Gå til innhold

The one that got away…. :-(


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Noen her inne som har en slik person? Den personen du aldri fikk, eller av en eller annen grunn det ikke kunne bli dere to uten at du ble avvist?

Hva skjedde? Har dere fremdeles kontakt den dag i dag? Den personen du helt aldri klarte å glemme… en som plutselig dukker opp i tankene dine av og til. En du lurer på hvordan har det i dag…



Anonymous poster hash: 14508...7bf
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå vet jeg ikke om det slike du mener, men jeg har en sånn som ikke ville ha meg. Jeg tenker på han fortsatt og det er over to år siden vi møttes. Tipper jeg ikke kommer over ham heller.

Hva med deg, ts? Har du en som "kom seg unna"?



Anonymous poster hash: 720cc...75c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå vet jeg ikke om det slike du mener, men jeg har en sånn som ikke ville ha meg. Jeg tenker på han fortsatt og det er over to år siden vi møttes. Tipper jeg ikke kommer over ham heller.

Hva med deg, ts? Har du en som "kom seg unna"?

Anonymous poster hash: 720cc...75c

Hei, TS her. :)

Ja, jeg har en slik person. Faktisk 2 personer. Han ene ble jeg kjent med for 5-6 år siden, men har ingen følelser for han. Vet bare at han satte igjen dype spor i meg uten å være så fantastisk mot meg. Vurderer å ta kontakt med han igjen til helgen, men kvier meg veldig.

Han andre vil ikke være i noen forhold, men hintet at vi måtte møtes i fremtiden igjen når det passet bedre. Skjønner ikke det helt, jeg.

Tenker på disse to støtt og stadig. Har vært på dates med andre gutter, men ender bare med at de blir nr 2 eller "rebounds", eller at jeg sammenligner… Jeg ble aldri avvist av noen av disse to, derfor gjør det litt sårt.

Du har ikke vurdert å ta kontakt med han å bare høre hvordan det går, da?

Anonymous poster hash: 14508...7bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, TS her. :)

Ja, jeg har en slik person. Faktisk 2 personer. Han ene ble jeg kjent med for 5-6 år siden, men har ingen følelser for han. Vet bare at han satte igjen dype spor i meg uten å være så fantastisk mot meg. Vurderer å ta kontakt med han igjen til helgen, men kvier meg veldig.

Han andre vil ikke være i noen forhold, men hintet at vi måtte møtes i fremtiden igjen når det passet bedre. Skjønner ikke det helt, jeg.

Tenker på disse to støtt og stadig. Har vært på dates med andre gutter, men ender bare med at de blir nr 2 eller "rebounds", eller at jeg sammenligner… Jeg ble aldri avvist av noen av disse to, derfor gjør det litt sårt.

Du har ikke vurdert å ta kontakt med han å bare høre hvordan det går, da?

Anonymous poster hash: 14508...7bf

Håper du tar motet til deg og ikke lar de slippe unna, særlig hvis de er verdt en sånn sjanse :)

Han avviste meg og ønsker ikke å se meg mer, så må nok bare la han være. Dessverre :(

Anonymous poster hash: 720cc...75c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en sånn jeg og - men magefølelsen sier at han kommer til å ta kontakt igjen *tvi tvi*



Anonymous poster hash: 098d0...41c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

har absålutt vært i en sånn situasjon, bare at i motsetning til deg, føler jeg ikke jeg kan bli sammen med fyren igjen...

