Gå til innhold

Er jeg den eneste som har vært på en dårlig date? Føler alle er så fornøyde med sine dater.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

dere går etter helt feil menn. at dere faen ikke skjønner det til nå.... dumme som noen brød hele gjengen.



Anonymous poster hash: 5508e...393
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

dere går etter helt feil menn. at dere faen ikke skjønner det til nå.... dumme som noen brød hele gjengen.

Anonymous poster hash: 5508e...393

Hvordan kan man vote om en person man møter for første gang er rett eller feil?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chloe87

Ja, har hatt flere mislykkede dater. Glad jeg har kjæreste for å si det sånn!

På en date mistet fyren en tann, den la han på tallerkenen og pirket i den! Han fortalte at han ikke hadde vært hos tannlegen på 20 år!

På en annen date var jeg invitert hjem til en fyr på pizza. Da jeg kom hadde han allerede spist og det lå bare skorper igjen til meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kan man vote om en person man møter for første gang er rett eller feil?

ved å snakke med mannen over lengre perioder og gi andre menn som dere vanligvis ikke ville gått for en sjangsje hadde vært en start.

Anonymous poster hash: 5508e...393

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ved å snakke med mannen over lengre perioder og gi andre menn som dere vanligvis ikke ville gått for en sjangsje hadde vært en start.

Anonymous poster hash: 5508e...393

Hvilke menn sikter du til?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har vært singel i 2,5 år, datet i hele denne perioden. Og jeg er fortsatt singel. Så dessverre er det mye rart der ute.



Anonymous poster hash: 11cd2...adc
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, har hatt flere mislykkede dater. Glad jeg har kjæreste for å si det sånn!

På en date mistet fyren en tann, den la han på tallerkenen og pirket i den! Han fortalte at han ikke hadde vært hos tannlegen på 20 år!

På en annen date var jeg invitert hjem til en fyr på pizza. Da jeg kom hadde han allerede spist og det lå bare skorper igjen til meg!

OMG ikke vært hos tannlegen på 20 år? :sjokkert:

Jeg kan komme med en dårlig date jeg har vært på. Ikke så lenge siden.

Dette var også en nettdate.

Vel han var veldig mye større i virkeligheten enn det som det så ut på bildene. Ok greit nok det, men det største turn offet var vel at han kun snakket om seg selv. Veldig egosentrisk. Virket ikke interessert i meg og bare snakket om han og sitt. Turn off,så dro ikke på flere dater med han.

Anonymous poster hash: 368e0...54d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ikke alene. Jeg var på date en gang ned en fyr som snakket om hvor mye han hadde lyst å drepe faren sin. Skikkelig ckeeeepy greier!

Anonymous poster hash: 3fceb...30c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror nok de fleste har vært på dårlige og mislykka dater. Kan jo godt hende vennene dine ikke forteller om de dårlige datene?

Jeg skulle på date med en som var 40 min forsinket. Han måtte bare se ferdig fotballkampen. Ja vel, men du kan jo gi meg beskjed, så jeg slipper å sitte å vente på deg! Ikke klaffa det heller og vi hadde null kjemi.

En annen gang måtte daten min opp full! Greit nok du er nervøs og sånn, men ikke så gøy å være på date med en som er full og jeg er klin edru. Etterpå gikk vi på en bar hvor fyren sovnet på do og ble kastet ut. Han klarte også å spy på utsiden av baren. Sjarmerende fyr må jeg si.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har de i det minste vært på dater!!! Det er ikke verst bare det, kan du ikke være snill og se det slik i steden. Du er på rett veg.

Mislykka dater kommer til å forekomme. Lev med det. Bra du får silt ut de som ikke passer på første eller andre date, og ikke mye senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg tenker at dere som har vært på date med disse merkelige mennene, merker dere virkelig ingenting på forhånd, i meldinger? Jeg har bare møtt helt normale, oppegående menn. Synes det er rimelig lett å bedømme på forhånd, ut fra meldinger, profil og bilder.



Anonymous poster hash: 2f9f8...d59
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på date med en som hele tiden ville snakke om hvor bra motesans han hadde, og at klær var det som gjaldt. Da jeg sa jeg ikke var veldig moteinteressert (satt i jeans og en pen t-skjorte) skulte han litt på meg og sa "joda, det du har på deg nå er jo helt i sesongens farger".

Åh ja.

