Gå til innhold

Vaskehjelp


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som har erfaring med Citymaid?

Evt kan anbefale noen andre?

Teller veldig på knappene her nå, om jeg skal få meg vaskehjelp eller ikke?

Anonymous poster hash: d3db3...c74

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest auroravictoria

Å jeg lurer på det samme, men er redd for hva andre vil tro om meg. "Klarer hun ikke vaske selv" "lat som skaffer hushjelp" ......Men såå lyst å ha det strøkent! Har dyr, stort hus og fulle jobber,Men ikke barn. Dumt da?

Endret av auroravictoria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke personlig erfaring, men har en venninne som bruker dem, og hun er fornøyd. Har derimot hørt litt ymse tidligere (undersøkte selv i forbindelse med en flyttevask), blant annet at det ofte var litt sløvt renhold (alltid en fare med så store firmaer, da er det garantert alltid ansatt en og annen som ikke gjør jobben sin), på samme tid er det sikkert ikke så mye mer enn en klage som skal til. Leste også at folk hadde hatt litt problemer med nøkler som stadig ble rotet bort, men det er igjen snakk om et stort firma, så slike erfaringer er neppe til å unngå.

Personlig ville jeg nok ha lett etter et litt mindre firma, gjerne et som holder til i nærområdet der du bor. Da er nok også sannsynligheten for at samme person vasker hver gang større (det hadde vært viktig for meg).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...