Gå til innhold

Billige jeans med stretch for oss med mage


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Leter etter billige jeans som passer for oss som har for mye fett på magen. Jeg liker egentlig størrelsen min (42), men problemet er å finne bukser som passer. Skal jeg ha bukser som passer godt rundt magen blir de for store i rumpa og lårene.

High-waist er jo supert, men jeg leter da etter de som også har stretch i linningen. Ofte får high-waist-buksene med til å se gravid ut, fordi de blir for trange akkurat ved knappen.

Gina Tricot har jo disse Molly high waist buksene, de er gode, men nesten for høye i midjen dessverre, og tynt stoff så de holder ikke formen særlig bra. De som er i tykkere stoff oppfatter jeg som for lite stretch.

Tips fra noen? :)

Maxpris 500 per bukse!



Anonymous poster hash: e2142...3c3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

High waist Hannah fra Cubus



Anonymous poster hash: a9084...9f3
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker de fra HM



Anonymous poster hash: 3428b...f3c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Saxofon

De fra bikbok ja! Bruker selv str 42-44 og de dekker magen og rumpa perfekt :) Skikkelig god stretch som ikke klemmer på magen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar! :)

High waist Hannah fra Cubus



Anonymous poster hash: a9084...9f3

Har prøvd disse, og de klemmer veldig på magen synes jeg. Ikke riktig så mye som Molly fra Gina, men fortsatt for mye.

Bikbok!!! Super stretch!!!!

Har brukt disse buksene i 4år

De fra bikbok ja! Bruker selv str 42-44 og de dekker magen og rumpa perfekt :) Skikkelig god stretch som ikke klemmer på magen :)

Hvilke fra Bikbok? Ser de har flere typer inne på high waist. https://bikbok.com/no/shop-online/jeans/hoy-midjehoyde/#page=1

Litt synd de ikke har noen av disse i mørk denimblå, det er fargen jeg liker best. Men tenkte jeg skulle dra og prøve, bare jeg får vite hvilken modell som anbefales ;)

Jeg liker de fra HM



Anonymous poster hash: 3428b...f3c

Hvilke da? HM har jo mange, mange jeans. Og flere typer med high waist.



Anonymous poster hash: e2142...3c3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Saxofon

Takk for svar! :)

Har prøvd disse, og de klemmer veldig på magen synes jeg. Ikke riktig så mye som Molly fra Gina, men fortsatt for mye.

Hvilke fra Bikbok? Ser de har flere typer inne på high waist. https://bikbok.com/no/shop-online/jeans/hoy-midjehoyde/#page=1

Litt synd de ikke har noen av disse i mørk denimblå, det er fargen jeg liker best. Men tenkte jeg skulle dra og prøve, bare jeg får vite hvilken modell som anbefales ;)

Hvilke da? HM har jo mange, mange jeans. Og flere typer med high waist.

Anonymous poster hash: e2142...3c3

Den fra bikbok heter superflex eller noe. Prøv en large først for de strekker seg mye ut. Jeg kjøpte det nå istedet for str xl og da får du mørkeblå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den fra bikbok heter superflex eller noe. Prøv en large først for de strekker seg mye ut. Jeg kjøpte det nå istedet for str xl og da får du mørkeblå :)

Supert! Da skal jeg dra og prøve i morgen! :D (Føler jeg har lett og lett, men bikbok har ikke streifet meg, har hatt en oppfatning av at de aldri har store nok størrelser.) Bruker l-xl i gina, hm og cubus størrelser.

Anonymous poster hash: e2142...3c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

It's Magic fra KappAhl? http://www.kappahl.com/nn-NO/kappahl/woman/alla-damplagg/686022/

Koster 499,- men er jo 25% på valgfri vare både titt og ofte, så fullt mulig å få den billigere.

Evt denne: http://www.kappahl.com/nn-NO/kappahl/woman/alla-damplagg/686634/

Men den fins kun i svart.

Jeg liker hvertfall denne godt.



Anonymous poster hash: b6156...255
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jegging Jane fra Cubus er gode :)

High waist og veldig stretchy.

Endret av Hecubaa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Støtter bik bok. Akkurat kjøpt min første bukse der. Kjempe god å ha på! Jeg skal kjøpe flere der fra, uten tvil.

Anonymous poster hash: 59a9b...d15

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jegging Jane fra Cubus er gode :)

High waist og veldig stretchy.

