Gå til innhold

fetisjer/fantasier


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har vel ikke helt pen fetisj (som jeg vet enda) men fantasiene løper som regel løpsk uten at man får gjort særlig mye med det.

Jeg har en fantasi om at jeg blir bundet og brukt rett og slett, gjerne pe mot min vilje, men ikke i likhet med sado heller. Noen klaps her og der, litt røff behandling og bli fortalt hva jeg skal og ikke skal. Straffes for evt forseelser etter brudd på "loven" hehe... bare meg?

Har dere noen slike fetisjer/fantasier dere vil dele?

Anonymous poster hash: 98dcb...7be

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du er absolutt ikke alene om den der!

Det er bra! Er ikke slikt sunt? Det har jeg hørt :)

Anonymous poster hash: 98dcb...7be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenner på feederism. Forblir nok en fantasi, sånt får jo folk til å stikke av i en fei. :P



Anonymous poster hash: 7f154...76f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det også sånn ts, heldigvis fant jeg en mann som gjør dette samtidig som han er følsom og snill ellers :)



Anonymous poster hash: ddd55...a79
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det også sånn ts, heldigvis fant jeg en mann som gjør dette samtidig som han er følsom og snill ellers :)

Anonymous poster hash: ddd55...a79

Så heldig du er da :D

Anonymous poster hash: 98dcb...7be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tenner på feederism. Forblir nok en fantasi, sånt får jo folk til å stikke av i en fei. :P

Anonymous poster hash: 7f154...76f

Man har den fetisjen/fantasien man har, men dette har jeg aldri hørt om faktisk ;o

Anonymous poster hash: 98dcb...7be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er absolutt ikke alene om den der!

dette er vi to om! Liker når han forteller hva jeg skal gjøre osv..

Anonymous poster hash: c4ae5...60f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en fantasi om at jeg blir bundet og brukt rett og slett, gjerne pe mot min vilje, men ikke i likhet med sado heller. Noen klaps her og der, litt røff behandling og bli fortalt hva jeg skal og ikke skal. Straffes for evt forseelser etter brudd på "loven" hehe... bare meg?

Det er nok ikke bare deg nei. Jeg tenner svært mye på akkurat det å bli bundet og dominert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Andrea93

Slett ikke alene. Bor heldigvis med en som er like dominant som jeg er submissiv. Etter en god runde har jeg ofte både kvelemerker, taumerker og blåmerker her og der :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er nok ikke alene.

Og til din fryd kan jeg betro deg at vi også er noen som har fetish som er kompatiblel. :)

Akkurat jeg bruker ikke uttrykket 'straff' om klaps og pryl, men 'motiverende tiltak.'

Jeg er litt spent på hvor du går grensene opp mot "sado", forresten.

Og vær forsiktig. Det er lite du kan gjøre når du er bundet over en stol og "Dominanten" plutselig ikke er i spillet lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er nok ikke alene.

Og til din fryd kan jeg betro deg at vi også er noen som har fetish som er kompatiblel. :)

Akkurat jeg bruker ikke uttrykket 'straff' om klaps og pryl, men 'motiverende tiltak.'

Jeg er litt spent på hvor du går grensene opp mot "sado", forresten.

Og vær forsiktig. Det er lite du kan gjøre når du er bundet over en stol og "Dominanten" plutselig ikke er i spillet lenger.

Det var et godt svar!

Tja, hva legger man i sado. For min del må det være intensiv bondage, latetx klær, pisker og andre straffemåter som innebærer noe mer en kun et lite klaps med hånden.

Kan være at andre oppfatter sado som noe helt ekstremt, for meg er sado som sagt nevnt ovenfor (og det som værre er da)

Anonymous poster hash: 98dcb...7be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var et godt svar!

Tja, hva legger man i sado. For min del må det være intensiv bondage, latetx klær, pisker og andre straffemåter som innebærer noe mer en kun et lite klaps med hånden.

Kan være at andre oppfatter sado som noe helt ekstremt, for meg er sado som sagt nevnt ovenfor (og det som værre er da)

Anonymous poster hash: 98dcb...7be

Klær kan være litt på siden av SM- begrepet, i og med at påkledning kan være en fetish i seg selv. Ikke alle sadister har behov for å henge folk opp etter kroker heller. Jeg regner med at du med ekstrembondage mener opphenging, svinebinding osv.

Det er grader av alt. En plass her jeg sett en definisjon om at man krysser grensen inn i sadistland nå man begynner med temperatur (voks/ is), eller man begynner med smekk med gjenstand (pisk/ paddle) - ikke alle gjør alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du er langt ifra alene om den fantasien, gitt! :) er vel kanskje en av de mest utbredte?

Jeg er hvertfall veldig fan av en god omgang BDSM :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 100%naturlig

Jeg blir nesten gal av å kle meg i åletrange damejeans, jo strammere jo bedre, ender alltid med krampeorgasme når jeg får åla meg inn i de strammeste jeansa mine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir nesten gal av å kle meg i åletrange damejeans, jo strammere jo bedre, ender alltid med krampeorgasme når jeg får åla meg inn i de strammeste jeansa mine

Der kom mannefantasien,og det ble stille i fjøset.

Bra at du legger inn "nesten".

Anonymous poster hash: 0eaab...a25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

  • 2 uker senere...
Gjest 100%naturlig

Der kom mannefantasien,og det ble stille i fjøset.

Bra at du legger inn "nesten".

Anonymous poster hash: 0eaab...a25

Ikke så stille nei og ingen fantasi. Kledd i åletrange jeans ender alltid med at jeg får krampeorgasme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest DoubleOh

TS: Du har nok en veldig normal fetish her ja.

Selv sitter jeg på andre siden av bordet. Tenner veldig på å kunne dominere noen, bruke de/kroppen dems slik jeg selv ønsker, og gjerne legge til en liten klype nedverdigelse og bondage når det trengs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...