Datet en fyr en stund, som jeg trodde jeg ikke hadde følelser for, så var det plutselig over, og jeg brukte lang tid på å glemme han. Og fortsatt tenker jeg på han som han jeg aldri får :frown:



Anonymous poster hash: 8d304...abb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja. Jeg ble avvist fordi han ikke vil være i forhold med noen. Det gjør vondt, men jeg må respektere det. Vi er venner og forhåpentligvis kan vi være det fremover også. Det er 1,5år siden, så det er jo ikke så lenge siden. Men han har satt spor i meg og jeg kommer nok alltid til å være lei meg for at jeg ikke fikk han :(

Anonymous poster hash: 7e493...7d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det var en jeg var kjempeforelsket i da jeg var yngre. Etter en stund begynte han å legge merke til meg, han ga meg mitt første kyss, han var den første jeg hadde sex med. Vi fant på ting i 2-3 mnd i hemmelighet, da han var en god kompis av storebroren min. Jeg bæsjet på leggen en gang jeg var ute og kysset en annen fyr i en lek. Han avsluttet "forholdet". Vi var av og på en stund etter dette, før han fikk seg kjæreste. Sa etter han hadde fått seg kjæreste at han trodde det kom til å bli meg og han i fremtiden. Nå er han forlovet. Hender fortsatt at jeg tenker på han, savner alle følelsene og spenningen :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Min i mange år bestevenn, før jeg ble stormende forelsket i ham - men, han var ikke helt klar for å binde seg, jeg tror han manglet å... Jeg vet ikke, finne seg selv. Husker fortsatt han sa til meg; "skulle ønske jeg våknet i morgen og bare tenkte på deg". Vi har jevnlig kontakt, bor tett ved hverandre, og jeg anser han fortsatt som en av mine beste venner.

Jeg er selv nå i et forhold, men det kjennes ikke helt riktig - jeg tar meg selv i å tenke på ham, altså min venn, alt for ofte. I jula i fjor var på vi på en reunion-fest sammen, hvor det kom fram at jeg hadde fått kjæreste, hvor han responderte "jaja, ble det ikke meg måtte det bli en annen!" - og da hadde også han kjæreste. Nå er han singel, og jeg sitter i et forhold jeg er usikker på. Ikke for det, jeg aner ikke om jeg hadde hatt en framtid med vennen min uansett - men alt med ham føles bare så riktig. Som en venninne av meg sa - "jeg er helt sikker, til slutt blir det dere to!". Ikke vet jeg. Det var uansett godt å få luftet tankene.



Anonymous poster hash: d49b9...4bb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min "one who got away", var en jeg hadde et slags forhold til i tenårene. Ca. 20 år siden.

Opp gjennom årene har vi hatt litt sporadisk kontakt, sist gang for rundt 5 år siden.

Vil nok alltid være glad i ham, og kommer neppe til å glemme ham. Jeg er dog veldig fornøyd med ham jeg har og hadde ikke byttet ham ut selv for denne karen fra fortiden. ;)

Tenker på ham i blant, med litt vemod over en "svunnen tid". Savner ham vel, men er litt usikker på om det egentlig er ham jeg savner, eller den epoken han representerer. Jeg dveler ikke lenge nok til å finne det ut. =)

Er vel på tide jeg finner ut hvordan det står til med ham, når jeg tenker på det. =P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er rart, det der. At enkelte mennesker kan sette såppas dype spor i deg at du tenker på dem selv flere år senere.. men jeg tenker, hvis det satt igjen så sterkt, hvorfor kan vi ikke ta kontakt med de hvis forholdene ligger til rette for det? :/



Anonymous poster hash: 14508...7bf
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var en gutt som jeg hadde dødsbra kjemi med, men pga noen hindringer kunne det ikke bli oss, selv om følelsene var der hos begge. Vi måtte avslutte all kontakt dessverre. Ganske trist egentlig, mtp at han er den eneste jeg har hatt skikkelige følelser for.



Anonymous poster hash: b4263...cf4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var en gutt som jeg hadde dødsbra kjemi med, men pga noen hindringer kunne det ikke bli oss, selv om følelsene var der hos begge. Vi måtte avslutte all kontakt dessverre. Ganske trist egentlig, mtp at han er den eneste jeg har hatt skikkelige følelser for.

