Gå til innhold

"Har du vært singel lenge?" - svar


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ser oppriktig talt ikke hvorfor det skulle være så vanskelig å fortelle hvor lenge man har vært singel. Det er da helt nøytral, men like fullt relevant informasjon.

Nå er jeg i et langvarig forhold selv. Men skulle jeg bli singel igjen og gått på date, ville jeg garantert spurt daten om dette. Har ingen formening om hva det 'riktige' svaret skulle være, men det er jo med på å skape et helhetsinntrykk av personen. Hadde vedkommende nektet å svare, ville jeg blitt skeptisk.

TS, er det sånn at du synes det er flaut å oppgi hvor lenge du har vært singel?

(Jeg er forresten kvinne)

Anonymous poster hash: 5a1a8...b2f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De som er hyppig inn/ut av forhold vitner om store komplekser i forhold til dette å være alene for min del..

Antagelig, men de har kanskje problemer med å knytte seg til en person? Problemer med å være aleine? Går inn i forhold på andre grunnlag enn at personen er en de føler er "den rette", eller kanskje bare er ute etter en kortvarig greie?

Langtidssingle vil kanskje ha mer "ungkarsnykker"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser oppriktig talt ikke hvorfor det skulle være så vanskelig å fortelle hvor lenge man har vært singel. Det er da helt nøytral, men like fullt relevant informasjon.

Nå er jeg i et langvarig forhold selv. Men skulle jeg bli singel igjen og gått på date, ville jeg garantert spurt daten om dette. Har ingen formening om hva det 'riktige' svaret skulle være, men det er jo med på å skape et helhetsinntrykk av personen. Hadde vedkommende nektet å svare, ville jeg blitt skeptisk.

TS, er det sånn at du synes det er flaut å oppgi hvor lenge du har vært singel?

(Jeg er forresten kvinne)

Anonymous poster hash: 5a1a8...b2f

Ja jeg har vært singel en stund nå og jeg orker ikke det gnålet om hvor lenge jeg har vært singel, hvorfor jeg er singel osv osv... er de eneste spørsmåla jeg får. På leting etter en ny kjæreste nå og vil ikke hele tiden tenke tilbake på forrige forhold på grunn av at han er så nysgjerrig. Jeg spør aldri om slike spørsmål.

Ofte følger det opp med hva jeg savner mest i å være i et forhold, om jeg er veldig kosete av meg osv osv. Ekkelt og drittlei.

Anonymous poster hash: 23de8...886

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Når samtalen begynner å dreie seg inn mot sex, så har jeg gjerne hatt kontakt med dama over en god stund, gjerne daglige samtaler i 1-2 måneder.

2. Når jeg da spør og det viser seg at dama nylig hadde sex med en ex før vi begynte å snakke sammen, eller hun har hatt sex i den perioden hvor vi har snakket mye sammen, så er det ofc. no go for min del. Greier hun ikke å holde seg såpass så er det lite vits.

3. Har hun vært singel en stund, typ. 1 år så er jo det selvfølgelig positivt. Da er det 0 sjans for at det fins en ex inne i bildet, som ennå ikke er helt ute av det hele ennå. Hvorvidt hun har hatt sex med andre i denne tidsperioden er forsåvidtvis urelevant, så lenge det ikke er snakk om perioden mens vi har snakket sammen.

4. Grensen min er på minimum 2-3 måneder og max 1 år.

5. Har hun ikke hatt sex på over et år så begynner jeg å lure på om hun virkelig var et catch.. Kan jo hende at dama av prinsipp ikke bedriver tull utenfor forhold, noe som seff er meget positivt igjen, men dette hadde jeg uansett merket under samtalene.

Takk for fyldig svar :)

Da tror jeg at jeg er innafor, hehe :P

Anonymous poster hash: 01e2e...3c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HowardRoark

Høres ut som du har problemer med deg selv om dette også er galt. Den eneste grunnen til at jeg eventuelt spør om dette er at jeg lurer.

