Gå til innhold

Er jeg sinnsykt løs?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Litt turn off med jenter som spriker så villig...

Anonymous poster hash: 9d7ff...5a8

Går utifra at du er en av de gutta som aaaldri ville finne på å ha ons. :)

Anonymous poster hash: 75a7e...349

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Litt turn off med jenter som spriker så villig...

Anonymous poster hash: 9d7ff...5a8

Enig! Litt turn off. Jaja de som kan bli gravid med hvem som helst og ikke ane hvem barnefaren er. Har de lyst til d så må de få lov ;) De er gode å ha sex med da. Gode å ha når man bare skal tømme seg litt og ikke noe seriøs forhold.

Endret av Hummels
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nå prestert å ha sex med 3 stk på ett døgn. Er nylig blitt singel og det føles rett og slett helt herlig! Men er dette litt i meste laget eller?

Anonymous poster hash: c0b29...6df

Det vesentlige er at du kan stå for det du gjør og at du etter hvert finner en partner som ikke har noe problem med at du har hatt mange seksualpartnere. Noen jenter er ikke villige til å ta konsekvensen av sine handlinger og holder fortiden skjult fordi de absolutt ikke vil gi slipp på muligheten til å bli sammen med en mann som ikke vil ønske en partner med en slik fortid.

Det finnes mange menn som ikke har noe problem med at hans kvinne har hatt mange seksualpartnere, jeg er selv en av disse, for meg er ikke et utagerende seksualliv noe problem så lenge hun ikke har «rast fra seg». Godta at utvalget potensielle menn blir litt mindre, og forsøk ikke å holde din fortid skjult for en potensiell kjæreste, så er alt vel, og ingen blir ført bak lyset. :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nå prestert å ha sex med 3 stk på ett døgn. Er nylig blitt singel og det føles rett og slett helt herlig! Men er dette litt i meste laget eller?

Anonymous poster hash: c0b29...6df

Du er jo ikke mye smart...når du gjør det på den måten...

Du setter deg selv i risiko for å bli smittet,av ekle sykdommer som det ikke finnes medisiner mot...Jo flere partnere-jo større risiko løper du.Selv om du bruker kondom.Herpes kan smitte selv om du bruker kondom.

Hvorfor ligge med 3 forskjellige menn -når du kan ligge med 1 mann mange ganger,så mye du vil ???

Du slipper også å løpe ut på byen og jakte på nye sexpartnere.Er jo både dyrt og slitsomt det også.Særlig når man er kresen...Nei finn deg heller en du er fornøyd med.Og knull han så mye du vil : ) he he

Skaff deg heller en fast elsker.Den stilen kjører jeg,og så har jeg alltid gjordt det : )Mye bedre kvalitet på sexen og mye tryggere.Du får også tid til å lære han opp,og forme han slik du vil ha han i sengen: )

Emosjonelt føles det også mye bedre.Hadde følt meg som en billig løstøs om jeg byttet partner så ofte.Pluss hadde vært konstant bekymret for SOS og ryktet mitt,om jeg holdt på som deg.Men ingen kan sladdre dritt om du har en fast sexpartner.Sån holder du antallet nede på et respektabelt nivå : )

Evt. ligge med de samme personene om igjen,etter noen års pause.Så kan man plutselig finne tilbake igjen.

Anonymous poster hash: 2b012...416

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nå prestert å ha sex med 3 stk på ett døgn. Er nylig blitt singel og det føles rett og slett helt herlig! Men er dette litt i meste laget eller?

Anonymous poster hash: c0b29...6df

æsj ja, tøs

Anonymous poster hash: 82b65...204

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Jeg har nå prestert å ha sex med 3 stk på ett døgn. Er nylig blitt singel og det føles rett og slett helt herlig! Men er dette litt i meste laget eller?

Anonymous poster hash: c0b29...6df

Det føltes herlig? Nei, da er det ikke for mange.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vet ikke hvor grensen for løs går. Har du sex bare for å ha sex? For meg så spiller følelser en rolle.

En som jeg er trygg på osv.....tror du er tvil selv siden du spør her inne.

Ha sex med tre på et døgn, er vel ikke noe jeg villet fortelle folk akkurat.

tipper du er ganske ung, og om noen år vil du tenke på dette og syns det er pinlig



Anonymous poster hash: 314d0...5b5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kaffekrus

Jeg har nå prestert å ha sex med 3 stk på ett døgn. Er nylig blitt singel og det føles rett og slett helt herlig! Men er dette litt i meste laget eller?

Anonymous poster hash: c0b29...6df

Siden du spør; Ja, jeg synes det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel.. hadde jeg vært en av de tre, og funnet ut om de to andre hadde jeg ikke akkurat blitt happy..

Samtidig hadde jeg nok ikke takket nei hvis jeg hadde fått samme mulighet..

Så tja.. så lenge du ikke har noen forpliktelser er det vel innafor, men risikabelt.

Beskyttelse er en ting.. En annen er faren for hva en sjalu mann kan finne på..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må en mann slurpe i en annen manns saus så har det gått for kort tid mellom hver gang. ^^

Dusj, sett deg på do og sleng på kondom så kan du kose deg så mye du vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nå prestert å ha sex med 3 stk på ett døgn. Er nylig blitt singel og det føles rett og slett helt herlig! Men er dette litt i meste laget eller?

Anonymous poster hash: c0b29...6df

Nei, slett ikke. Kan vel aldri bli for mange...

Anonymous poster hash: f97c8...af3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes det ja, men du må selv velge.

Synes personlig at tre på ett døgn minner om litt feilkobling et eller annet sted.

Så du kan jo spørre deg selv hvorfor dette skjer? Hva er det du prøver å knulle "bort", for å si det slik.

Endret av tomasjj
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sålenge du rekker å dusje innimellom slagene og bruker kondom er det bare å slå seg løs! ;)

Anonymous poster hash: 2adc1...af1

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å ha sex med tre forskjellige på ett døgn, er rett og slett ganske horete ja.

Du går ut fra at hun tar penger for sex, eller?

Anonymous poster hash: 2b83c...e08

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Må en mann slurpe i en annen manns saus så har det gått for kort tid mellom hver gang. ^^

Dusj, sett deg på do og sleng på kondom så kan du kose deg så mye du vil.

Du får sagt det du:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nå prestert å ha sex med 3 stk på ett døgn. Er nylig blitt singel og det føles rett og slett helt herlig! Men er dette litt i meste laget eller?

Anonymous poster hash: c0b29...6df

Det er vel først og fremst opp til deg selv hvor mange du vil ligge med. Men du må gjøre det som gjør deg lykkelig. Kanskje du overkomperserer for å slutte å tenke på eksen. Hvor lenge siden er det siden dere gjorde det slutt?

Anonymous poster hash: e5f87...654

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det føltes herlig? Nei, da er det ikke for mange.

Jo DET er det..:)

Anonymous poster hash: 2eb39...b01

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Antall betyr ikke så mye. Omstendighetene rundt og deg som person "avgjør" om du er løs eller ei.

En kort periode stempler deg ikke for livet, med mindre du bor i en liten bygd, og to av disse var brødre f.eks. (Jada, jeg kjenner flere som har gått i den fella.) Men må innrømme at 3 stykker på et døgn er ganske mange (IMO), så ville ikke snakket høyt om det eller nevnt det for en potensiell partner ved et senere tidspunkt.

Tror det er mange som slipper seg litt løs etter et forhold. Roer seg nok raskt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...