Gå til innhold

Har du noen gang ventet i flere år på en mann for å bli sammen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Du møter en gutt/mann. Dere blir betatt… men av ulike årsaker, er tidspunktet helt feil at dere blir sammen i tillegg at han ikke ønsker noe kjæreste i livet sitt akkurat nå.

Du VET at dette er mannen du har lyst til å tilbringe livet ditt sammen med! Du kjenner det så sterkt, og er villig til å "vente"

Har dere ventet i flere år på denne personen? Har dere møtt på igjen senere? Hvordan utviklet det seg?



Anonymous poster hash: 2469d...ff8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja.
Han ble forelska i og sammen med en annen, og slettet meg på hennes oppfordring.

Aldri vent...



Anonymous poster hash: 03a0d...e2b
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja.

Jeg ventet i 2 år. Han ble sammen med ekskona og slettet og blokkerte meg over alt da hun forlangte det.

Som hun over: aldri vent.



Anonymous poster hash: 28b0c...623
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det ville jeg aldri gjort. Man har ikke all verdens tid,og jeg kaster ikke bort tyveårene på å sitte og vente mens livet passerer. Er man i tredveårene er det desto verre.

Dersom han virkelig vil ha deg og vet det, så får han til å skje. Enten det er ved å flytte eller hva. Dersom kvinnen med stor K er tilgjengelig for ham, er det ikke noe som heter "dårlig timing".



Anonymous poster hash: dd8d0...899
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ventet, men ingen gode resultater å melde om dessverre.

Nå begynner jeg å se fremover - han har som de andre skriver her, avskrevet meg etter at hun andre forlangte det.



Anonymous poster hash: 09457...77b
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner.. hvordan skal jeg gå videre? Han dukker jo opp i tankene mine hele tiden. Jeg har ikke følelser for han, men likevel. Hva skal jeg gjøre? Drar jo på dates med andre, lever livet mitt normalt osv. Kanskje tiden er det eneste som hjelper?

Dere som ventet, var det han som ba dere om å vente?



Anonymous poster hash: 2469d...ff8
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke vent! Du kan håpe, men ikke la håpe hindre deg i å bli kjent med andre. Akkurat nå, når du liker han, så tenker du at du er villig til å vente og ´´ofre´´. Men hvorfor gjøre det for noen som kanskje ikke en gang tenker på deg som en mulig kjærestemateriale?

Du må bare gå videre. ER det ment, kommer dere til å treffes igjen. Om han ombestemmer seg og kommer tilbake, så se på det som bonus. Og ta det derfra. Kan jo hende du har kommet over han og kanskje selv er i et annet forhold når det har gått litt tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner.. hvordan skal jeg gå videre? Han dukker jo opp i tankene mine hele tiden. Jeg har ikke følelser for han, men likevel. Hva skal jeg gjøre? Drar jo på dates med andre, lever livet mitt normalt osv. Kanskje tiden er det eneste som hjelper? Dere som ventet, var det han som ba dere om å vente? Anonymous poster hash: 2469d...ff8

Du VET at dette er mannen i ditt liv og sliter med å gå videre, men du har ikke følelser for han? Lei nøtt å knekke det der, ja.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også ventet i to år på en mann. Så fikk vi eeeendelig en helg sammen etter den lange ventetiden.

Det var på ingen måte verdt det. Det var bare så totalt bortkastet. For oss begge.

Det var godt med en avslutning da. Så slapp jeg å vente enda lengre på noe som aldri hadde blitt bra uansett.



Anonymous poster hash: d258b...cef
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også ventet i to år på en mann. Så fikk vi eeeendelig en helg sammen etter den lange ventetiden.

Det var på ingen måte verdt det. Det var bare så totalt bortkastet. For oss begge.

Det var godt med en avslutning da. Så slapp jeg å vente enda lengre på noe som aldri hadde blitt bra uansett.

Anonymous poster hash: d258b...cef

HVa skjedde?

Anonymous poster hash: 2469d...ff8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du VET at dette er mannen i ditt liv og sliter med å gå videre, men du har ikke følelser for han? Lei nøtt å knekke det der, ja.

Dårlig formulert av meg. Vil vel ikke helt innrømme det ovenfor meg selv, men ja, ønsker jo at han skal se på meg som et kjærestemateriale etterhvert, da. Liker han jo, men det er ikke slik at jeg sipper over at vi ikke er sammen, for han har jo aldri avvist meg… men… jaja, sånn er livet.

Hvis vi er ment, så blir vi vel sammen en vakker dag.

ts :)

Anonymous poster hash: 2469d...ff8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jezz i have. Nå er vi kjærester. De beste er verdt å vente på.... :smoke:



Anonymous poster hash: d6ce4...5d0
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vel aldri gått inn for å vente på noen, men det finnes noen jeg gjerne kunne ha ventet i flere århundre på. Jeg skulle alltids ha klart meg med noen andre og, i mellomtiden f.eks, men ingen hadde klart å erstatte den kjærligheten.

Endret av Lizabeth
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jezz i have. Nå er vi kjærester. De beste er verdt å vente på.... :smoke:

Anonymous poster hash: d6ce4...5d0

Seriøst? Hvor lenge ventet du, og hva skjedde mellom dere som gjorde at dere ikke kunne bli sammen på det tidspunktet? :P Gratulerer

Anonymous poster hash: 2469d...ff8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min far var en slik tufs som lot ei flott dame vente. Han hadde annet fore og kunne ikke forplikte seg (han var i 20-åra). I stedet gjorde han et troll av et kvinnfolk gravid (jeg var graviditeten) og måtte tilbringe de neste 18 åra med henne. Så stakk trollet av (min mor) og min far ble sammen med med min stemor. Endelig.

Som han sa: - jeg skulle aldri ha forlatt din stemor og blitt sammen med den heksa av din mor. Men akk ja, da hadde du ikke eksistert da.

Jeg bare: - pappa, du er en idiot, det hadde ikke jeg merka da. Men der fikk du 18 år med straff for at du lot ho stikken. Tosk!

Moralen er: har du ei bra dame på hånda, sørg for å gift deg med henne med en eneste gang.

Men dette vet de fleste menn, untatt min far. Og kanskje daten til TS.

Hva min stemor sa om all den ventinga: - jeg elsket han over alt, hva annet kunne jeg gjøre?!

Men jeg tviler på at hun anbefaler det, for noen år etterpå døde min far. Ikke særlig romatisk noe av dette. Så slutt med den ventinga.



Anonymous poster hash: 28b0c...623
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hva vil venting si?

Vente aktiv; dvs date den personen og håpe at dere blir kjærester?

Vente passivt; dvs date andre og leve livet sitt, men fremdeles ha håpet?



Anonymous poster hash: 92819...833
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...