Gå til innhold

"Har du vært singel lenge?" - svar


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kan noen menn her inne svare meg på hvorfor det er så interessant for dere å vite hvor lenge ei jente har vært singel? Hvorfor lurer dere på det? Hver gang jeg spør dem om hvorfor de stille det spørsmålet, så sier de: "er bare nysgjerrig" PISSPREIK.

Og hvis man sier man har vært lenge singel, så spør og graver de så mye om hvorfor det og hvorfor det OG HVORFOR DET.

Er det ikke bedre å bare tenke, okei hun er singel, ferid med det, eller må man absolutt vite dato og årstall for da jeg ble singel??

Dette irriterer meg skikkelig, spesielt når man bare er på chattesider der det ikke er meninga å finne partner, og hvor dem spør dette spørsmålet nesten med en gang! etter de har spurt meg om jeg er singel!



Anonymous poster hash: e4108...c21
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trur du kan spørre damer om akkurat det samme. De spør og graver om det de og...

Anonymous poster hash: a4f82...5de

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noen menn her inne svare meg på hvorfor det er så interessant for dere å vite hvor lenge ei jente har vært singel? Hvorfor lurer dere på det? Hver gang jeg spør dem om hvorfor de stille det spørsmålet, så sier de: "er bare nysgjerrig" PISSPREIK.

Og hvis man sier man har vært lenge singel, så spør og graver de så mye om hvorfor det og hvorfor det OG HVORFOR DET.

Er det ikke bedre å bare tenke, okei hun er singel, ferid med det, eller må man absolutt vite dato og årstall for da jeg ble singel??

Dette irriterer meg skikkelig, spesielt når man bare er på chattesider der det ikke er meninga å finne partner, og hvor dem spør dette spørsmålet nesten med en gang! etter de har spurt meg om jeg er singel!

Anonymous poster hash: e4108...c21

Veldig enkelt, fordi vi vil vite om du hadde en pikk i munnen for 2 dager siden.

Anonymous poster hash: c7a78...aa0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig enkelt, fordi vi vil vite om du hadde en pikk i munnen for 2 dager siden.

Anonymous poster hash: c7a78...aa0

Er det positivt hvis det er lenge siden hun har hatt sex?

Anonymous poster hash: 01e2e...3c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det positivt hvis det er lenge siden hun har hatt sex?

Anonymous poster hash: 01e2e...3c6

Det greier vell du å tenke deg ut selv, du har fått en hjerne er lov å bruke den så nei det er et stort NEI.ikke positivt

Anonymous poster hash: c7a78...aa0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De vil være sikre på at de ikke er en rebound. Og at du ikke er en dritsær raring som bor på en øde øy med 22 katter og har vært singel i 53 år.



Anonymous poster hash: de777...8f8
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mennesker er jo nysgjerrig av natur. Noen spør og graver mer enn andre, noe jeg også opplever. Behøver ikke svare på alt en blir spurt om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det greier vell du å tenke deg ut selv, du har fått en hjerne er lov å bruke den så nei det er et stort NEI.ikke positivt

Anonymous poster hash: c7a78...aa0

Hvorfor er det så negativt om det er lenge siden hun har hatt sex?

Må vel bare være positivt at hun ikke ligger rundt? Det er ikke alle som passer til å ha en fuckfriend heller.

Anonymous poster hash: 5e014...934

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det så negativt om det er lenge siden hun har hatt sex?

Må vel bare være positivt at hun ikke ligger rundt? Det er ikke alle som passer til å ha en fuckfriend heller.

Anonymous poster hash: 5e014...934

braindead troll

Anonymous poster hash: c7a78...aa0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

braindead troll

Anonymous poster hash: c7a78...aa0

er du det? fra seg selv kjenner man andre….

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det så negativt om det er lenge siden hun har hatt sex?

Må vel bare være positivt at hun ikke ligger rundt? Det er ikke alle som passer til å ha en fuckfriend heller.

Anonymous poster hash: 5e014...934

Kan noen gutter her som ikke er tullinger svare på dette?

Anonymous poster hash: 01e2e...3c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noen gutter her som ikke er tullinger svare på dette?

Anonymous poster hash: 01e2e...3c6

Kanskje de som ikke er tullinger ikke gidder bruke tid på slike hysteriske damer som du gir inntrykk av å være. Du virker i overkant på tuppa.

edit: ser det var flere av dere. djeez

Endret av ElectricScum
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje de som ikke er tullinger ikke gidder bruke tid på slike hysteriske damer som du gir inntrykk av å være. Du virker i overkant på tuppa.

Det eneste jeg har skrevet er "Er det positivt hvis det er lenge siden hun har hatt sex?"

Er det å være på tuppa?