Anonymous poster hash: b4263...cf4

Så trist.. :/ Hvorfor kan du ikke ta kontakt med han? Og hva var grunnen til at det ikke kunne bli dere om jeg får spørre? :)

Anonymous poster hash: 14508...7bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Min" sånn person var en fyr jeg kjente i ungdomstida og møtte igjen i fjor sommer. Vi hadde en heftig flørt og jeg som aldri blir forelsket, verken før eller etter (har vært i forhold, men aldri vært stormforelsket), ble superforelsket etter et par uker..jeg viste det ikke og reagerte på disse følelsene med å bli hakket avvisende fordi jeg følte at han var altfor bra for meg, alt for kjekk og alt det der.

Etter 3 mnd avviste han meg og et par uker etterpå var han i et forhold med en annen, en supervakker dame, og jeg følte meg helt jævelig, for gikk opp for meg at jeg aldri hadde sjangs i utgangspunktet på å kunne "få" han som kjæreste, han hadde det sikkert bare gøy med meg i påvente av en jente i samme liga..:( tenker fortsatt han, ukentlig, selv om jeg har fått meg kjæreste..

Anonymous poster hash: 1e46a...c6a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ei, vil nok aldri føle noe slikt igjen og det føles som om jeg bare har vært forelsket den ene gangen i henne. Vell, jeg vil leve et liv med det store spørsmålet, "Hva om..."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjemi og tiltrekning kan jeg kjenne enda, men det er ingen jeg tenker at jeg ville ha prøvd på nytt med.

Det er en som har pleid å kalle meg "the one that got away", men han har jeg ikke kontakt med nå lengre. Og det tror jeg er like greit siden vennskapet og den seksuelle kjemien tidligere har medført at vi har blitt fristet til å prøve på nytt, samtidig som realiteten er den at han ikke er en jeg kunne ha blitt lykkelig sammen med, eller hadde orket å ha som kjæreste av mange grunner.

Endret av Ibsenfrue
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, alle har vel en.

Man har jo også de som ønsker å bli den for noen andre. Og det er lite en får gjort da. :(

Endret av Lizabeth
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her. :)

Litt trist at å høre at det ikke ble noe mer enn en flørt, eller at dere ikke har noen kontakt… Ble dere avvist, eller fadet det bare ut?

Det komiske er at disse to fyrene har hytte samme sted hvor jeg bor. Derfor leker jeg med tanken på å ta opp kontakten igjen når sommeren nærmer seg.

Så sykt klisje dette her, men alt kan skje i kjærlighetens hånd. Hvis en person er verdt det, mener jeg at man ikke skal gi opp altfor lett som jeg mener altfor mange gjør i dag, men selvsagt, ting er komplisert

Hører om noen som blir sammen med ungdomsforelskelsen sin, og det er fine historier…



Anonymous poster hash: 14508...7bf
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hadde en sånn en. Vi var aldri singel samtidig, men merket at vi hadde noe som ingen andre hadde. En gang ble det slutt mellom han og ei dame fordi hun var så sjalu på meg. Men vi fikk aldri sjansen til å prøve. Vi var likevel venner, før han flyttet langt unna. Jeg mellomlandet der et par år etter og hang med han og nåværende dame en hel dag. Da innså jeg at vi ikke hadde noe til felles lenger, og han var ikke lenger noe særlig. Digger den nye dama hans da, hun var et utrolig flott og morsomt menneske. Godt å bli fri fra tankene om "what if". :)

Anonymous poster hash: 74031...034

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en sånn person. Vi var feriekjærester fra vi var 15-20 år. Var alltid så sterk kjemi mellom oss. Men grunnet avstand ble det jo ikke oss. Møttes en gang noen år senere, men da hadde jeg samboer. Følelsene var like sterke, men vi gjorde jo ingenting med det. Men i tankene mine var han jevnlig. Hatt litt kontakt på facebook og sånn. Så da jeg var 30 år, skrev han mye rasistisk på facebook. Dermed forsvant min fantasi om han med en gang.

Ellers er jeg nå litt opphengt i en kompis, og tror en del av det er fordi, jeg får han ikke heller. Og da vil jeg jo ha han ennå mer. Men vet jeg bare må gå videre.



Anonymous poster hash: 1beea...2b1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...