Gå til innhold

Hvor våt er for våt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kan ikke bli for vått, det er bare deilig. :)

Litt digg når det er så tørt at det er vanskelig å komme inn og da, sånn type om morgenen når man akkurat har våknet og jeg ikke har orka å varme opp dama før jeg bare må inn i henne.

Men som regel, jo våtere jo bedre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For meg er det jo våtere jo bedre! For husk at når det er ønskelig med mer friksjon, så går det fort feil vei, at det ikke er "smøring" i det hele tatt!

Nei dere damer synes dere er for våte; NYT DET!!! :) :) :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ærlighetens øyeblikk..

Jeg blir for våt. Jeg kjenner mer hvis jeg er mindre våt, noe som er en sjeldenhet. Kan ikke sammenligne med andre jenter så vet ikke hvor "ille" det er, men alle mine partnere opp gjennom årene har nevnt det, med litt vel mye stolthet i stemmen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

?

Anonymous poster hash: b4a79...d5c

for vått når det kjennes ut som man puler en bøtte med vann. Ta dere noen knipe øvelser pliz

Anonymous poster hash: 0540b...815

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ærlighetens øyeblikk..

Jeg blir for våt. Jeg kjenner mer hvis jeg er mindre våt, noe som er en sjeldenhet. Kan ikke sammenligne med andre jenter så vet ikke hvor "ille" det er, men alle mine partnere opp gjennom årene har nevnt det, med litt vel mye stolthet i stemmen.

Samme her. Er jeg interessert i en fyr, og vi begynner å rote kan jeg bli søkkvåt uten at han engang tar på meg. For meg er det en ulempe, og jeg syns det er ekstremt flaut.

Anonymous poster hash: bf681...84e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her. Er jeg interessert i en fyr, og vi begynner å rote kan jeg bli søkkvåt uten at han engang tar på meg. For meg er det en ulempe, og jeg syns det er ekstremt flaut.

Anonymous poster hash: bf681...84e

Haha, jeg også. Ikke alltid like ille da, men syns ikke det er flaut. Bedre å være våt enn tørr som en kvist, hadde syns det var mer kleint om vi måtte bruke glidemiddel fordi jeg ikke var våt nok liksom

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gurgemeie

Hah, jeg blir dritvåt. Hadde noe problemer med det, for jeg var redd for at friksjonen forsvant og at jeg ikke kjente så mye. Men jeg gjør jo knipeøvelser hver dag som "holder det stramt", haha :fnise:

Nei, jeg har godtatt at jeg blir "overvåt", og de fleste menn syns det er digg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her. Er jeg interessert i en fyr, og vi begynner å rote kan jeg bli søkkvåt uten at han engang tar på meg. For meg er det en ulempe, og jeg syns det er ekstremt flaut. Anonymous poster hash: bf681...84e

Må innrømme det er godt å vite at jeg ikke er alene. Syns ikke det er så veldig flaut egentlig. Bare irriterende at de føler de må påpeke det som om de var verdensmestere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må innrømme det er godt å vite at jeg ikke er alene. Syns ikke det er så veldig flaut egentlig. Bare irriterende at de føler de må påpeke det som om de var verdensmestere.

Jeg synes ikke det er flaut, men det har skjedd at jeg har vært så våt at det har blitt synlig når jeg går med trange bukser. Da kan det bli litt flaut.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes også det er flaut hvor våt jeg blir, men mest av alt er det upraktisk. Det å alltid måtte gå rundt og være bevisst på å ikke tenke så mye som en seksuell tanke (bortsett fra i passende situasjoner, opplagt) er stressende og tilnærmet umulig, og da er det i gang, liksom... Setter flekker på alt jeg sitter på og synlig gjennom klærne er det også. Skulle så ønske det å bli tent kunne få være en privatsak, og ikke noe jeg må gå rundt å forklare for randoms. :/

Anonymous poster hash: a9648...ce6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå vet ikke jeg hva som er 'normalt', men synes selv at jeg blir ganske våt. Under samleie kan det dryppe en del og jeg må smøre det litt utover for at det blir litt mye. Har ikke problemer med friksjonen da. Synes det er deilig å være ordentlig våt selvom det blir litt ''grisete''.

Anonymous poster hash: fc506...756

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nåja, de fleste partnerne jeg har hatt har likt at jeg ikke er nærmest en vannspreder, for da blir friksjonen ødelagt og man kjenner mindre. Det beste er jo å være trang og passe våt. Syns det er skikkelig dritt hvis forspillet har vart for lenge og jeg ikke kjenner så mye av den digge følelsen pga fuktigheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahaha,kan jo ikke bli FOR vått :- Om noen klager be dem ta på seg dykkermaske og snorkel og kanskje redningsvest for å være helt sikker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Våt? Unnskyld jeg er ueraferen her.

når jeg tok trusa av damen så såg jeg et gjennomsiktig slim som festet seg til trusa. samme greia?

synes det så ekkelt ut.



Anonymous poster hash: 41082...de9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vått er hot! Men husk litt kniping da. Hjelper ikke hvor trang du er, hvis det er så vått at friksjonen nærmer seg null, blir det ikke så digg. Og så vått kan det faktisk bli, særlig når man bruker kondom. Men litt kniping løser det problemet.



Anonymous poster hash: 635bf...741
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Må innrømme det er godt å vite at jeg ikke er alene. Syns ikke det er så veldig flaut egentlig. Bare irriterende at de føler de må påpeke det som om de var verdensmestere.

Jeg tror ikke så veldig mange menn føler behov for å si det, fordi de tror de er "verdensmestere" egentlig..noen tror nok at de er det altså hehe..men mange vil vel si ifra at de liker det og at de tar det som et tegn på at dama er kåt på han tenker jeg :)

Vi kan liksom ikke se det fysisk på damene at de er kåte slik som dere ser at menn er det, så at dama er klissvåt er bare et positivt tegn for de aller fleste menn vil jeg anta...det bør iallefall ikke være flaut for dere ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man hører "svup svup svup" når du går bortover veien, da er det kanskje på kanten til å være for våt :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke så veldig mange menn føler behov for å si det, fordi de tror de er "verdensmestere" egentlig..noen tror nok at de er det altså hehe..men mange vil vel si ifra at de liker det og at de tar det som et tegn på at dama er kåt på han tenker jeg :)

Vi kan liksom ikke se det fysisk på damene at de er kåte slik som dere ser at menn er det, så at dama er klissvåt er bare et positivt tegn for de aller fleste menn vil jeg anta...det bør iallefall ikke være flaut for dere ;)

Nei, det kan så hende, men de jeg har møtt har bare sagt det på "den måten". En presterte med å si det høyt foran vennegjengen min. Jeg har åpent forhold til sex, men fikk rett og slett "the creeps" på måten han uttalte seg, og det foran mine venner i tillegg. :fnise:

Han hang ikke med så veldig lenge etter den episoden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...