Anonymous poster hash: 01e2e...3c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er kvinne, og lurer på det samme hos menn. Dette fordi jeg har brent meg på å bli brukt som rebound. Eller var en som ikke hadde vært i forhold overhodet, ikke data og ikke sex på 15 år. Og det hadde jo sine grunner, selv om han virket ut som en veldig oppegående, smart mann.



Anonymous poster hash: 9a69c...b13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøver å svare litt vagt når jeg blir spurt muntlig. Enten at jeg har vært singel en stund, eller at jeg har vært singel noen år. Hvis de spør i en melding på datingssider så kan du bare omgå det spørsmålet. Jeg synes egentlig det er litt vel direkte å spørre om det når man ikke har møttes.



Anonymous poster hash: 8cbb6...9b7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit å vite om hun er "evig singel", for det kan være greit å være obs på om noe spesielt er årsaken til dette. Dersom hun nettopp ble singel, kan det også være negativt, i fall hun egentlig har behov for å rase litt i fra seg. Ikke alle har det, for all del. Men de færreste er vel HELT klar for nye kjæreste etter en måned som singel. Hvis man et ute etter noe seriøst kan det være greit å være forsiktige med nysingle.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Veldig enkelt, fordi vi vil vite om du hadde en pikk i munnen for 2 dager siden.

Anonymous poster hash: c7a78...aa0

Å være singel har vel aldri vært en indikator på akkurat det?

Anonymous poster hash: 9131d...18e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår godt hvorfor de spør, føler det er en del av prosessen med å bli kjent at man også spør om dette. Forstår også fint at det ikke er det mest positive å være langtidssingel eller nysingel.

Selv var jeg langtidssingel, og det forholdet jeg hadde bak meg var ikke det mest positive. Dette gjorde at jeg var smertelig klar over at han neste som kom inn i mitt liv antagelig måtte håndtere ting fra min fortid som ikke hadde blitt skikkelig bearbeidet da jeg ikke hadde vært i et forhold siden.

Nå er selvsagt ikke alle som meg, men jeg vil tro de fleste langtidssingle har noen utfordringer som de i hyppige forhold ikke har?

Så spørs det om nettopp dette er negativt eller ikke for akkurat den du er interessert i, det vil jo være ulikt fra person til person.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det eneste jeg har skrevet er "Er det positivt hvis det er lenge siden hun har hatt sex?"

Er det å være på tuppa?

Anonymous poster hash: 01e2e...3c6

Det eneste jeg har skrevet er "Er det positivt hvis det er lenge siden hun har hatt sex?"

Er det å være på tuppa?

Anonymous poster hash: 01e2e...3c6

1. Når samtalen begynner å dreie seg inn mot sex, så har jeg gjerne hatt kontakt med dama over en god stund, gjerne daglige samtaler i 1-2 måneder.

2. Når jeg da spør og det viser seg at dama nylig hadde sex med en ex før vi begynte å snakke sammen, eller hun har hatt sex i den perioden hvor vi har snakket mye sammen, så er det ofc. no go for min del. Greier hun ikke å holde seg såpass så er det lite vits.

3. Har hun vært singel en stund, typ. 1 år så er jo det selvfølgelig positivt. Da er det 0 sjans for at det fins en ex inne i bildet, som ennå ikke er helt ute av det hele ennå. Hvorvidt hun har hatt sex med andre i denne tidsperioden er forsåvidtvis urelevant, så lenge det ikke er snakk om perioden mens vi har snakket sammen.

4. Grensen min er på minimum 2-3 måneder og max 1 år.

5. Har hun ikke hatt sex på over et år så begynner jeg å lure på om hun virkelig var et catch.. Kan jo hende at dama av prinsipp ikke bedriver tull utenfor forhold, noe som seff er meget positivt igjen, men dette hadde jeg uansett merket under samtalene.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår godt hvorfor de spør, føler det er en del av prosessen med å bli kjent at man også spør om dette. Forstår også fint at det ikke er det mest positive å være langtidssingel eller nysingel.

Selv var jeg langtidssingel, og det forholdet jeg hadde bak meg var ikke det mest positive. Dette gjorde at jeg var smertelig klar over at han neste som kom inn i mitt liv antagelig måtte håndtere ting fra min fortid som ikke hadde blitt skikkelig bearbeidet da jeg ikke hadde vært i et forhold siden.

Nå er selvsagt ikke alle som meg, men jeg vil tro de fleste langtidssingle har noen utfordringer som de i hyppige forhold ikke har?

Så spørs det om nettopp dette er negativt eller ikke for akkurat den du er interessert i, det vil jo være ulikt fra person til person.

De som er hyppig inn/ut av forhold vitner om store komplekser i forhold til dette å være alene for min del..

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...