Vi møtes for å bli bedre kjent? Hvorfor i alle dager skulle ikke du være interessert i å fortelle om deg selv og livet ditt? Har du noe å skjule?

Hvor lenge en kvinne har vært singel og om det så er hele livet er ikke så viktig for min del, men om hun ikke vil svare på et så uskyldig spørsmål og gjør et problem ut av det hadde jeg nok blitt skremt.

:)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Når samtalen begynner å dreie seg inn mot sex, så har jeg gjerne hatt kontakt med dama over en god stund, gjerne daglige samtaler i 1-2 måneder.

2. Når jeg da spør og det viser seg at dama nylig hadde sex med en ex før vi begynte å snakke sammen, eller hun har hatt sex i den perioden hvor vi har snakket mye sammen, så er det ofc. no go for min del. Greier hun ikke å holde seg såpass så er det lite vits.

3. Har hun vært singel en stund, typ. 1 år så er jo det selvfølgelig positivt. Da er det 0 sjans for at det fins en ex inne i bildet, som ennå ikke er helt ute av det hele ennå. Hvorvidt hun har hatt sex med andre i denne tidsperioden er forsåvidtvis urelevant, så lenge det ikke er snakk om perioden mens vi har snakket sammen.

4. Grensen min er på minimum 2-3 måneder og max 1 år.

5. Har hun ikke hatt sex på over et år så begynner jeg å lure på om hun virkelig var et catch.. Kan jo hende at dama av prinsipp ikke bedriver tull utenfor forhold, noe som seff er meget positivt igjen, men dette hadde jeg uansett merket under samtalene.

Max 1 år?? Det er ikke alle som er så ivrig på å få seg kjæreste og derfor ikke gidder å ha sex heller. Det betyr ikke at hun er prippen om det først skulle bli noe.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette spørsmålet får jeg også ALLTID! Har du kjæreste? Hvorfor ikke? Samme om det er fra slekt, menn jeg møter +++ Vet aldri hva jeg skal svare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det positivt hvis det er lenge siden hun har hatt sex?

Anonymous poster hash: 01e2e...3c6

Det er positivt. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, sånn som enkelte jenter flyr fra fyr til fyr så er det faktisk kjekt å vite at hun ikke er en av dem. De fleste kvinner har dessverre vært kontinuerlig i et eller annet forhold siden de var kjønnsmodne og sånn er ikke attraktivt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg blir også ofte spurt om dette. Vet ikke helt hvorfor, men det plager meg ikke :) Føler ikke at jeg gir svar som er turn off.

Jeg bruker ikke å spørre om det, i hvert fall. Kanskje om jeg begynner å bli seriøs med en fyr, men ikke første gang vi møtes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noen menn her inne svare meg på hvorfor det er så interessant for dere å vite hvor lenge ei jente har vært singel? Hvorfor lurer dere på det? Hver gang jeg spør dem om hvorfor de stille det spørsmålet, så sier de: "er bare nysgjerrig" PISSPREIK.

Og hvis man sier man har vært lenge singel, så spør og graver de så mye om hvorfor det og hvorfor det OG HVORFOR DET.

Er det ikke bedre å bare tenke, okei hun er singel, ferid med det, eller må man absolutt vite dato og årstall for da jeg ble singel??

Dette irriterer meg skikkelig, spesielt når man bare er på chattesider der det ikke er meninga å finne partner, og hvor dem spør dette spørsmålet nesten med en gang! etter de har spurt meg om jeg er singel!

Anonymous poster hash: e4108...c21

Et spørsmål som irriterer meg ENDA mer er "Har du hatt mange forhold tidligere"?'

Kun en fordekt måte å finne ut om du har hatt deg med mange...

Anonymous poster hash: 6b637...c10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et spørsmål som irriterer meg ENDA mer er "Har du hatt mange forhold tidligere"?'

Kun en fordekt måte å finne ut om du har hatt deg med mange...

