Gå til innhold

Squirting?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva synes dere menn om oss jenter som squirter? En dag for 4 år siden hadde jeg sex med en mann som reagerte med "æsj". Siden den gang har jeg ikke turt å få orgasme..

Anonymous poster hash: 7ac3e...0d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mann 35

Hvor normalt er det egentlig å sqirte ?

Er det slik at 1 av 10 får det til, har hørt at en kvinne som har squirt orgasme, har ennå sterkere orgasme, enn en som har en

vanlig orgasme, men vi mannfolk spruter jo, så hvorfor skal det være så ekkelt når en kvinne gjør det, har aldri opplevd en kvinne har sqirtet, men nå har jeg bare hatt en kvinne...

Anonymous poster hash: 6e37d...c8d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes rart ut at noen skulle mene det var æsj. Det er jo helt topp spør du meg. Du bør ikke være redd for å få orgasme hvertfall. Livet er for kort til å la være.

Endret av Herr Flosshatt
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker at damene squirter ;)

Og han som sa "æsj"....visste nok ikke hva som egentlig skjedde! For de aller fleste er i dag såpass opplyste om hva som kan skje når ei dame har en deilig runde med sex ;):) Har opplevd det flere ganger med damer, at de squirter mer eller mindre :D :D Og det er like hærlig hver gang!!

Så TS....bar slipp deg løs og nyt det, skal nok mye til at du treffer på en til som sier æsj ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg gjør det av og til, om min mann elsker det.



Anonymous poster hash: 3837f...0f5
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, stakkar! Som nevnt over her er vel de fleste menn i dag kjent med hva squirting er, og om de ikke nødvendigvis tenner på det, så burde de jo hvertfall føle seg litt accomplished.

Du var nok bare veldig uheldig med partneren din! Ikke tenk noe mer på det, slipp deg løs og la kroppen reagere sånn den vil :) Og anse deg som heldig for at du får til å komme vaginalt!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten gjør det, og det er fantastisk deilig. Eneste bakdelen er vi på forhånd må planlegge om hun kan gjøre det, fordi det blir så sinnssykt vått i senga :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Dama mi gjorde faktisk det nå på Fredag. Synes det er vanvittig deilig, men blir jo veldig vått i senga da :laugh:



Anonymous poster hash: 8ce86...503
Lenke til kommentar
Del på andre sider

er essensielt piss da så om du er into water sports så... :plystre:



Anonymous poster hash: ce10e...4ee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva synes dere menn om oss jenter som squirter? En dag for 4 år siden hadde jeg sex med en mann som reagerte med "æsj". Siden den gang har jeg ikke turt å få orgasme..

Anonymous poster hash: 7ac3e...0d1

Trist å høre at han reagerte slik og at du siden har vært redd for å få orgasme.

For min del syntes jeg det er utrolig sexy når jenten squirter, det viser at hun virkelig har det godt! :) Det er nok mange andre menn som syntes det samme. Slipp deg løs og dersom partneren din ikke liker at du squirter, så finn deg en annen! :)

Anonymous poster hash: 1de02...85a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

er essensielt piss da så om du er into water sports så... :plystre:

Anonymous poster hash: ce10e...4ee

And here we go again :klaske:

Det kan jo være på sin plass å lese seg litt opp før man forsøker å definere fasit av noe som ikke stemmer.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

er essensielt piss da så om du er into water sports så... :plystre:

Anonymous poster hash: ce10e...4ee

Dette er pisspreik! (pun intended).

Ta det fra en som liker vannsport og kan forskjellen. :opplyser:

Til alle kvinenr som kan squirte. Dere har en gave som er utrolig sexy. :blomst:

Sånn! Gå nå og øv, slapp av og nyt deres intense orgasmer. De menn som ikke digger dette trenger dere ikke se på som et tap å unngå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten min fikk meg til å squirte for første gang for noen dager siden. Han ble rååå glad å kjempe stolt over seg selv fordi han endelig fikk meg til å squirte haha... Jeg synes ikke det var like gøy.

Anonymous poster hash: 521d0...a6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan squirte eller få "vanlig" orgasme alt ettersom hvordan jeg onanerer. Alle eksene mine har likt squirting men jeg synes det kan bli en del sølete og prøver derfor å unngå det :)



Anonymous poster hash: 1e33e...eb3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Egentlig bare å komme det...... Og huske å legge håndklær i senga. For min del har jeg truffet et par sprutende damer, og liker det. Enkelt og greit. :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker damer gjør. Bare ta kontakt; ). Blir utrolig tenning på meg selv også når jeg merker hun kommer med sprut orgasme. Noen skrev en av ti som spruter av damene. Jøss det må være langt flere; )

Endret av Peter007
Lenke til kommentar
Del på andre sider

er essensielt piss da så om du er into water sports så... :plystre:

Anonymous poster hash: ce10e...4ee

Jeg aner ikke hvor mange kvinner du ødela sexlivet til med å si noe så dumt.

Fy!

Nei, det er ikke piss. Men noen dumrianer av noen menn tror det.

Jeg synes det er helt heidundrende. Jeg tenner så sinnsykt på det at det nesten er et krav til en framtidig kjæreste at hun kan det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...