Gå til innhold

"Har du vært singel lenge?" - svar


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvor lenge har du vært singel da TS?

Snart 2 år

TS

Anonymous poster hash: 23de8...886

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

"Yes why aren't you married yet, Bridget? ..."

"Woney, underneath my clothes, my entire body is covered in scales".



Anonymous poster hash: 44c09...bbc
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva har du brukt å svart da? Eller har du bare prøvd å vridd temaet over på noe annet?

De som absolutt må vite hvorfor jeg er singel og hvorfor jeg har vært det lenge osv osv bruker jeg å si som sant er at jeg har bare ikke funnet en fyr enda, rett og slett. Men virker ikke som om det er godt nok svar for dem .......

TS

Anonymous poster hash: 23de8...886

Ja, er dette jeg bruker å svare også. Prøver å vri det bort med: "Har ikke funnet den rette enda", somoftest graver de mer, og da svarer jeg noe slikt som" er vel litt kresen… Gidder ikke å gå inn i et forhold halvhjertet uten å kunne se en framtid sammen osv.."Da pleier de å svare" Ja, smart tenkt!" Tanten min sa til meg sist vi hadde denne samtalen"Du må finne deg en mann så snart som mulig, og ikke ende opp slik som meg! Det er fort gjort." Hun er 52 år, og har hverken mann eller barn. Aldri hatt noen kjæreste. Ble noe skremt da gitt… :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig enkelt, fordi vi vil vite om du hadde en pikk i munnen for 2 dager siden.

Anonymous poster hash: c7a78...aa0

Det kan man jo ha hatt om man er singel også. :danse:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fordi de vil vite mer om deg. Jeg spør også om dette. Det er litt forskjell på folk som har vært single i 15 år, 3 år eller 3 mnd.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest daisydaisy

Nå er jeg ikke mann, men jeg svarer likevel. Flere venner av meg (av det motsatte kjønn) har sagt at de synes det er mye mer attraktivt om ei dame ikke ligger mye rundt, eller som noen skreiv ganske direkte lengre opp her med at dama nylig har hatt pikk i munnen, eller i vaginaen for den saks skyld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg ikke mann, men jeg svarer likevel. Flere venner av meg (av det motsatte kjønn) har sagt at de synes det er mye mer attraktivt om ei dame ikke ligger mye rundt, eller som noen skreiv ganske direkte lengre opp her med at dama nylig har hatt pikk i munnen, eller i vaginaen for den saks skyld.

Vel, men nu har folk forskjellig livsstil som singel enn som kjæreste og skal single mennesker gå årevis uten sex hvis de er langtidssingle?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest daisydaisy

Vel, men nu har folk forskjellig livsstil som singel enn som kjæreste og skal single mennesker gå årevis uten sex hvis de er langtidssingle?

Leste du innlegget mitt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest daisydaisy

Nettopp det jeg gjorde.

Da skjønner jeg ikke hvorfor du velger å ta den diskusjonen med meg, når jeg skreiv at det var mine mannlige venner som tenkte slik. Men for å svare på spørsmålet ditt, nei de trenger ikke gå uten sex om de føler behov for å ha sex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da skjønner jeg ikke hvorfor du velger å ta den diskusjonen med meg, når jeg skreiv at det var mine mannlige venner som tenkte slik. Men for å svare på spørsmålet ditt, nei de trenger ikke gå uten sex om de føler behov for å ha sex.

Ja jeg håper du gir dine mannelige venner en beskjed, for å si det sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest daisydaisy

Ja jeg håper du gir dine mannelige venner en beskjed, for å si det sånn.

Nei, det har jeg ingen intensjoner om. Jeg synes at alle single mennesker burde ha sex når de selv føler for det, det mener jeg. Men jeg ville ikke opplevd det som noe positivt dersom jeg hadde "hooket" med en fyr på lørdag, for å finne ut at han hadde knullet noen andre på fredag f.eks.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det har jeg ingen intensjoner om. Jeg synes at alle single mennesker burde ha sex når de selv føler for det, det mener jeg. Men jeg ville ikke opplevd det som noe positivt dersom jeg hadde "hooket" med en fyr på lørdag, for å finne ut at han hadde knullet noen andre på fredag f.eks.

Det hadde jeg glatt drette i pga siden det ikke er min mann så er det ingenting jeg har noe med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tolket det alltid som om den som spør bare er nysgjerrig til å vite mer om deg som person. Alltid tolket det positivt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest daisydaisy

Det hadde jeg glatt drette i pga siden det ikke er min mann så er det ingenting jeg har noe med.

Så bra for deg da. :tommelopp:

Jeg vet med meg selv at jeg kan bli lett knyttet til andre folk, og unngår derfor å gjøre slike ting med mindre jeg vet det kan utvikle seg til noe annet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra for deg da. :tommelopp:

Jeg vet med meg selv at jeg kan bli lett knyttet til andre folk, og unngår derfor å gjøre slike ting med mindre jeg vet det kan utvikle seg til noe annet.

Du blir knyttet til en ONS? :daane:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette spørsmålet får jeg også ALLTID! Har du kjæreste? Hvorfor ikke? Samme om det er fra slekt, menn jeg møter +++ Vet aldri hva jeg skal svare.

Du kan svare at du bare ikke har møtt noen som er bra nok for deg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest daisydaisy

Du blir knyttet til en ONS? :daane:

Jeg har aldri hatt ONS, men vet at jeg lett blir knyttet til andre mennesker hvis jeg først blir tiltrukket og det skjer noe som gjør at jeg får et håp om at det kan utvikle seg til noe mer. DERFOR har jeg ikke ONS.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...