Gå til innhold

The one that got away…. :-(


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jepp. Hadde en ganske god kompis for 4-5 år siden, vi snakket hele tiden og fortalte hverandre alt. En dag fikk jeg høre at han var forelsket i meg, og jeg freaket ut. Tok litt avstand til han, uten å røpe at jeg visste hva han følte, og prøvde bare å la det gå over av seg selv. Jeg innså etter hvert at jeg hele tiden hadde prøvd å undertrykke mine egne følelser, og innså at jeg egentlig hadde følelser for han også, men turte ikke gjøre noe med dem, feig som jeg var. Vi mistet etter hvert kontakten, men for rundt et halvt år siden endte vi opp med å ha sex i fylla. Jeg var egentlig interessert i en annen fyr da, og tenkte ikke stort på vennen min før etter det hadde gått noen måneder. Nå sitter jeg og angrer, og skjønner ikke hvor dum jeg kunne være. Jeg hadde flere sjanser til å fortelle han hva jeg følte, og vet at jeg ikke hadde blitt avvist om jeg hadde grepet muligheten. Dessverre er han nå i et forhold med en annen jente. Utrolig bittert, og vet ikke helt hvordan jeg skal glemme han...



Anonymous poster hash: 4df34...282
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet nå ikke helt om han skal kategoriseres som "the one who got away", men jo - jeg hadde en slags fyr i livet mitt som ikke er der lenger.

Vi ble kjent via hamarungdom i 2007, og snakket masse på msn, pratet på tlf, og så hverandre på web cam. Så ble det opphold i pratingen, og det var mye frem og tilbake via sosiale medier. Møtte han aldri før i 2010, og da var han skikkelig full. Så hadde vi en prat den kvelden, og jeg visste at jeg hadde følelser for han, men han var ikke klar for noe da han var i militæret (vi var begge 18 år gamle på det tidspunktet).

Ett år etter dette, begynte vi å prate masse sammen igjen. Så ble det opphold, og så pratet vi igjen, og sånn fortsatte det frem til Februar i år, da han sa han ikke kunne ha kontakt med meg lenger fordi han holdt på med ei jente. Han ville noe seriøst på det tidspunktet, det ville ikke jeg. Og da han sa dette, så innså jeg hvor glad jeg egentlig var i han, og ba om at han kunne møte meg... men det ville han ikke.

En måned senere, var jeg i Oslo (der han bor for øyeblikket), på et hotell. Var hos ei venninne på kvelden og drakk vin, og da jeg kom tilbake til hotellet, ringte jeg han og sa jeg var på et hotell. Så møttes vi, og jeg ga han en kjempe lang klem. Da jeg så han, innså jeg nøyaktig hvor mye jeg ville ha han, men han hadde ei jente som han likte godt og ville noe seriøst med, så da han ville dra, prøvde jeg meg på han, og han ga en smule etter, men stoppet seg selv og sa han måtte gå. Hadde en stor krangel, og jeg gråt som en unge, men han dro. Og etter det har jeg sendt et par meldinger, men han har vært kort i svarene sine.

Nå er dette kun et halvt år etter, men jeg tenker stadig på han. Savner å prate med han :-)

Men heldigvis dater jeg en fyr nå, og han er veldig snill og sjarmerende. Men tenker av og til på han som satte så store spor i meg.



Anonymous poster hash: 50a44...af0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dere stadig vekk tenker på de personene, hvorfor tar dere ikke kontakt med dem hvis begge fortsatt er single? Selv etter flere år



Anonymous poster hash: 14508...7bf
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dere stadig vekk tenker på de personene, hvorfor tar dere ikke kontakt med dem hvis begge fortsatt er single? Selv etter flere år

Anonymous poster hash: 14508...7bf

Fordi vi vet at de ikke er interessert.

Anonymous poster hash: 720cc...75c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi vi vet at de ikke er interessert.

Anonymous poster hash: 720cc...75c

Hvordan vet du det da? Det kan jo hende at de blir positivt overrasket… men det kommer vel også an på hvordan og hvorfor situasjonen endte?