Anonymous poster hash: 6b637...c10

Har aldri tolket noen skjult mening inn i det spørsmålet, men jeg hater også det spørsmålet. Hovedsaklig fordi jeg ikke vet hva som er "riktig" svar, og også fordi jeg helt ærlig ikke vet hva jeg skal svare da jeg har hatt et par "forhold" som jeg ikke vet om kan klassifiseres som det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig enkelt, fordi vi vil vite om du hadde en pikk i munnen for 2 dager siden.

Anonymous poster hash: c7a78...aa0

Sikker? Noen ganger virker menn negative til om man ikke har vært sammen med noen eller ligget med noen på kjempelenge. Da er det liksom. Hva i all verden er galt med deg?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er kvinne, og lurer på det samme hos menn. Dette fordi jeg har brent meg på å bli brukt som rebound. Eller var en som ikke hadde vært i forhold overhodet, ikke data og ikke sex på 15 år. Og det hadde jo sine grunner, selv om han virket ut som en veldig oppegående, smart mann.

Anonymous poster hash: 9a69c...b13

Så han var perfekt inntil du fikk vite at han hadde vært singel i 15 år? Trengte det å være negative grunner til det nødvendigvis eller var det bare dine fordommer som trådte fram?
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har opplevd det flere ganger. Hvorfor det?? Neeeeei, har bare ikke møtt noe lissom. Er verken slem eller stygg. Og så synes de det er rart at ei smart og pen dame som meg kan være laaangtidssingel lissom. Men vil de ha meg? Haha, Nope!

Dette er på nettdating som føles som en audition der man på få timer skal vurdere om en er bra nok som kjæreste. Så jeg møtte tilslutt endelig en på gamlemåten der det bare var kjærlighet ved første blikk.

Anonymous poster hash: 0242d...aa9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har opplevd det flere ganger. Hvorfor det?? Neeeeei, har bare ikke møtt noe lissom. Er verken slem eller stygg. Og så synes de det er rart at ei smart og pen dame som meg kan være laaangtidssingel lissom. Men vil de ha meg? Haha, Nope!

Dette er på nettdating som føles som en audition der man på få timer skal vurdere om en er bra nok som kjæreste. Så jeg møtte tilslutt endelig en på gamlemåten der det bare var kjærlighet ved første blikk.

Anonymous poster hash: 0242d...aa9

Ja enig. Hater det spørsmålet. Og så er det ikke bare et vanøig spørsmål. Det føles som et kryssforhør der man må forsvare hvorfor man er singel. Noe som er teit for hallo de er single selv. Men det verste spørsmålet som jeg får, tidøig i 30 åra og barnløs er hvorfor jeg ikke har barn. Akkurat som om jeg må være en gal barnehater som ikke har fått barn

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja enig. Hater det spørsmålet. Og så er det ikke bare et vanøig spørsmål. Det føles som et kryssforhør der man må forsvare hvorfor man er singel. Noe som er teit for hallo de er single selv. Men det verste spørsmålet som jeg får, tidøig i 30 åra og barnløs er hvorfor jeg ikke har barn. Akkurat som om jeg må være en gal barnehater som ikke har fått barn

Stemmer! Jeg har også måtte på en måte forsvare at at jeg er langtidssingel og ikke har barn.

Anonymous poster hash: 0242d...aa9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært singel lenge, de første 24 år av mitt liv. Og så ble jeg gift før jeg ble 25 =)



Anonymous poster hash: 6973d...172
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette spørsmålet får jeg også ALLTID! Har du kjæreste? Hvorfor ikke? Samme om det er fra slekt, menn jeg møter +++ Vet aldri hva jeg skal svare.

Hva har du brukt å svart da? Eller har du bare prøvd å vridd temaet over på noe annet?

De som absolutt må vite hvorfor jeg er singel og hvorfor jeg har vært det lenge osv osv bruker jeg å si som sant er at jeg har bare ikke funnet en fyr enda, rett og slett. Men virker ikke som om det er godt nok svar for dem .......

TS

Anonymous poster hash: 23de8...886

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...