Gå til innhold

Hvor våt er for våt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kan det bli for vått da? Eller. Jo det kan det jo bli. Men da tørker man bare vekk med en hånduk/kleenex.
Jeg er en av de som kan bli veldig våt, men etterhvert "tilpasser" det seg, og da blir det ikke like vått :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For vått for hva? Etter min mening kan det ikke bli for vått for sex, men det er klart at veldig våt er upraktisk for det meste annet. Madrasser, sofaer, bilseter eller hva søren man gjør vått og potensielt ødelegger :P



Anonymous poster hash: a9648...ce6
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir det ikke lite friksjon hvis det er for vått da?



Anonymous poster hash: 7e595...5c3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spør du meg, sååå.

Jo våtere jo bedre. Varmt, vått, bare så det skvetter, surkler....

Har alltid vært veldig våt.

Alle menn jeg har møtt-har blitt SUPER positivt overrasket over det.

Det verste menn vet er uansett knusktørr mus...ørken-tilstander der nede....

Vi som er våte er sunnere og friskere også tror jeg.Ved at vi sjelden får soppinfeksjoner eller blærekatar av sex...

Det naturlige glidemiddelet beskytter underlivet og bakterier renner bokstavlig talt UT....når det er rikelig av det.Renser dette vagina etter sex.En våt vagina er en renere og sunnere vagina enn en tørr.Forde den renser seg selv mer effektivt.Og dette er jo megaviktig,når man har sex....man blir jo da påført bakterier fra mannen..

Anonymous poster hash: a8f50...4cd

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må mannen stadig opp for å trekke pusten når han går ned på dama, da er det nok for vått. Ellers er vått bare flott :biggrin:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

?

Anonymous poster hash: b4a79...d5c

Når du hører det skvulper for hvert jukk man tar og "smattelydene" overdøver stønningen til deg og din. Ikke opplevd førstnevnte men det kunne da alltids ha hent noen!:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...