Gå til innhold

Det lukter vondt under vasken på badet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Og jeg vet ikke hva det kommer av.. Jeg har skap under vasken, og når jeg åpner den så kommer det ut vondt lukt, fra de rørene. Har ringt til rørlegger, men han kunne ikke svare meg på hva det kan skyldes av.

Noen som har opplevd noe lignende?

Anonymous poster hash: 9f84c...074

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Strandet

Kanskje det er noe guffe i røret like nedenfor vasken? I så fall tenker jeg det kan hjelpe mye å guffe på med domestos fresh og la det stå i noen timer før en skyller.

Eller hva med å fylle vasken med vann, ha i klorin, og så dra ut proppen og se om ikke dette hjelper når klorvannet får spylt røra.

Endret av Strandet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jeg gjort for en måned siden. I førrige boligen jeg bodde i 5år har jeg aldri pleid å rense den, det kom aldri noen lukt ut. Dette huset jeg bor i nå er nytt, og synse det er rart at det begynner å lukte etter et par mnd.

Anonymous poster hash: 9f84c...074

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje det er noe guffe i røret like nedenfor vasken? I så fall tenker jeg det kan hjelpe mye å guffe på med domestos fresh og la det stå i noen timer før en skyller.

Eller hva med å fylle vasken med vann, ha i klorin, og så dra ut proppen og se om ikke dette hjelper når klorvannet får spylt røra.

Det første tipset du kom med, har jeg ikke prøvd. Men det andre, det gjorde jeg igår og det har ikke hjulpet noen ting. :(

Anonymous poster hash: 9f84c...074

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta ut alt du har i skapet og se om der er noe lekkasje eller om noen av tingene er årsaken til lukten.

Så kjøper du deg en flaske JIF avløpsrenser og følger doseringen på den. En brunsort flaske med rød kork. Min står oppe på kjøleskapsskapet pga. Barn, og gidder ikke reise meg!

Anonymous poster hash: 2f252...c11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...