Gå til innhold

Er jeg sinnsykt løs?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har nå prestert å ha sex med 3 stk på ett døgn. Er nylig blitt singel og det føles rett og slett helt herlig! Men er dette litt i meste laget eller?

Anonymous poster hash: c0b29...6df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det høres ganske mye ut. Om du er løs eller ikke går veldig på relevant oppførsel i fortiden! Du er ikke automatisk løs på grunn av denne "utskeielsen" om dette ikke er normalt for deg.

Synes jeg, da.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nå prestert å ha sex med 3 stk på ett døgn. Er nylig blitt singel og det føles rett og slett helt herlig! Men er dette litt i meste laget eller?

Anonymous poster hash: c0b29...6df

Still deg selv følgende spørsmål, må jeg skjule min oppførsel? Må jeg hemmeligholde min atferd? Må jeg late som jeg er en annen enn den jeg er når jeg går blant folk. Hvis en spør meg om jeg har pult tre på ett døgn, vil jeg blånekte og lyve? Er fasaden min viktigst eller ærligheten?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva syns du selv, da? Vi kan jo ikke avgjøre om du er løs eller ikke.

Det virker som om hun har lyst til å gjøre dette her flere ganger, hun lurer vel bare på om hun skal fortelle det eller ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ha frivillig sex og vær glad. Husk beskyttelse.



Anonymous poster hash: d4d05...09e
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sålenge du rekker å dusje innimellom slagene og bruker kondom er det bare å slå seg løs! ;)



Anonymous poster hash: 2adc1...af1
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker som om hun har lyst til å gjøre dette her flere ganger, hun lurer vel bare på om hun skal fortelle det eller ikke?

Fortelle det til hvem? Det er vel ingen som har noe med hvor mange hun velger å ha sex med vel :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nå prestert å ha sex med 3 stk på ett døgn. Er nylig blitt singel og det føles rett og slett helt herlig! Men er dette litt i meste laget eller?

Anonymous poster hash: c0b29...6df

Følg din egen rettesnor. Eller kanskje du ikke har noen ? Er du fornøyd med å leve slik så flott det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt turn off med jenter som spriker så villig...

Anonymous poster hash: 9d7ff...5a8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt turn off med jenter som spriker så villig...

Anonymous poster hash: 9d7ff...5a8

Synes det er rå-tøft at ts velger å gjøre dette. Maner sin egen sjef og man tar de valgene man vil. Om hun etter å ha vært i et forhold som endte dårlig synes det er deilig å slippe seg løs og å ha ons må hun da få lov å gjøre det.

Verden vi lever i nå et motbydelig, om en gutt har trekant med 2 jenter er han heeelt rå mens jenter som har trekant med 2 gutter er horer/tøser. Vi er alle våre egne individer og at andre skal rakke ned på noen av de "dumme valgene" vi tar her i livet er jo bare patetisk. Om hun hadde vært en morder,barne/dyremishandler,svindler eller kriminell generelt hadde jeg skjønt det, menher har hun hatt sex med 3 gutter etter hennes og deres ønske.

Lev livet ditt ts! Ha det gøy! Men jo for all del bruk kondom, kjæresten min hadde veldig mange forskjellige partnere før hun traff meg og hun fikk klamydia som følge av dette.

Anonymous poster hash: a9bf5...4bb

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er ingen reell post. Det er mest sannsynlig en ung gutt, tipper med innvandrerbakgrunn, som skal skape seg en seksuell identitet. Samme fyren som stiller 90% av alle dumme spørsmål her inne

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Definasjonen på løs er vel om man har sex med alle som prøver seg? Altså, at man tar alt man får.

Om man har hatt sex med tre personer på en måned, men avvist 25, så vil jeg ikke si man er løs.

TS, siden du oppretter denne tråden sånn som du gjør, regner jeg med at du vanligvis ikke hooker opp med tre stykker på én kveld?

Jeg synes i hvert fall ikke at du høres løs ut. Mer at du er litt åpensindig og liker spenningen ;) Kroppen din har kanskje ventet på dette mens du har vært i et forhold :P Kjør på og kos deg! : )

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er ingen reell post. Det er mest sannsynlig en ung gutt, tipper med innvandrerbakgrunn, som skal skape seg en seksuell identitet. Samme fyren som stiller 90% av alle dumme spørsmål her inne

Veldig spesifikk personanalyse, da. Uten å være være vanskelig eller no', hva baserer du det på?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt turn off med jenter som spriker så villig...

Anonymous poster hash: 9d7ff...5a8

Hun kommer ikke til å ligge med deg

Anonymous poster hash: e99ac...3ba

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Definasjonen på løs er vel om man har sex med alle som prøver seg? Altså, at man tar alt man får.

Det er ikke noen fast definisjon, derfor blir det håpløst å diskutere om noen er "løse". I noens hode er jenter løse hvis de viser interesse for menn, mens andre synes de er løse hvis de puler tre stk på en kveld

Anonymous poster hash: e99ac...3ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest constance90

Min egen "regel" er om hvis jeg uheldigvis skulle blitt gravid så skal jeg slippe å dra flere menn inn til farsskapstest.

Hvid fu kvalifiserer deg til å delta på The Maury Show så har du dratt den for langt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...