Gå til innhold

18 og aldri hatt kjæreste


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Trollkarlen

Og de jeg kunne fått vil jeg ikke ha.

Her er problemet. Du er rett og slett kresen og du når ikke opp selv til det du krever.

Venninnene dine som har kjærester er ikke like kresen og hvis de er kresen, så kan de levere det samme som de krever.

Situasjonen du er i er et valg du har tatt selv, ikke noe å hyle over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nettdating.

Ja om jeg vil ha en som er 30 år eldre enn meg :murvegg:

Anonymous poster hash: dd97e...a28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er problemet. Du er rett og slett kresen og du når ikke opp selv til det du krever.

Venninnene dine som har kjærester er ikke like kresen og hvis de er kresen, så kan de levere det samme som de krever.

Situasjonen du er i er et valg du har tatt selv, ikke noe å hyle over.

Er ikke noen som i den siste tiden har vært på meg heller. Uansett aner jeg skulle gjøre de gangene jeg merket at noen likte meg (dette er da VELDIG lenge siden).

Anonymous poster hash: dd97e...a28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde det litt på samme måte da jeg var 18, bare at jeg i tillegg var jomfru. For meg så løste det seg opp når jeg begynte å studere, og etter noen mindre flørter så ble jeg sammen med nåværende kjæreste da jeg var 22.

Anonymous poster hash: 839fd...0bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja om jeg vil ha en som er 30 år eldre enn meg :murvegg:

Anonymous poster hash: dd97e...a28

Det er da folk i alle aldre på nettet. En gang ble jeg spurt om sex av en gutt som viste seg å være 16 år. Jeg fikk nummeret hans, og ringte så moren.

Jeg lå med henne også, men det er en annen historie.

Endret av Oonagh
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er en jente på 18 som aldri har hatt kjæreste.

Føler meg skikkelig alene, og føler at ingen vil ha meg. Og de jeg kunne fått vil jeg ikke ha. Er ikke store utvalget heller her jeg bor.

Er ikke stygg heller, egentlig greit fin (om man sammenligner med andre).

Omtrent alle vennene mine har kjæreste, og jeg er den eneste med ingen sexerfaring, siden jeg bare har hatt det et par ganger i fylla, noe som gjør meg ukomfortabel og usikker på meg selv.

Aner bare ikke hvordan jeg skal gå fram, hva jeg skal gjøre, hvordan jeg kan få noen til å like meg. Føler meg bare helt alene.

Er noen i samme båt som meg? Har noen erfaringer å komme med? Lurer på om det rett og slett er noe feil med meg, eller om jeg har helt feil personlighet eller noe, for hvorfor kan aldri jeg være heldig?

Anonymous poster hash: dd97e...a28

jeg er 26 og aldri hatt kjæreste, kun flørter som aldri ble til noe mer. Kjenner til folk som er eldre enn meg som heller aldri har hatt noe kjæreste. Hadde jeg vært deg hadde jeg resit jorda rundt ;)

Anonymous poster hash: a1c59...da9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg er 26 og aldri hatt kjæreste, kun flørter som aldri ble til noe mer. Kjenner til folk som er eldre enn meg som heller aldri har hatt noe kjæreste. Hadde jeg vært deg hadde jeg resit jorda rundt ;)

Anonymous poster hash: a1c59...da9

Er ikke ferdig på skolen enda..

Anonymous poster hash: dd97e...a28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS: Slutt å hør på de som sier du er for kresen.

Det er ikke sant at single kvinner er single fordi de er kresne, og single menn er single fordi de er for lite attraktive.

Og vær glad du er ung kvinne. Stigma med å være 18 år og aldri hatt kjæreste, kanskje jomfru til og med, er langt verre for guttene.

Endret av draug 75
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS: Slutt å hør på de som sier du er for kresen.

Det er ikke sant at single kvinner er single fordi de er kresne, og single menn er single fordi de er for lite attraktive.

Og vær glad du er ung kvinne. Stigma med å være 18 år og aldri hatt kjæreste, kanskje jomfru til og med, er langt verre for guttene.

Vennene mine sier alltid at det er fordi jeg er så kresen. Greit jeg er kresen, men føler ikke jeg kan få noen uansett.. Er det fordi jeg må være lite attraktiv da, eller hvorfor?

Anonymous poster hash: dd97e...a28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er bare et barn enda.. For ung til å tenke på slike ting enda!



Anonymous poster hash: de4d8...09a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er bare et barn enda.. For ung til å tenke på slike ting enda!

Anonymous poster hash: de4d8...09a

HVA. Når er jeg gammel nok da??

Anonymous poster hash: dd97e...a28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HVA. Når er jeg gammel nok da??