Jane jeggings har mid-waist, ikke høy :) Har prøvd de, men de stopper på verst tenkelige sted på magen ;)

Rakk ikke dra på Bikbok idag, men det er første stedet jeg skal lete. Og Kappahl ser ut som det er lurt å sjekke ut :)

Anonymous poster hash: e2142...3c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alex på Gina Tricot liker jeg veldig godt. Ser liten ut og er stram i begynnelsen, men kjøp den størrelsen du vanligvis bruker, for de vider seg veldig ut etterhvert. Men er stramme på lår og legger, samtidig som de er stretch og relativt løse rundt magen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alex på Gina Tricot liker jeg veldig godt. Ser liten ut og er stram i begynnelsen, men kjøp den størrelsen du vanligvis bruker, for de vider seg veldig ut etterhvert. Men er stramme på lår og legger, samtidig som de er stretch og relativt løse rundt magen :)

De er lave i livet ser jeg, det tror jeg ingen med mage bruker! Det er snakk om valker her altså ;)

Anonymous poster hash: e2142...3c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har også mage, men uansett hvilken bukse jeg har, så ruller/siger den ned! Prøvd bla jeggin jane fra cubus og super flx fra biKbok. Behagelige å gå i sånn sett, men super irriterende at de ikke holder seg oppe. Ender som regel opp med at jeg må ha på belte for at buksa skal sitte på plass, men resultatet er at jeg får 2!! mager :( Lite pent

Hva gjør jeg feil? Mindre str nytter ikke, da får jeg ikke lukket smekken (Kan ikke kaste meg på slankekur helt enda).

Anonymous poster hash: 27f19...2f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også mage, men uansett hvilken bukse jeg har, så ruller/siger den ned! Prøvd bla jeggin jane fra cubus og super flx fra biKbok. Behagelige å gå i sånn sett, men super irriterende at de ikke holder seg oppe. Ender som regel opp med at jeg må ha på belte for at buksa skal sitte på plass, men resultatet er at jeg får 2!! mager :( Lite pent

Hva gjør jeg feil? Mindre str nytter ikke, da får jeg ikke lukket smekken (Kan ikke kaste meg på slankekur helt enda).

Anonymous poster hash: 27f19...2f7

Det er mitt problem også! Mindre størrelse så blir linningen for trang, større størrelse så passer den ikke i rumpa og lårene. Og den må dras opp hele tiden. (Og problemet når man drar i slike bukser er at man lett får det som ligner på cameltoe, men som er av fettet nederst på magen som presses sammen...)

Har du prøvd Molly fra Gina Tricot? Den ruller ned på meg, men er nok faktisk litt for høy i livet (jeg er kort i ryggen).

Anonymous poster hash: e2142...3c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mitt problem også! Mindre størrelse så blir linningen for trang, større størrelse så passer den ikke i rumpa og lårene. Og den må dras opp hele tiden. (Og problemet når man drar i slike bukser er at man lett får det som ligner på cameltoe, men som er av fettet nederst på magen som presses sammen...)

Har du prøvd Molly fra Gina Tricot? Den ruller ned på meg, men er nok faktisk litt for høy i livet (jeg er kort i ryggen).

Anonymous poster hash: e2142...3c3

Nei, har ikke gina tricot i nærheten. Jeg er også kort. :/

Anonymous poster hash: 27f19...2f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Saxofon

Jeg har også mage, men uansett hvilken bukse jeg har, så ruller/siger den ned! Prøvd bla jeggin jane fra cubus og super flx fra biKbok. Behagelige å gå i sånn sett, men super irriterende at de ikke holder seg oppe. Ender som regel opp med at jeg må ha på belte for at buksa skal sitte på plass, men resultatet er at jeg får 2!! mager :( Lite pent

Hva gjør jeg feil? Mindre str nytter ikke, da får jeg ikke lukket smekken (Kan ikke kaste meg på slankekur helt enda).

Anonymous poster hash: 27f19...2f7

Tror ikke det finnes bukser som alltid vil holde seg på plass. Da må man ha bukser med null stretch i og det er jo ikke behagelig. Jeg får også den dobbelte magen, men jeg vil heller ha den enn at det renner over på sidene. Jeg går som regel med lange topper og tskjorter så det synes ikke så ekstremt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...