Gå til innhold

Jeg er singel fordi


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Samme her. Hvorfor jeg gjør det skjønner jeg imidlertid ikke? :P

For egen del tror jeg at jeg skal værra lissom cool og laidback og relaxed. Og så virker jeg bare helt fjern i stedet for.

Vet ikke - jeg har vel egentlig aldri forstått meg på meg selv noengang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kunne lempet på kravene fysisk sett (dvs, jeg har ingen sjekkliste i det hele tatt), men ikke lempet på kravene personlighetsmessig sett.

What she said.

Jeg har flere ganger lempet på utseende"krav", eksen min var f.eks. lavere enn meg, forrige fyr jeg falt pladask for og hadde en langvarig flørt med var en smule overvektig. Jeg satt "krav" i anførselstegn, for jeg innså ganske tidlig i datinglivet at utseende ikke styrer hvem jeg blir kåt på.

Men kravene til personlighet firer jeg aldri på, de strammes bare inn jo eldre jeg blir og jo flere menn jeg møter. De har alltid vært høye, så det er kanskje derfor jeg ikke bryr meg så mye om utseende - det er så ubetydelig i forhold til personlighet. Det nåløyet der med kjemi/humor/karisma/intelligens er så utrolig trangt at hvis noen kommer gjennom så kan de se ut som nøkken - jeg kommer til å føle at jeg har vunnet i lotto og bli stupforelsket på flekken.

For det handler jo om følelser, jeg står ikke med en sjekkliste med krav, men jeg blir enten interessert i en person eller ikke. Og jeg blir sjelden interessert, det er liksom fem år mellom hver gang jeg møter en som får hjertet til å banke litt ekstra. Derfor er jeg singel.

Anonymous poster hash: 1e4b1...d96

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er singel fordi jeg ikke er i et forhold.

Anonymous poster hash: 77f6d...a82

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For det handler jo om følelser, jeg står ikke med en sjekkliste med krav, men jeg blir enten interessert i en person eller ikke. Og jeg blir sjelden interessert, det er liksom fem år mellom hver gang jeg møter en som får hjertet til å banke litt ekstra. Derfor er jeg singel.

Anonymous poster hash: 1e4b1...d96

Nemlig! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Driver med Bachata. :) Når man snakker om sola så dukka det faktisk opp ei jente på kurset igår som jeg absolutt ser på som en potensiell kandidat. Møter henne igjen på kurs idag, så da tenkte jeg at jeg bare skulle hoppe i det og be henne ut. Føler meg rimelig sikker på at hun er interessert, og hvis ikke.... Vel, da er hun vel ikke interessert. No big deal! ;)

Du er i hvert fall heldig som har god selvtillit. Da har man en sjanse til å få den man vil ha.

Anonymous poster hash: 3d549...89a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er singel fordi jeg er veldig sjenert når det kommer til stykke, enda så stilig som jeg er vanlivis. Akkurat nå liker jeg en mann så godt at jeg ikke tørr svare han når han sender meg melding på FB. Derfor er jeg singel. Jeg er en dust.



Anonymous poster hash: 229d8...e61
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er singel fordi jeg er veldig sjenert når det kommer til stykke, enda så stilig som jeg er vanlivis. Akkurat nå liker jeg en mann så godt at jeg ikke tørr svare han når han sender meg melding på FB. Derfor er jeg singel. Jeg er en dust.

Anonymous poster hash: 229d8...e61

:ler: Den er jævli kjip da! Si ifra hvis du syns du trenger hjelp, så skal jeg fikse det for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nanna87

Jeg er singel fordi jeg er egoistisk, samt kun tenker på meg selv noe som er et resultat av mange nedturer med menn! Jeg skal opp å fram, resten er uinteressant! Nå stikker jeg til Mexico etter jul, og alt annet som har med det motsatte kjønn å gjøre før den tid bryr meg faen. Ellers har jeg gitt opp menn på min alder, så jeg håper på å finne meg en voksen mann som er ferdig å leke storkar på byen når jeg er ferdigutdannet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er i hvert fall heldig som har god selvtillit. Da har man en sjanse til å få den man vil ha.

Anonymous poster hash: 3d549...89a

Heldig? Tja.. Det kom ikke av seg selv! Det var virkelig hardt arbeid og jeg har brukt mye tid på å komme dit jeg er idag. Men uansett så er det ingen garanti for at man får det man vil ha. Jeg ble avvist av hun på dansingen igår f.eks.