Anonymous poster hash: dd97e...a28

Gammel nok til å føle deg mislykket fordi du aldri har hatt kjæreste? Du må iallefall runde 30.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Slutt å syt. Du er akkurat blitt voksen. Hva så om du aldri har hatt kjæreste? Nyt singel livet :)

Stikk en annen plass mann. Du skjønner ingenting.

Anonymous poster hash: dd97e...a28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hummels

Gammel nok til å føle deg mislykket fordi du aldri har hatt kjæreste? Du må iallefall runde 30.

Trenger ikke føle seg mislykket noen gang, uansett alder. Jo hvis folk vil bruke energien sin på å føle seg mislykket så vær så god ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hummels

Stikk en annen plass mann. Du skjønner ingenting.

Anonymous poster hash: dd97e...a28

Hva er det jeg ikke skjønner da? At du må ha kjæreste for "alle andre har det"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hva er det jeg ikke skjønner da? At du må ha kjæreste for "alle andre har det"?

For det første, jeg har aldri skrevet: "Jeg føler meg mislykket". Uansett vil jeg vil ikke ha kjæreste bare fordi alle andre har det, klart det er en faktor når alle vennene mine har det og bruker over halve tiden sin sammen med dem, mens jeg sitter alene.

Anonymous poster hash: dd97e...a28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hummels

For det første, jeg har aldri skrevet: "Jeg føler meg mislykket". Uansett vil jeg vil ikke ha kjæreste bare fordi alle andre har det, klart det er en faktor når alle vennene mine har det og bruker over halve tiden sin sammen med dem, mens jeg sitter alene.

Anonymous poster hash: dd97e...a28

Jeg skrev til noen andre at ingen trenger føle seg mislykket noen gang pga de aldri får/har hatt kjæreste. Sa ikke at du skrev at du følte deg mislykket ;)

Det er jo derfor mange tenåringer vil ha kjærester, for alle i vennegjengen har. Jeg hadde kjæreste fra 13 års alderen. Hadde sex for første gang som 13 åring. Jeg var faen meg et lite barn. Men den gangen var det kult. Skal være glad du ikke hadde kjæreste i den tiden.

Uansett du trenger ikke sitte alene for det om du ikke har kjæreste. Du finner den rette, men har man hastverk så er det ofte at det ikke skjer noe, eller at man havner i FEIL forhold. Det skjer også ofte at vi ikke får den vi aller helst vil ha, dessverre. Jeg skulle ønske jeg var singel fra 17-18 års alderen. Da jeg ble sammen med den første dama som var utro mot meg! Var sammen med hun til jeg var 20. Da møtte jeg ei ny, og var sammen med henne til jeg var 22. Hun var faen meg utro hun også! Så fra jeg var 17 år til jeg var 22 år skulle jeg ønske jeg var singel og ikke rotet meg opp i sånne horer! Ofte er singel livet mye mye bedre!! Nå når jeg er 24 år har jeg heldigvis funnet en normal en. Vi var vanlige venner først. Så det haster absolutt ikke med å komme seg i et forhold. Man tror at alt blir perfekt da, men så skjer det mye dritt også. Vertfall før 20 års alderen. Hos meg skjedde det dritt helt til 22 års alderen.

Endret av Hummels
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vennene mine sier alltid at det er fordi jeg er så kresen. Greit jeg er kresen, men føler ikke jeg kan få noen uansett.. Er det fordi jeg må være lite attraktiv da, eller hvorfor?

Anonymous poster hash: dd97e...a28

Vennene dine er ikke deg.

Det kan godt hende vennene dine er i stand til å ha kjæreste for å ha kjæreste. Jeg fikk også det påstått om meg (og får det) - men jeg synes det er urealt å begynne å kreve følelsesmessig involvering av folk som bare er det beste man får der og da.

Er 20 og har aldri hatt kjæreste ;) Tviler på at jeg noen gang får også...

Jeg var 21 år før det begynte å materialisere seg noe som likna kjæreste for meg.

Jeg må beundre motet hennes. Det vanlige er at kvinner foretrekker at mannen er eldre og mer erfaren, med oss var det motsatt. Men hun var generøs nok til å utvikle forholdet basert på de menneskene vi faktisk var, ikke på hennes tidligere erfaringer. (Den smalt jeg på som samboer for første gang noen år seinere).

Cluet her er det, at når du blir eldre så øker antallet muligheter i kjærligheten. Du får for det første en større aksjonsradius og slipper å bare leite i nabolaget. Dessuten øker antallet "tillatte" årsklasser: mens det for en 15- åring er uaktuelt å være sammen med en 12- åring, er det slett ikke noe problem for noen som er 22 å være sammen med en 19- åring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...