Gå til innhold

Klarsynt - Malu


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Igjen, spørsmål.

Neida. Trenger ingen bevis. De kommer du med selv.

I rest my case.

Du ber meg fortelle om deg = at jeg må gjøre en jobb for å gjøre det. Som sagt jeg har ingen behov for det. I rest my case også. :))

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spør på paranormal.no, mente jeg leste noe om henne der inne engang, og det var ikke positivt.



Anonymous poster hash: b6608...bdc
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida. Men pengegriskheten din og alle spørsmålene dine er tydelige tegn på at du er boss.

Å kalle folk for boss, sier ganske mye om deg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spør på paranormal.no, mente jeg leste noe om henne der inne engang, og det var ikke positivt.

Anonymous poster hash: b6608...bdc

Haha ja, Paranormal er jo.. ja.. vet ikke hva jeg skal si. Folk får heller gå inn og se selv.. :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ville vært adskillig raskere for deg om du bare kunne svart på Silfens spørsmål fremfor å gå rett i forsvarsposisjon.



Anonymous poster hash: 6ca5b...3aa
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det ville vært adskillig raskere for deg om du bare kunne svart på Silfens spørsmål fremfor å gå rett i forsvarsposisjon.

Anonymous poster hash: 6ca5b...3aa

Raskere??

Som sagt er det ingen som kan kreve at jeg skal sitte her og jobbe, ingen andre som hadde giddet heller.

Har absolutt ikke gått i forsvarsposisjon, forklarer bare at ingen jobber gratis, heller ikke dere.

Nå har jeg ikke tid til dette lenger. Skal jobbe. Som synsk, ja. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gresshoppesang

Da antar jeg at du kan fortelle meg hvem jeg er.

Ballen er din.

Du er en kvinne i din beste alder, rundet 30 og er nærmere 40 enn 30.

Jeg ser at du bor i en stor by, men ikke den største byen i landet ditt og ikke i landets hovedstad.

Du har barn og jeg ser flere menn rundt disse barna. De har ikke samme far?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kunne fått mer troverdighet og dermed flere kunder og penger om du hadde giddet å bevise at du har evner. Fortell meg hvilket brukernavn jeg har, så skal jeg heller tro på at du er klarsynt. det tar deg ikke lange tiden å skrive ned brukernavnet mitt og poste det her.

Men jeg tipper du heller trives bedre med å bedrive cold reading.



Anonymous poster hash: 6ca5b...3aa
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kunne fått mer troverdighet og dermed flere kunder og penger om du hadde giddet å bevise at du har evner. Fortell meg hvilket brukernavn jeg har, så skal jeg heller tro på at du er klarsynt. det tar deg ikke lange tiden å skrive ned brukernavnet mitt og poste det her.

Men jeg tipper du heller trives bedre med å bedrive cold reading.

Anonymous poster hash: 6ca5b...3aa

Trenger ikke flere kunder. Har allerede flere enn jeg rekker å hjelpe.

Angående coldreading: les i den andre tråden. Det går ikke an i de tilfellene jeg fortalte om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha nei, egentlig ikke.

Akkurat. Du mailer folk du vet likevel kommer til å sende deg mail?

Du er jo "synsk" after all, så du vet jo hva som skal skje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har bare googla seg selv, he he. Trenger ikke å være synsk da.



Anonymous poster hash: b6608...bdc
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Raskere??

Som sagt er det ingen som kan kreve at jeg skal sitte her og jobbe, ingen andre som hadde giddet heller.

Har absolutt ikke gått i forsvarsposisjon, forklarer bare at ingen jobber gratis, heller ikke dere.

Nå har jeg ikke tid til dette lenger. Skal jobbe. Som synsk, ja. :)

Haha, bullshit.

Jeg "jobber" her inne. Hjelper folk som står bom fast med dataproblemer bl.annet, og jeg får ikke et rødt øre for det. Men jeg gjør det fordi jeg liker sliktno, jeg kan liksom bare ikke unngå å svare.