Anonymous poster hash: 14508...7bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan vet du det da? Det kan jo hende at de blir positivt overrasket… men det kommer vel også an på hvordan og hvorfor situasjonen endte?

Anonymous poster hash: 14508...7bf

Håpløs romantiker much? Han som slapp unna, ville ikke ha noe med meg å gjøre. Og om han ville ha kontakt med meg, så ville han sendt mld. Det suger, men sånn er det.

Anonymous poster hash: 50a44...af0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håpløs romantiker much? Han som slapp unna, ville ikke ha noe med meg å gjøre. Og om han ville ha kontakt med meg, så ville han sendt mld. Det suger, men sånn er det.

Anonymous poster hash: 50a44...af0

Ja, kanskje det… hvorfor ville han ikke ha noe med deg å gjøre? Ignorerte han deg, eller hva gjorde du? Nysgjerrig..

Anonymous poster hash: 14508...7bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, kanskje det… hvorfor ville han ikke ha noe med deg å gjøre? Ignorerte han deg, eller hva gjorde du? Nysgjerrig..

Anonymous poster hash: 14508...7bf

Vel, mye pga oppførselen min den kvelden han besøkte meg på hotellet, også fordi han hadde fått seg dame. Har prøvd mange ganger å sende meldinger til han, men han vil altså ikke ha kontakt med meg... det svir skikkelig, fordi vi har hatt et ganske godt (nett)vennskap over 7 (!) år! Og for han var det liksom så lett å bare kutte meg ut. Kanskje han ikke likte hvordan jeg var eller så ut i virkeligheten, men jeg vet bare at om jeg kunne fått hvem som helst i hele verden, ville det vært han. Selv om jeg dater en annen nå, som egentlig er snillere og mer sjarmerende.

Men får man følelser, så får man følelser...

Men nei, han ignorerte meg ikke. Om jeg sendte en mld og spurte hvordan det gikk, fikk jeg bare "Bra" til svar. Var ingenting å hente, og jeg kan jo ikke tvinge han til å snakke med meg... :(

Anonymous poster hash: 50a44...af0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så trist.. :/ Hvorfor kan du ikke ta kontakt med han? Og hva var grunnen til at det ikke kunne bli dere om jeg får spørre? :)

Anonymous poster hash: 14508...7bf

Jeg har på en måte kommet over ham, så tror det er best å la være å ta kontakt.

Grunnen? Hm, vi var ikke de beste for hverandre, også ble det veldig vanskelig med avstand.

Jeg kommer aldri til å glemme han helt, men jeg har i hvertfall vent meg til tanken om at det aldri blir oss :)

Anonymous poster hash: b4263...cf4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan vet du det da? Det kan jo hende at de blir positivt overrasket… men det kommer vel også an på hvordan og hvorfor situasjonen endte?

Anonymous poster hash: 14508...7bf

Jeg vet det fordi han avviste meg. Om jeg tok kontakt med han, ville han bare ignorert den eller bedt meg la ham være.

Anonymous poster hash: 720cc...75c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her. Hvorfor skulle dette vært trolletråd? Hæ? Haha… mine spørsmål er oppriktige, og må innrømme at jeg håper på noen solskinnshistorier selvom jeg vet det er få av dem.

Trist å høre hvordan det endte med de to over her. Noen ganger må man innse at det ikke går veien, og ja, det gjør så sinnsykt vondt. Håper dere treffer en mann som tar dere med storm. Det fortjener dere <3 Klem



Anonymous poster hash: 14508...7bf
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en sånn.. Det ble ikke oss fordi han skulle studere et halvt år i utlandet, og etter at han kom hjem fikk vi aldri tid til å møtes. Så fikk jeg meg kjæreste og han flyttet vekk. Nå er han gift (ifølge facebook) og vi har ikke noe kontakt.

Men det var en veldig allright sommer, og jeg ville ikke vært den foruten. Vi har forsåvidt ikke snakket sammen på mange mange år og passer sikkert ikke sammen i dag uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...