Gå til innhold

Stor og fin kakaokopp til en jente på 12?


79kreps

Anbefalte innlegg

Leter etter noen stilige kopper som er litt størrelse på. Altså ikke en ensfarget kaffekopp, men en stor kopp som kan fylles godt opp med varm kakao go krem :)

Noen som har noen gode tips til hvor de selger fine kopper med motiver/ordtak osv på?

Endret av 79kreps
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mumikopper hos Kitchen er denne uken til kr. 99 for medlemmer.

Ellers har Christiania Glassmagasin kopper med gode ord skrevet på frå Jan Vincenst Johannessen og dekor av Vidvei, eller noe sånt.... ordene er i hvertfall til ettertanke.

Anonymous poster hash: e4103...5a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Masse gode tips her. De hos linneashage er nok uaktuelle. Det er en kopp, så å betale mange hundre for det er ikke aktuelt,

Endret av 79kreps
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sett flere ha kopper der det står "rote kopp", "mase kopp". Hvor kjøper en disse?

Fant fine kopper hos både indiska og kitch, men skal se litt til før jeg bestemmer meg for hvilken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sett flere ha kopper der det står "rote kopp", "mase kopp". Hvor kjøper en disse?

Fant fine kopper hos både indiska og kitch, men skal se litt til før jeg bestemmer meg for hvilken.

De selges hos Nille. :)

Anonymous poster hash: 1f49e...8cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sett flere ha kopper der det står "rote kopp", "mase kopp". Hvor kjøper en disse?

Fant fine kopper hos både indiska og kitch, men skal se litt til før jeg bestemmer meg for hvilken.

Kopp med skrivefeil? Det hadde jeg ikke gitt bort.

Anonymous poster hash: 38ca3...cf1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kopp med skrivefeil? Det hadde jeg ikke gitt bort.

Anonymous poster hash: 38ca3...cf1

Slik blir det når telefonen styrer grammatikken på egenhånd. Engelsk ordbok tror at alle ord skal deles, uavhengig av språk.

Men heldigvis så var der noen som likevel forstod hva jeg mente og dermed kunne komme med skikkelig svar :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...