Jeg har ingen tro på at du ikke hjelper folk gratis fordi du ikke får betalt. Det er fordi du ikke kan.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha, bullshit.

Jeg "jobber" her inne. Hjelper folk som står bom fast med dataproblemer bl.annet, og jeg får ikke et rødt øre for det. Men jeg gjør det fordi jeg liker sliktno, jeg kan liksom bare ikke unngå å svare.

Jeg har ingen tro på at du ikke hjelper folk gratis fordi du ikke får betalt. Det er fordi du ikke kan.

Ok.. :bolledeig:

Ja, sikkert derfor jeg har kunnet hatt det som fulltidsjobb i 14 år.. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha ja, Paranormal er jo.. ja.. vet ikke hva jeg skal si. Folk får heller gå inn og se selv.. :))

For å si det sånn; på paranormal.no er det mange såkalt troende, og til og med noen få som tror på nesten alt. Så dersom du klarer å pådra deg dårlig rykte der inne har du lite å fare med ;)

Anonymous poster hash: 5893a...a1f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å si det sånn; på paranormal.no er det mange såkalt troende, og til og med noen få som tror på nesten alt. Så dersom du klarer å pådra deg dårlig rykte der inne har du lite å fare med ;)

Anonymous poster hash: 5893a...a1f

Paranormal ble omdøpt til Skeptikerforumet for maaaange år siden. Jeg har ikke vært der de siste kanskje 7--8 år der pga det. Gidder ikke å sitte og snakke med folk med skylapper så store som låvevegger. Kjenner heller ingen andre som gadd å være der lenger av de profesjonelle som jobber innen dette. Dessuten har jeg mitt eget forum, så mesteparten av tiden min går der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, husker jeg var innom et gammelt forum du hadde, var visst en del krangling der om jeg ikke husker feil?



Anonymous poster hash: b6608...bdc
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, husker jeg var innom et gammelt forum du hadde, var visst en del krangling der om jeg ikke husker feil?

Anonymous poster hash: b6608...bdc

Det var noen som var inne og kranglet der, ja. De ble utestengt. Nå er det 5 år siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Paranormal ble omdøpt til Skeptikerforumet for maaaange år siden. Jeg har ikke vært der de siste kanskje 7--8 år der pga det. Gidder ikke å sitte og snakke med folk med skylapper så store som låvevegger. Kjenner heller ingen andre som gadd å være der lenger av de profesjonelle som jobber innen dette. Dessuten har jeg mitt eget forum, så mesteparten av tiden min går der.

Så klart "de profesjonelle" ikke gidder å være der inne, når det påvises at det de driver med ikke funker. Dårlig reklame gir dårlig inntjening. Nøyaktig det samme er grunnen til at Norsk Spiritualist Forening klager Nrk programmet Folkeopplysningen inn til PFU. De blir naturligvis sure når noen ødelegger markedet for dem.

Akkurat det at markedsaktører blir sure på tvprogrammer som ødelegger markedet for dem, er ikke akkurat noe nytt. Alt fra Elkjøp til byggmestere blir sure om tvilsom praksis blir gravd opp og spredd av media. Men det som er litt ekstra forunderlig, og egentlig ganske beundringsverdig, er hvordan alternativbransjen klarer å dra med seg støtte fra folk flest. Jeg har aldri sett noen tilsvarende støtteaksjon fra grasrota hver gang f.eks Elkjøp reklamerer med kunstige førpriser.

Hatten av for det knepet, ihvertfall. :tommel:

Endret av Lutetium 71
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Paranormal ble omdøpt til Skeptikerforumet for maaaange år siden. Jeg har ikke vært der de siste kanskje 7--8 år der pga det. Gidder ikke å sitte og snakke med folk med skylapper så store som låvevegger. Kjenner heller ingen andre som gadd å være der lenger av de profesjonelle som jobber innen dette. Dessuten har jeg mitt eget forum, så mesteparten av tiden min går der.

Jada, bare fortsett å fortell deg selv det ;)

Anonymous poster hash: 5893a...a1f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...