Gå til innhold

Booner


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jenter når dere kliner med typen deres, får de boner? Eller tar det litt tid? Det er så kjedelig at jeg nesten aldri merker skikkelig boner. Han kan sitte å klå meg på puppene men ingen boner.

Anonymous poster hash: 205dc...507

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mannen min blir hard av det meste. Enten vi kliner, han tar meg på rumpa, tafser på puppene eller vi bare koser/klemmer.

Før ble han hard bare jeg hadde hånda på låret hans, da han mente jeg var så nære penisen da. Men det skjer ikke alltid nå lengre.

Anonymous poster hash: 7be46...82f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min blir hard av det meste. Enten vi kliner, han tar meg på rumpa, tafser på puppene eller vi bare koser/klemmer.

Før ble han hard bare jeg hadde hånda på låret hans, da han mente jeg var så nære penisen da. Men det skjer ikke alltid nå lengre.

Anonymous poster hash: 7be46...82f

Og når dere kliner og skal ha sex? Er penisen stiv hele veien?

Anonymous poster hash: 205dc...507

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mann blir også hard hele tiden, av kyssing, klining og tafsing. Er deeeeilig 😄 eksen min ble nesten aldri det.. Han ble plutselig hard nesten uten at jeg merket det. Uten liksom rykk og napp som når man kjenner det, han måtte også jobbes mer med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han får boner bare jeg har på meg skjørt. Det er litt morsomt, men synes i grunn litt synd i han for at det skal så lite til.

Han får også stå bare jeg tuller litt med han eller koser med han.

Aldri opplevd at en mann har hatt så lett for å få det, så tror ikke det er normalt :P



Anonymous poster hash: 183ca...c86
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kommer vel helt an på situasjonen, hvilket humør han er i osv. Av og til får han bare boner uten noen obvious grunn og bare kommer opp og presser mot meg bakfra når jeg står og lager mat etc. Love it. :danse:



Anonymous poster hash: dfd77...4cc
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer vel helt an på situasjonen, hvilket humør han er i osv. Av og til får han bare boner uten noen obvious grunn og bare kommer opp og presser mot meg bakfra når jeg står og lager mat etc. Love it. :danse:

Anonymous poster hash: dfd77...4cc

Hehe hva skjer da?;)

Anonymous poster hash: 53caa...962

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg får booner bare jeg danser med fremmede jenter på byen. Du skulle fått kjent på min, steinhard



Anonymous poster hash: e819f...e52
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min erfaring er i hvert fall at det skal veldig lite til før de får boner. Spesielt om jeg setter meg oppå den mens vi kysser.

Han jeg er med nå føler jeg er normal. Det skal ikke kjempemye til. Litt tafsing og han er good to go.

Eksen min ble stiv av alt. Bare jeg lente meg over han for å nå telefonen var han hard.

Egentlig synes jeg det høres litt slitsomt ut å få boner av alt, men som jente liker jeg det :) Hihi

Men jeg tror ikke at du skal bekymre deg, TS, om det er det du gjør. Ikke alle er like lettantennelige.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Litt kjær kroppskontakt er jo definitivt en booner i buksa mi! Når jeg soler meg naken kan booneren plutselig oppstå. Deilig med varme solstråler på "Junior" vettu :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Han får ikke boner av min svigermor. Hallo...

Nei. Ikke av din svigermor. Din svigermor er jo hans mor

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei............ (æsj)

Du skal ikke se bort i fra at han får booner av din mor hahaha

Anonymous poster hash: e819f...e52

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...