Etter kurset så tok jeg med henne ut på gangen og sa at jeg likte henne og derfor hadde lyst til å bli bedre kjent med henne. Og så sa jeg vel noe som at jeg følte meg ganske sikker på at hun likte meg også, og så ba jeg henne ut på kaffe. Hun skjønte ikke først hvorfor vi skulle ta en kaffe siden vi uansett skulle danse sammen og blir kjent gjennom kurset. Men det gikk på et tidspunkt opp for henne at det var date jeg mente og da sa hun at hun ikke synes det var så lurt siden vi skulle gå på kurs sammen. Må innrømme at jeg synes det var kjipt siden hun er veldig behagelig å prate med i tillegg til at hun er helt min type utseendemessig. Vi skiltes på en god måte med klem osv, men jeg merket at hun ikke visste helt hvordan hun skulle forholde seg til meg. Jaja, vi ser jo hverandre 2 dager i uka de neste 6 ukene, så da tenker jeg at jeg skal oppføre meg som om ingenting har skjedd og vise henne akkurat hva hun går glipp av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har så dårlig selvtillit at om jeg merker at noen liker meg, klarer jeg ikke å like den andre tilbake... fordi jeg tenker at om den personen faktisk synes jeg er ganske ok, så må det være noe ganske galt med vedkommende...

...og kanskje er jeg litt kresen. Ikke kresen som i at jeg vil ha det-og-det-og-det, men som i at menn er litt sånn som sko er for meg. Jeg trenger ikke flere timer i en skobutikk, med en gang jeg ser en sko vet jeg om jeg skal kjøpe den eller ei.



Anonymous poster hash: 85594...375
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har så dårlig selvtillit at om jeg merker at noen liker meg, klarer jeg ikke å like den andre tilbake... fordi jeg tenker at om den personen faktisk synes jeg er ganske ok, så må det være noe ganske galt med vedkommende...

...og kanskje er jeg litt kresen. Ikke kresen som i at jeg vil ha det-og-det-og-det, men som i at menn er litt sånn som sko er for meg. Jeg trenger ikke flere timer i en skobutikk, med en gang jeg ser en sko vet jeg om jeg skal kjøpe den eller ei.

Anonymous poster hash: 85594...375

Dette er jo noe du kan jobbe med! :)

Endret av lurki
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

Heldig? Tja.. Det kom ikke av seg selv! Det var virkelig hardt arbeid og jeg har brukt mye tid på å komme dit jeg er idag. Men uansett så er det ingen garanti for at man får det man vil ha. Jeg ble avvist av hun på dansingen igår f.eks.

Etter kurset så tok jeg med henne ut på gangen og sa at jeg likte henne og derfor hadde lyst til å bli bedre kjent med henne. Og så sa jeg vel noe som at jeg følte meg ganske sikker på at hun likte meg også, og så ba jeg henne ut på kaffe. Hun skjønte ikke først hvorfor vi skulle ta en kaffe siden vi uansett skulle danse sammen og blir kjent gjennom kurset. Men det gikk på et tidspunkt opp for henne at det var date jeg mente og da sa hun at hun ikke synes det var så lurt siden vi skulle gå på kurs sammen. Må innrømme at jeg synes det var kjipt siden hun er veldig behagelig å prate med i tillegg til at hun er helt min type utseendemessig. Vi skiltes på en god måte med klem osv, men jeg merket at hun ikke visste helt hvordan hun skulle forholde seg til meg. Jaja, vi ser jo hverandre 2 dager i uka de neste 6 ukene, så da tenker jeg at jeg skal oppføre meg som om ingenting har skjedd og vise henne akkurat hva hun går glipp av.

Det var veldig leit å høre!

Bare det at du faktisk spurte henne ansikt til ansikt burde ha sjarmert henne nok til

at hun sa ja! Det har jeg nemlig en følelse av at er et historisk fenomen...

Men jeg tenker du får igjen for å være såpass tøff som du er, så bedre lykke neste gang :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er singel fordi jeg sjeldent treffer nye damer som kan være aktuelle. Jeg er ikke kjekk nok for Tinder, liker ikke seriøs nettdating fordi det som regel tar for lang tid før man møtes, så jeg rekker å få for store forhåpninger og blir skuffet når vi treffes, og jeg liker ikke ONS eller sjekking på byen. Et større problem enn at jeg er singel er imidlertid at jeg er ensom. :/ Jeg treffer få nye damer med når jeg har få venner/bekjente jeg kan dra ut med, og som kan introdusere meg for nye mennesker. Og det å være ensom er et dårlig utgangspunkt for å treffe noen. Vet aldri om jeg vil ha akkurat henne eller bare ha noen fordi jeg er ensom.



