Gå til innhold

Hvis en fyr sier han ikke er klar for forhold: Hva gjør du?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvis en fyr du har datet noen måneder og liker veldig godt sier han ikke er klar for forhold; hva gjør du?

Fortsetter og håper det ordner seg?

Går videre?



Anonymous poster hash: c9b38...a83
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis en fyr du har datet noen måneder og liker veldig godt sier han ikke er klar for forhold; hva gjør du?

Fortsetter og håper det ordner seg?

Går videre?

Anonymous poster hash: c9b38...a83

Tatt et hint for å si det sånn og slettet ham her og der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bye Bye. Hadde ikke giddet å bruke mer tid på den idioten som ikke klarer å gi et ordentlig og ærlig avslag.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen forskjell på om han sier det helt i starten før man i det hele tatt har blitt kjent (noen sjangser snere?) OG om han sier det etter en stund?



Anonymous poster hash: 3abea...2ad
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest tomasjj

Er det noen forskjell på om han sier det helt i starten før man i det hele tatt har blitt kjent (noen sjangser snere?) OG om han sier det etter en stund?

Anonymous poster hash: 3abea...2ad

Ja, det er litt tid imellom.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hans situasjon er at det tok slutt med exen fordi han var så opptatt og hun stadig frustrert pga det. Derfor vil han ikke inn i nytt forhold før ting har roet seg. Han er redd for å skuffe igjen, og ikke kunne gi 100%.

Er redd for å kaste bort tiden ved å vente på han. Samtidig er han verdt "å vente på" fordi han er den eneste på leeenge jeg faktisk har likt.

TS



Anonymous poster hash: c9b38...a83
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er litt tid imellom.

Du skjønner vel godt hva jg mener….

Anonymous poster hash: 3abea...2ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tomasjj

Jeg ville gått videre, og så hvis han senere kom til vettet så kan du jo vurdere det avhengig av hva din situasjon er, men jeg ville ikke ventet.

Er han virkelig interessert slipper han deg ikke så lett.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville gått videre, og så hvis han senere kom til vettet så kan du jo vurdere det avhengig av hva din situasjon er, men jeg ville ikke ventet.

Er han virkelig interessert slipper han deg ikke så lett.

Jeg prøver å gå videre tror jeg. Det er bare så vanskelig å skulle date andre, når det er han jeg egentlig vil ha. Alle andre kommer til å føles som 2.valget.

TS

Anonymous poster hash: c9b38...a83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tomasjj

Du kan jo ta en liten pause fra dating og gjøre andre morsomme ting.

Da blir det kanskje lettere å komme seg videre.

Det hjelper lite at alle andre oppleves som andrevalg så lenge du også er nettopp det for han.

Dessverre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøver å gå videre tror jeg. Det er bare så vanskelig å skulle date andre, når det er han jeg egentlig vil ha. Alle andre kommer til å føles som 2.valget.

TS

Anonymous poster hash: c9b38...a83

Har det på samme måte. Er redd jeg kommer til å sammenligne alle med han og aldri klare å gi noen en sjanse. Fordi det er jo han jeg vil ha...

Anonymous poster hash: 6ba52...77c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er han nylig blitt singel? Han er kanskje redd for at det vil bli repetisjon av forrige forhold om han går inn i et nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er han nylig blitt singel? Han er kanskje redd for at det vil bli repetisjon av forrige forhold om han går inn i et nå?

Nei, ikke ifl min definisjon av nylig. Han sa rett ut at det var problemet i det forrige forholdet, og han merket at det samme gjentok seg nå. Jeg har ikke vært masete eller krevende overhodet, og tatt til takke med svært lite pga jeg har tatt hensyn til hans livssituasjon.

Følte likevel etter såpass lang tid dating at jeg kunne våge å spørre om "veien videre".

Anonymous poster hash: c9b38...a83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis en fyr du har datet noen måneder og liker veldig godt sier han ikke er klar for forhold; hva gjør du?

Fortsetter og håper det ordner seg?

Går videre?

Anonymous poster hash: c9b38...a83

Jeg hadde synes at han virket urederlig ut som datet meg i så lang tid uten å vise mer interesse for noe mer. Null tap er han!. Har det på ganske lik måte son deg.

Anonymous poster hash: 40910...d1d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg prøver å gå videre tror jeg. Det er bare så vanskelig å skulle date andre, når det er han jeg egentlig vil ha. Alle andre kommer til å føles som 2.valget.

TS

Anonymous poster hash: c9b38...a83

Sånn har jeg det også. Hvordan klare å komme seg videre etter lang dating med en mann jeg er forelsket i som sikkert ikke vil ha forhold med meg. Slikt er tungt og vanskelig.

Anonymous poster hash: 40910...d1d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn har jeg det også. Hvordan klare å komme seg videre etter lang dating med en mann jeg er forelsket i som sikkert ikke vil ha forhold med meg. Slikt er tungt og vanskelig.

Anonymous poster hash: 40910...d1d

Kjempevanskelig!

Jeg meldte meg inn på Sukker, i håp om å finne en ny og få tankene over på en annen. Har avtalt date og...

I det ene sekundet håper jeg han er fantastisk; sånn at jeg blir betatt og glemmer han "jeg er ikke klar for forhold"-fyren.

I det neste sekundet håper jeg han er katastrofe; sånn at jeg kan fortsette å vente på han andre med "god samvittighet", fordi det er han jeg vil ha.

Har datet sikkert 20 stk siden jeg ble singel, han er den eneste jeg virkelig har likt:( Men jeg kan ikke vente, vente og vente på noe som kanskje aldri blir et forhold. Plutselig er jeg 30 og venter enda. Har ingen hastverk med giftemål og barn akkurat, men jeg kan ikke sitte på gjerdet i måned/åresvis heller. Jeg er en forholdsjente som har masse å tilby, og liker den tryggheten et forhold gir.

TS

Anonymous poster hash: c9b38...a83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en mann datet meg i flere måneder, så sagt han ikke var klar for et forhold. Så hadde jeg kuttet han helt ut. Hadde da følt at han hadde lurt meg, og ikke vært ærlig med meg.

Men jeg hadde 2 dater med en mann, ikke noe sex. Så forteller han at han ikke er klar for et forhold. Men likte meg veldig godt, og ville være venner. Så vi ble venner. Og jeg har gått nå med følelser for denne fyren i 7 mnd nå. Da vi blir bare bedre og bedre venner. Men ser at jeg må komme over han. For tror aldri det blir oss.



Anonymous poster hash: 89a59...a40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha ser om det er mulig å mase hull i skolten på vedkommende. hvis det ikke går går jeg til mitt og sørger i fred.



Anonymous poster hash: 17857...a9c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...