Gå til innhold

hvordan be en jente pent om hun kan vaske seg litt bedre eller etter sex?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvordan be en jente pent om hun kanskje kunne vasket seg litt oftere?. For jeg følte nesten hun luktet litt sterkt tiss på slutten. Var ikke så deilig.

Noen tips, kan liksom ikke bare hive det ut på uten at det skal høres frekt ut heler. Men jeg liker hun godt men de lukter og åndene hennes var helt forferdelig.



Anonymous poster hash: 7271d...01d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har hun drukket lite, eller har urinveisinfeksjoner, og det lekker en dråpe urin under samleie, vil det lukte urin uavhengig av hvor nøye hun vasket seg to minutter tidligere.

Ånden er lettere å gjøre noe med. Tanntråd, tungebørste og munnskyll hjelper en del, men tidsbegrenset, så en må gjerne også ha tyggis eller pastiller tilgjengelig. Det kan du jo bidra selv.

Anonymous poster hash: 6e2d4...80e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja okay, har holdt på med henne en stund nå. Tror hun drikker allright med vann liksom. Men det lukter veldig sterkt og vil ikkee at hun skal bli sur da. Så må finne en pen måte å si det til henne. Ikke har hun urinveis infeksjon heler



Anonymous poster hash: 7271d...01d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spør rett ut om om hun har urinlekkasje, og så kan du nevne at knipeøvelser gir lettere orgasmer. Lar det seg ikke løse med knipeøvelser bør hun dra til legen.

Du kan også spørre om hun kan begynne å bruke våtservietter etter å ha vært på do

Anonymous poster hash: 6e2d4...80e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spør rett ut om om hun har urinlekkasje, og så kan du nevne at knipeøvelser gir lettere orgasmer. Lar det seg ikke løse med knipeøvelser bør hun dra til legen.

Du kan også spørre om hun kan begynne å bruke våtservietter etter å ha vært på do

Anonymous poster hash: 6e2d4...80e

Jeg hadde blitt så flau hvis jeg hadde fått den der sånn ut av det blå at jeg sikkert ikke hadde turt å kle av meg for han igjen. Og hadde fått konstant kompleks for at jeg hadde luktet. Hadde nok ødelagt mitt forhold til den mannen (faren) som sa det.

Anonymous poster hash: 632dd...fa9

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lead by example !

Det fungere dårlig for romantikk og erotikk dersom man forteller noen hva de bør gjøre av personlig hygiene.

Ta henne med i dusjen og gi henne en himmels opplevelse samtidig som du får henne nydusjet :biggrin:

Vær også ekstremt nøye med din egen hygiene og ikke vær redd for å vise det, da vil det smitte over på henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan jo kanskje gå som et bedre eksempel selv og vaske meg enda flere ganger. Men dusjer alltid om morgenen og etter sex og passer på at det ikke lukter eller er noe som helst slik.

Vet bare på en måte ikke hva jeg skal gjøre hvis dette forsetter, er jo veldig sterkt lukt og jeg orker ikke å sitte å holde pusten og lukte på dette etter vi har hatt sex et par ganger eller fingret henne.

Lukter jenter ikke dette selv når det er såpass sterk lukt?



Anonymous poster hash: 7271d...01d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan jo kanskje gå som et bedre eksempel selv og vaske meg enda flere ganger. Men dusjer alltid om morgenen og etter sex og passer på at det ikke lukter eller er noe som helst slik.

Anonymous poster hash: 7271d...01d

Hvis du skal være helt sikker må du vaske deg før sex. Å dusje på mogenen holder ikke når man har sex på ettermiddagen. Ta turen innom dusjen sammen, og vask underlivet ditt. Dersom hun ikke følger kan du vaske henne også, som en del av oppvarmingen.

Anonymous poster hash: cce1a...4d3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det lukter sterkt i forbindelse med sex, lurer jeg på om det kanskje ikke er urin, men sekretet i skjeden det lukter av? Da er det mulig hun har en ubalanse der, og da hjelper det med melkesyre-kapsler man får kjøpt på apoteket. Ubalansen er det enkelte som er mer disponert for enn andre, eller det kan også være at din og hennes naturlige bakterieflora er for ulike og gir ubalansen. Da hjelper det ikke å vaske seg, men bruke disse kapslene regelmessig.

I enkelte tilfeller kan dette gi symptomer som også krever reseptbelagte medisiner, et eksempel på dette er Gardnerella som omtales som en kjønnssykdom. Da er lukten ekstrem.

Anonymous poster hash: 85431...90a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig den, mulig hun har bakteriell vaginose. Ingen kjønnsykdom, men lukter helt forferdelig. Men da bør hun nesten kjenne det selv. Det gjorde jeg da jeg hadde det for å si det sånn:P Forsvinner heldigvis lett med antibiotika da.



Anonymous poster hash: 6f286...4d6
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan be en jente pent om hun kanskje kunne vasket seg litt oftere?. For jeg følte nesten hun luktet litt sterkt tiss på slutten. Var ikke så deilig.

Noen tips, kan liksom ikke bare hive det ut på uten at det skal høres frekt ut heler. Men jeg liker hun godt men de lukter og åndene hennes var helt forferdelig.

Anonymous poster hash: 7271d...01d

Du får hente høytrykksspyleren og ta på deg gummistøvler og munnbind. Så fyller du tanken med grønnsåpe og spyler og børster henne før sexen.:)

Anonymous poster hash: 1ad0d...0ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Christina146

Jeg hadde blitt så flau hvis jeg hadde fått den der sånn ut av det blå at jeg sikkert ikke hadde turt å kle av meg for han igjen. Og hadde fått konstant kompleks for at jeg hadde luktet. Hadde nok ødelagt mitt forhold til den mannen (faren) som sa det.

Anonymous poster hash: 632dd...fa9

haha, herrejesus. denne autocorrecten altså! :fnise: Endret av Christina146
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, ikke lett. Jeg tør ikke engang si ifra til venninna mi om at det er noe som lukter. Hun må ha bakteriell vaginose, jeg må holde pusten om jeg skal på do like etter henne. Det lukter helt forferdelig! Selv om jeg er kvinne aner jeg ikke hvordan jeg skal legge det frem for henne. Tror noen ikke lukter det så godt selv.



Anonymous poster hash: e7948...214
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Spør om dere skal gå i dusjen eller svømmehallen først, neste gang. Si du tenner på velstelte jenter.

Anonymous poster hash: 04ece...ac3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eksen min spurte rett ut engang om det var lenge siden jeg hadde dusjet. Det ble ganske klein stemning og totalt turn off, men jeg kom meg etter det ganske fort. Siden den gang har jeg vært helt ekstrem på min egen hygiene, men han klagde ikke lenger ihvertfall.

Sett deg i hennes situasjon og prøv å se for deg hvordan du hadde taklet det best. Ville du fått det direkte, eller indirekte? Hvis du sier det til henne direkte, på en pen måte ofc, tror jeg hun tar det mye bedre enn hvis du f.eks. nekter å pule henne andre steder enn f.eks dusjen eller bare om hun nettopp har vasket seg. Tror hun merker at noe er galt da ja, og føler seg jævligere enn om du bare hadde sagt det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...