Gå til innhold

Hva er det verste du ser i interiør?


Nutriti

Anbefalte innlegg

Gjest Strandet

Bestefarsklokke.

Nesten deprimerende å høre ei jævla klokke gå tikk-takk og ding-dong hele døgnet. :)

Endret av Strandet
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

kjøkken med romantisk stil,

ikeamøbler,

gamle møbler som flasser av malingen,

fliser på kjøkkenet med på malt frukt eller annet tull, også på bad.

dritt lei ord og bokstaver,

gardiner,

for mye bilder,

store høytalere :kvalm:

Gardiner? Har du ikke gardiner i huset?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse farger som ikke passer sammen...... Får helt hetta

Kan nevnes at vi har 5m høyde fra tak til gulv og min mor har 5m lange gardiner i masse farger hengende på stuen. Dør litt innvendig hver dag..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hater hus hvor alt er hvitt og "englete" Type hjerter, stjerner, sølvlysestaker, sløyfer på spisestuestolene. Det verste er englevinger hengt opp på veggen. Herregud.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Farger, gammel flasset maling, pyntegjenstander, pynte-ord som "home".

*minimalist*

Endret av Noope
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Engler, hodeskaller, at alt i et rom er helt likt så det ser ut som utstillingen til en møbelbutikk, alt hvitt, kun sort og hvitt sammen. Det må være litt varme i rommet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SånnCirka

Det absolutt verste jeg vet er grå vegger. Jeg hater grå vegger. Det hender en sjelden gang at jeg synes en grå stue kan være fint, men da avhenger det helt av møblene. Vi har nettopp kjøpt oss hus, og alt må males... Her er nesten alle vegger grå... Grøss.....

Ellers liker jeg ikke englevinger, veggord, overflod av pyntegjenstander, gull, sofaer med masse puter som ser skikkelig rotete ut, glassbord, skinnsofa (han har skinnsofa, og den skal UT så fort valpen vår slutter å bite i ting. Jeg har egentlig veldig lyst til å la valpen bite i sofaen, men jeg kan jo ikke det), høyglans, gardinbrett, en del ting fra home&cottage kunne jeg aldri noensinne hatt i mitt hus, sånne "fancy" digre lamper som ser ut som industrilys eller fotolamper, masse svarte møbler, hvitt på hvitt, svart kjøkken.... Hjelpes det er mye jeg ikke liker, jeg tror jeg gir meg her nå jeg :)

Endret av SånnCirka
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glorete juleserviser....(men misunner dem som faktisk har plass til å ha et servise liggende til stas for å bare brukes 1-2 ganger i året...)

DJ-infobox-113.jpg

OMG, vil ha! :hjerter::fnise:

Jeg liker ikke hvitt oppå hvitt, som en sa over meg her. Jeg er glad i mine hvite basisting altså, men når alt er hvitt får jeg enten institusjonsfølelse (når det er minimalistisk), eller englegravlund (når det er shabby chic). Bare hvit julepynt burde vært ulovlig! :rasende:

Misliker sterkt shabby chic-stilen og generelt alt som har med engler og hjerter å gjøre.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke så veldig fan av høyglans, skinnsofa, glassbord, HOME og LOVE bokstaver, wallstickers, skilt, furumøbler, svarte møbler...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick

kjøkken med romantisk stil,

ikeamøbler,

gamle møbler som flasser av malingen,

fliser på kjøkkenet med på malt frukt eller annet tull, også på bad.

dritt lei ord og bokstaver,

gardiner,

for mye bilder,

store høytalere :kvalm:

Synes du virkelig at gardiner generelt er noe av det verste du ser interiørmessig?? Uavhengig av hvordan de ser ut? Har ikke du gardiner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min liste:

  • Shabby chick.
  • Home, love etc.
  • Veggklistremerker.
  • Hvitt på hvitt.
  • Beige sofa, gardiner, puter. Egentlig alt som er beige
  • Minimalisme.
  • Hvite møbler.
  • Dårlig malejobb av nydelige furuvegger/furumøbler etc
  • Dårlig utført arbeid. Feks. skjeve hjørner, tydelige spikre, dårlig malejobber, lister som ikke er rette eller godt nok malt.
  • Romantisk stil.
  • Masse rosa og alt som er så "søtt".
  • Pledd "tilfeldig" henslengt på sofaen.
  • Sarte pastellfarger på ALT i en stue (tenk lyserosa vegger, lyseblå sofa, lysegrønne puter og gardiner).

Generelt sett interiørtrender hvor folk ikke har en egen stil... Spesielt morsomt er det med overrosa hjem hvor tøffelmannen bare lar kvinnfolket styre på :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shabby chick, alt som er shabby egentlig.

Fransk bonderomantikk

Lysende bokstaver

Bokstaver

Skilt hengt opp over dører og lignende steder

Veggklistemerker

Veldig mye dill dall.

Veldig mørk stil på både møbler og alt annet

Paller

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du virkelig at gardiner generelt er noe av det verste du ser interiørmessig?? Uavhengig av hvordan de ser ut? Har ikke du gardiner?

Har bare ikke sett noen av de gammeldagse gardinene jeg synes jeg noe spesielt fine.. Liftgardiner synes jeg er fine hvis de er enkle, jeg har det og sånne lameller eller hva det heter... De satte samboeren opp før jeg flyttet inn, og skulle jeg skifte ut dem hadde jeg hatt et problem :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Alt som har med skandinavisk stil å gjøre! Får helt hetta!

Anonymous poster hash: f4657...242

Da liker du ikke mitt hus :D Her er det helt gjennomført skandinavisk stil i nytt funkishus, men med noen litt eldre detaljer som kommode, bilder og andre personlige ting.

Anonymous poster hash: 2319d...497

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker ikke

- Skinn

- Stål

- Svarte møbler

- Spisebord og stoler i kontorstil

- Pynt med tekst på og kjip Nille-pynt

- Blondegardiner

- Hånd (den populære pyntegjenstanden)

- Hjem uten tepper og gardiner



Anonymous poster hash: 2319d...497
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gardiner? Har du ikke gardiner i huset?

Synes du virkelig at gardiner generelt er noe av det verste du ser interiørmessig?? Uavhengig av hvordan de ser ut? Har ikke du gardiner?

Det var ikke jeg som skrev det om gardiner, men jeg er enig.

Har aldri hatt gardiner jeg. Hva skal man med det liksom? De er jo så fæle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ikke jeg som skrev det om gardiner, men jeg er enig.

Har aldri hatt gardiner jeg. Hva skal man med det liksom? De er jo så fæle!

Hva har du langs vinduene dine da? Jeg hadde ikke gardiner i min forrige leilighet, og det var så nakent. Følte meg litt på utstilling.

Mange gardiner ER fæle, det tok en evighet å finne noen jeg likte til nåværende leilighet. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...