Anonymous poster hash: 5c85c...0df
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var veldig leit å høre!

Bare det at du faktisk spurte henne ansikt til ansikt burde ha sjarmert henne nok til

at hun sa ja! Det har jeg nemlig en følelse av at er et historisk fenomen...

Men jeg tenker du får igjen for å være såpass tøff som du er, så bedre lykke neste gang :tommelopp:

Ja, det var litt småkjipt! Men det at hun sa nei denne gangen betyr jo ikke at det er et endelig svar. ;) Skal ikke be henne ut igjen med det første, men planen nå er å oppføre meg som ingenting har skjedd, skru opp selvtilliten på maks og flørte mer. Blir interessant å se hvordan hun reagerer på det. Tenker å ikke bry meg om hva utfallet blir, men heller se på det som et lite sosialt eksperiment. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det var litt småkjipt! Men det at hun sa nei denne gangen betyr jo ikke at det er et endelig svar. ;) Skal ikke be henne ut igjen med det første, men planen nå er å oppføre meg som ingenting har skjedd, skru opp selvtilliten på maks og flørte mer. Blir interessant å se hvordan hun reagerer på det. Tenker å ikke bry meg om hva utfallet blir, men heller se på det som et lite sosialt eksperiment. :)

Liker innstillingen din! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det var litt småkjipt! Men det at hun sa nei denne gangen betyr jo ikke at det er et endelig svar. ;) Skal ikke be henne ut igjen med det første, men planen nå er å oppføre meg som ingenting har skjedd, skru opp selvtilliten på maks og flørte mer. Blir interessant å se hvordan hun reagerer på det. Tenker å ikke bry meg om hva utfallet blir, men heller se på det som et lite sosialt eksperiment. :)

Så tøft gjort :) Kan det hende hun så nei fordi hun har kjæreste, eller vet du at hun er singel? :P

Anonymous poster hash: f0ca7...589

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Liker innstillingen din! :)

Hehe, takk! Tror man kommer langt med riktig innstilling. ;) På tirsdagen (da jeg traff henne) så gav hun meg mye oppmerksomhet og signaler, så det var jo igrunn derfor jeg var så skråsikker på at hun ville takke ja til date. Så selv om hun takket nei sist jeg så henne, så går jeg ut ifra at hun fortsatt er interessert. Som Noz sa så ble hun helt sikkert sjarmert av at jeg faktisk direkte ba henne ut på date face-to-face. Om ikke annet så har jeg fått vist akkurat hvor god selvtillit jeg har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så tøft gjort :) Kan det hende hun så nei fordi hun har kjæreste, eller vet du at hun er singel? :P



Anonymous poster hash: f0ca7...589

Takk! :) Nei, hun har ikke kjæreste så vidt jeg vet. Hun gav meg muligheten til å legge henne til på facebook på onsdag, altså hun sa hvordan jeg skulle finne henne der. Men jeg la henne ikke til fordi jeg uansett hadde planlagt å be henne ut dagen etter. Men etter hva jeg har sett av bilder og poster som er åpent for nettet så finnes det ingen indikasjoner på at hun er opptatt. Mye mulig hun takket nei fordi hun ikke turte å si ja, eller at hun bare tester meg for se hvor god selvtillit jeg faktisk har. Hvem vet! Egentlig er det irrelevant hvorfor hun takket nei. Jeg har henne da altså ikke på facebook, og nå etter at hun takket nei til date så kan jeg heller ikke gjøre det uten å virke desperat. Jeg ser jo henne uansett 2 ganger hver uke, så det gjør meg ingenting.

Nå skal det sies at hun er ei veldig vakker dame. Faktisk vil jeg si hun er så vakker at jeg tviler på at menn flest tør å nærme seg henne, og for all del ikke be henne ut på date. Så noen reell konkurranse tviler jeg på at jeg har. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bare tiltrekker meg høye tynne blondiner, mens jeg foretrekker små lubne brunetter.

Anonymous poster hash: 9846b...daf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bare tiltrekker meg høye tynne blondiner, mens jeg foretrekker små lubne brunetter.

Anonymous poster hash: 9846b...daf

Jeg bare tiltrekker meg høye tynne blondiner, mens jeg foretrekker små lubne brunetter.

Anonymous poster hash: 9846b...daf

He he. Det kan jo hende de lubne brunettene tror de ikke har sjans. Høye blondiner er jo de som ofte er mest populære ellers.

Anonymous poster hash: 3d549...89a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...