Gå til innhold

Bluser/skjorter som ikke er gjennomsiktig. Kontorjobb


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som vet hvor jeg finner noen pene, basic topper jeg kan bruke på kontoret? Netthandel er ikke aktuelt da jeg liker å prøve dem på:)

Må ha godt stoff, ikke slik billig Cubus-stoff, og fin passform(ikke oversized).

Noen som vet hvor jeg kan få tak i slike i Oslo? Hadde meg en bytur idag, men fant dessverre ingenting. Har ikke råd til å betale 2000 kr for en skjorte, så må være litt billigere enn det. Zara pleier å ha en god del, men de hadde ikke noe som var aktuelt for meg denne sesongen dessverre. H&M likedan.



Anonymous poster hash: 4ca1c...718
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva er maks pris? Du skriver du ikke ønsker å betale 2000kr, men er 1000kr ok? Tiger og Filippa K har mye formelt. Kjøpte forresten en skjorte fra HM til en 100lapp her om dagen, skal teste om den duger.

Anonymous poster hash: fb050...a35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er maks pris? Du skriver du ikke ønsker å betale 2000kr, men er 1000kr ok? Tiger og Filippa K har mye formelt. Kjøpte forresten en skjorte fra HM til en 100lapp her om dagen, skal teste om den duger.

Anonymous poster hash: fb050...a35

Kan strekke meg til å betale 1000kr hvis jeg får noe i god kvalitet, ja. Ligger de på Tiger og Fillippa K i denne prisklassen? Har du noe erfaring med disse? Ja, si gjerne ifra om den duger! Tusen takk for svar!:)

Anonymous poster hash: 4ca1c...718

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ralph lauren er et godt merke og har god kvalite på både skjorter og gensere, de selger dem feks på Ferner eller Steen&Strøm :) koster vel rundt 8-900 for en skjorte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Match har mye bra! :)



Anonymous poster hash: f439d...751
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest morhjertegod

Jean Paul og RalphLauren har klassiske fine skjorter, koster mellom 700-1000. Bra kvalitet, så du har de lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med at Vivikes sikkert har noe fint. Du kan jo ha en tynn, hvit singlet under hvis de er litt gjennomsiktige?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigress

Om gjennomsiktig er hovudproblemet så er mykje gjort om ein brukar rett underty: hudfarga eller raud BH er mest usynleg under kvite blusar, til dømes. Berre eit tips, altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om gjennomsiktig er hovudproblemet så er mykje gjort om ein brukar rett underty: hudfarga eller raud BH er mest usynleg under kvite blusar, til dømes. Berre eit tips, altså.

RØD?? Virkelig?

Anonymous poster hash: b2899...3f6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigress

RØD?? Virkelig?

Anonymous poster hash: b2899...3f6

Ja, faktisk! Eg skjønar skepsisen, men eg prøvde meg fram etter å ha høyrd frå ei som arbeider i ei av dei seriøse undertysbutikkane her, ho fortalde meg at dei i Frankrike ofte brukte raudt undertøy om ein ikkje vil det skal sjåast. Og det funkar faktisk overraskande bra! Det er ikkje like usynleg som hudfarga, men så er det jo til gjengjeld penare i seg sjølv, særleg om ein er av dei som ikkje ser så bra ut i beige... Eg brukte raud BH under bunadsskjorta mi denne helga, og det var heilt umogleg å sjå. Prøv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastisk, det skal jeg prøve :)



Anonymous poster hash: b2899...3f6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...