk mindre opptatt av utseende enn menn. Ting som tiltrekker damer som ikke er avhengig av utseende er mange, f. eks. selvtillit, modenhet, autoritet. (I snitt er mannen flere år eldre enn kvinnen).

Størrelse(høyde), at de har en som kan beskytte de, og at de selv ikke føler seg som den "store". Andre ting kan være stemmeleie, øyekontakt, gange, generell fremtoning.

Men på nett faller noen av disse bort, og der er ikke forskjellene like store, utseende er viktig(bildekvalitet).

Anonymous poster hash: 16a69...e2b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De fleste norske jenter er veldig overfladiske. Sier de er ute etter menn med personlighet og glimt i øye. Sier de ikke bryr seg så mye om utseende, men så er de verre enn menn. På datingprofiler skriver de for eksempel:

Digg (kan godt ligne litt på Brad Pitt/Heath Ledger/Johnny Depp eller Channing Tatum)

Anonymous poster hash: 6f366...bb3

Først sier du at kvinner sier de ikke bryr seg så mye om utseende, og så sier du at de skriver rett ut på datingprofil at de bryr seg som utseende?

Å, vent, kanskje dette er forskjellige kvinner? Det ville jo forklart det du anser som hykleri ganske greit - noen bryr seg veldig om utseende, og andre er ikke spesielt opptatt av det. Kvinner er forskjellige. Der lærte du noe nytt i dag også.

Forøvrig er det ingen voksne damer som skriver "digg" eller "channing tatum" i en datingprofil, du har funnet deg en som er fjortis i hodet, eller som drar en vits. I tillegg er nettdating et overfladisk fora, å bla gjennom profiler er å bla gjennom bilder, og man kan til og med stille inn høyde og vekt og slikt i søk. Mange bruker det også bare til å finne en kjekkas eller babe for et ligg/en flørt.

Anonymous poster hash: 4da4d...f86

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn er mindre kresen på utseende, det er vel ikke noe nytt? Menns innstinkt er å gjøre mange kvinner gravid, mens kvinner velger ut den med de beste genene for sitt barn (ubevisst).

Anonymous poster hash: 4ae2d...6e9

Jo, det er noe helt nytt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest krokodillen

De fleste norske jenter er veldig overfladiske. Sier de er ute etter menn med personlighet og glimt i øye. Sier de ikke bryr seg så mye om utseende, men så er de verre enn menn. På datingprofiler skriver de for eksempel:

Digg (kan godt ligne litt på Brad Pitt/Heath Ledger/Johnny Depp eller Channing Tatum)

Anonymous poster hash: 6f366...bb3

jeg er jente og jeg har aldri påstått at utseende ikke betyr noe. for det gjør det. og det er også det første man legger merke til. utseende betyr noe men ikke nødvendigvis i det lange løp.

de som sier det ikke betyr noe er jenter som lever i en romatisk komedie og tror livet og kjærlighet er slik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Damer er faktisk mindre opptatt av utseende enn menn. Ting som tiltrekker damer som ikke er avhengig av utseende er mange, f. eks. selvtillit, modenhet, autoritet. (I snitt er mannen flere år eldre enn kvinnen).

Størrelse(høyde), at de har en som kan beskytte de, og at de selv ikke føler seg som den "store". Andre ting kan være stemmeleie, øyekontakt, gange, generell fremtoning.

Men på nett faller noen av disse bort, og der er ikke forskjellene like store, utseende er viktig(bildekvalitet).

Anonymous poster hash: 16a69...e2b

Jeg vil si det er motsatt. Menn er ofte lite kresen, de "tar" hva de får, mens kvinner velger ut de hun syns er fysisk attraktive (ofte høy, brede skuldre, smale hofter, pent ansikt).

Anonymous poster hash: 4ae2d...6e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn er mindre kresen på utseende, det er vel ikke noe nytt? Menns innstinkt er å gjøre mange kvinner gravid, mens kvinner velger ut den med de beste genene for sitt barn (ubevisst).

Anonymous poster hash: 4ae2d...6e9

Dette begynner å bli så oppbrukt. Når skal vi innse at vi er mye mer sammensatt som mennesker, slik at vi ikke lar oss styre så mye av biologi? Menn ønsker ikke å gjøre mange kvinner gravide, verken bevisst eller ubevisst. Om noe, ønsker de aller fleste å unngå graviditet, særlig ved ONS eller kortere affærer. Saken er nok heller den at lysten på sex i seg selv gjør at kravet til utseende synker ved ONS eller kortere affærer, fitte er fitte.

Kvinner stirrer seg heller ikke blind på utseende med tanke på hvordan avkommet deres eventuelt kan komme til å bli seende ut. De aller fleste går etter menn som har et utseende som gjør dem attraktive i hennes øyne, og det den ene liker, trenger ikke den andre å like. Det er nå en gang sånn at kvinner i større grad må like utseendet til mannen for å ville ha sex med han, pikk er ikke pikk, liksom.

Hvem som er mest overflatisk av menn og kvinner, tror jeg neppe kan generaliseres. Det er, som med veldig mye annet, veldig individuelt.

Endret av Mythic
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil si det er motsatt. Menn er ofte lite kresen, de "tar" hva de får, mens kvinner velger ut de hun syns er fysisk attraktive (ofte høy, brede skuldre, smale hofter, pent ansikt).

Anonymous poster hash: 4ae2d...6e9

Du tar feil. Nå er det ikke påstander jeg kom med, men fakta. Selvsagt tar en del menn hva de får, og omvendt. Jeg snakker evolusjonsmessig.

Anonymous poster hash: 16a69...e2b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si meg, har dere ikke lagt merke til at det er vel så mange uattraktive kvinner og menn som har kjæreste/samboer/ektefelle eller barn, som det er attraktive kvinner og menn som ikke har det? For let's face it; vi mennesker er overfladiske bare til et visst punkt, vi er ikke sååå opptatt av utseendet når alt kommer til alt.

Anonymous poster hash: a6518...7bf

Akkurat! Det forbauser meg stadig at det later til at folk ikke får med seg dette, er det ingen som beveger seg ute blant folk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...