Null kjemi, men likevel skulle han følge meg hjem. Huka taki meg på busstoppet og begynte å kline med meg, vi snakker bikkjetunge. Jeg er så høflig, så jeg bare...hang der. Han sa jeg kunne ligge over til ham, men han hadde nettopp flytta inn med en kompis og hadde bare en skitten madrass på gulvet. Men han sa han kunne vaske lakenet dersom jeg sa ja til å bli med ham hjem, de hadde kombinert vaskemaskin og tørketrommel nemlig. Vi kunne "se på film" mens vi venta.

Jeg sa jeg måtte opp tidlig dagen etter. Hørte heldigvis aldri fra ham igjen.



Anonymous poster hash: 747a9...be5
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men jeg tenker at dere som har vært på date med disse merkelige mennene, merker dere virkelig ingenting på forhånd, i meldinger? Jeg har bare møtt helt normale, oppegående menn. Synes det er rimelig lett å bedømme på forhånd, ut fra meldinger, profil og bilder.

Anonymous poster hash: 2f9f8...d59

Nei faktisk ikke. Han virket helt normal på meldinger. Ikke alltid lett å vite hvem som er normal eller ikke. Hadde man visst at mannen var rar og gal, så hadde man så klart ikke dratt på date med de.

Anonymous poster hash: 368e0...54d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på date med en som hele tiden ville snakke om hvor bra motesans han hadde, og at klær var det som gjaldt. Da jeg sa jeg ikke var veldig moteinteressert (satt i jeans og en pen t-skjorte) skulte han litt på meg og sa "joda, det du har på deg nå er jo helt i sesongens farger".

Åh ja.

Null kjemi, men likevel skulle han følge meg hjem. Huka taki meg på busstoppet og begynte å kline med meg, vi snakker bikkjetunge. Jeg er så høflig, så jeg bare...hang der. Han sa jeg kunne ligge over til ham, men han hadde nettopp flytta inn med en kompis og hadde bare en skitten madrass på gulvet. Men han sa han kunne vaske lakenet dersom jeg sa ja til å bli med ham hjem, de hadde kombinert vaskemaskin og tørketrommel nemlig. Vi kunne "se på film" mens vi venta.

Jeg sa jeg måtte opp tidlig dagen etter. Hørte heldigvis aldri fra ham igjen.

Anonymous poster hash: 747a9...be5

Haha uff da :fnise:

Å sove på en skitten madrass hørtes jo koselig ut.

Anonymous poster hash: 368e0...54d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jon blund

Det er jo fullt mulig å grave litt mer og snakke litt med personene før dere går på date med de, da ber jo dere om å treffe raringer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Mange dårlige dater her, og i grunnen synes jeg nesten ingen menn er attraktive utenom kjendiser og sånt såklart. Vet at det er ganske idiotisk, men jeg kan ikke noe for det. Har fått avsmak på menn og dater ikke for øyeblikket. Har gitt mange en sjanse selv om jeg i utgangspunktet ikke synes de så allverdens ut, men det viste seg å være dumt. Både personligheten og utseendet dems var lite appellerende.

Best å isolere seg fra andre mennesker. Da har jeg det som plommen i egget. Trygt og godt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minesveiper

Tror jeg kun har vært på en dårlig date og den var egentlig ikke så dårlig. Vi endte opp med å kose litt, men kjemien var bare helt feil og både jeg og henne mistet interessen for hverandre etter den daten..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo fullt mulig å grave litt mer og snakke litt med personene før dere går på date med de, da ber jo dere om å treffe raringer

Jeg kunne ikke vite daten min kom til å gå med joggebukse på daten og kom til å bare snakke om biler og sport under daten. Ei heller at leiligheten kom til å se ut som en slagmark. Vi hadde heller null kjemi IRL.

Anonymous poster hash: 3dddb...9cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på date med en som hele tiden ville snakke om hvor bra motesans han hadde, og at klær var det som gjaldt. Da jeg sa jeg ikke var veldig moteinteressert (satt i jeans og en pen t-skjorte) skulte han litt på meg og sa "joda, det du har på deg nå er jo helt i sesongens farger".

Åh ja.

Null kjemi, men likevel skulle han følge meg hjem. Huka taki meg på busstoppet og begynte å kline med meg, vi snakker bikkjetunge. Jeg er så høflig, så jeg bare...hang der. Han sa jeg kunne ligge over til ham, men han hadde nettopp flytta inn med en kompis og hadde bare en skitten madrass på gulvet. Men han sa han kunne vaske lakenet dersom jeg sa ja til å bli med ham hjem, de hadde kombinert vaskemaskin og tørketrommel nemlig. Vi kunne "se på film" mens vi venta.

Jeg sa jeg måtte opp tidlig dagen etter. Hørte heldigvis aldri fra ham igjen.

Anonymous poster hash: 747a9...be5

Var han hetero?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...