Gå til innhold

Sliter med undertøy


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Mer spesifikt BH'er. Jeg blir så plaget at jeg har lyst å skrike:P Føler meg som en mann der jeg går rundt. Jeg skjønner ikke helt logikken i størrelsene heller, for om jeg tar en 80D og en 75D, så er ikke cupen likens på dem. Hvorfor?? Jeg øker jo bare omkretsen rundt, hvorfor i påvirker det cupen?

Jeg vet sikkert at jeg må ha 75 rundt(har blitt målt ørten ganger på alle undertøysbutikkene jeg klarer å spore opp), men der stopper det. Prøver meg alltid gjennom C cup til F cup, men enten så gnager det i armhulen, eller så ligger det ikke inntill kroppen på fremsiden, eller så faller puppene ut om jeg skulle bøye meg, noe er det!

Jeg vil bare ha en bh! :grine: Hjelp :sad:



Anonymous poster hash: 41d82...f6c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Faller de ut, gnager eller hvis båndet ikke ligger helt inntil fremme mellom brystene så må du opp i cup størrelse. Å ja, cupen blir større når du går opp i omkrets men er du en 75 rundt så er du 75 rundt, da må du opp i cup størrelse for å få det til å passe, ikke omkrets.

Den absolutt vanligste feilen kvinner gjør når de kjøper BH er at ta for vid omkrets og for liten cup.

Change er sikkert en veldig bra kjede men langt fra alle passer demmes BH da de har en ganske smal fasong i bøylen. Prøv å ulike modeller, noen passer best i T-shirt BH noen passer bedre med ex balconette fasong.



Anonymous poster hash: 83388...23e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når cupen glir mot sidene og puppen detter ut foran, er den for liten da? Jeg har 60DD om omkretsen er passe. Finnes ikke mindre heller og jeg er ikke så tynn at jeg kan ha noe mindre. Med 65 ligger ikke bhen inntil kroppen når jeg bøyer meg, så den er for stor. Fuck pupper. Skulle ønske jeg hadde så små at bhen bare var pynt.

Anonymous poster hash: a4037...ab4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stikk innom Change! Jeg får alltid hjelp til å finne perfekte BH'er der. :)

Vært innom change, guni, reimers og hva de nå heter alle sammen... De er for all del veldig hjelpsomme, men ender alltid opp med noe som ikke funker.

Faller de ut, gnager eller hvis båndet ikke ligger helt inntil fremme mellom brystene så må du opp i cup størrelse. Å ja, cupen blir større når du går opp i omkrets men er du en 75 rundt så er du 75 rundt, da må du opp i cup størrelse for å få det til å passe, ikke omkrets.

Den absolutt vanligste feilen kvinner gjør når de kjøper BH er at ta for vid omkrets og for liten cup.

Change er sikkert en veldig bra kjede men langt fra alle passer demmes BH da de har en ganske smal fasong i bøylen. Prøv å ulike modeller, noen passer best i T-shirt BH noen passer bedre med ex balconette fasong.

Anonymous poster hash: 83388...23e

Hvorfor blir den større i cupstørrelse om en går opp i omkrets? Synes det er så ulogisk:P

Ayway; har prøvd å kun gå opp i cup men det virker som om den blir for liten, for puppene faller ut om jeg bøyer meg(skal man ikke kunne bøye seg??), samtidig som jeg ikke klarer å fylle i cupen når jeg står oppreist. Kan det ha noe å gjøre med BH-typen for det kan jeg ikke så mye om. Jeg vil bare ha noe som sitter godt som jeg kan ha under tskjorter og singeletter(altså uten blonder eller noe som vises gjennom).

*snipp*

Fuck pupper. Skulle ønske jeg hadde så små at bhen bare var pynt.

Anonymous poster hash: a4037...ab4

What she said :fnise:

Anonymous poster hash: 41d82...f6c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vært innom change, guni, reimers og hva de nå heter alle sammen... De er for all del veldig hjelpsomme, men ender alltid opp med noe som ikke funker.

Hvorfor blir den større i cupstørrelse om en går opp i omkrets? Synes det er så ulogisk:P

Ayway; har prøvd å kun gå opp i cup men det virker som om den blir for liten, for puppene faller ut om jeg bøyer meg(skal man ikke kunne bøye seg??), samtidig som jeg ikke klarer å fylle i cupen når jeg står oppreist. Kan det ha noe å gjøre med BH-typen for det kan jeg ikke så mye om. Jeg vil bare ha noe som sitter godt som jeg kan ha under tskjorter og singeletter(altså uten blonder eller noe som vises gjennom).

What she said :fnise:

Anonymous poster hash: 41d82...f6c

Da må du prøve forskjellige fasonger/typer! De som kalles en T-shirt fasong på BH er det som som regel passer de fleste bryst. Det kan jo å være du må 2 cup str opp og samtidlig ned i omkrets.

At cupen blir større må være ulogisk men det er bare sånn det er, dessverre! ;)

Å finne riktig BH er til tider litt vanskelig men det er ekstremt viktig da feil passform og størrelse ikke er heldig for nakke/rygg.

Anonymous poster hash: 83388...23e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært innom change, guni, reimers og hva de nå heter alle sammen... De er for all del veldig hjelpsomme, men ender alltid opp med noe som ikke funker.

Hvorfor blir den større i cupstørrelse om en går opp i omkrets? Synes det er så ulogisk:P

Ayway; har prøvd å kun gå opp i cup men det virker som om den blir for liten, for puppene faller ut om jeg bøyer meg(skal man ikke kunne bøye seg??), samtidig som jeg ikke klarer å fylle i cupen når jeg står oppreist. Kan det ha noe å gjøre med BH-typen for det kan jeg ikke så mye om. Jeg vil bare ha noe som sitter godt som jeg kan ha under tskjorter og singeletter(altså uten blonder eller noe som vises gjennom).

What she said :fnise:

Anonymous poster hash: 41d82...f6c

Det er fordi cup-størrelsen ikke er ett absolutt mål, men et "forholdsmål". Cup-størrelsen sier noe om forholdet mellom omkretsen under brystene og rundt brystene.

Anonymous poster hash: 39e30...77b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke typer BH bruker du? Det høres ut som om du trenger å prøve t-shirt bra eller en minimizer. Hvis du finner en BH som passer i cupen går det an å sy den inn, eller bruker en liten forlenger.

Anonymous poster hash: 2a5d1...d27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler med deg, sender deg mange varme tanker :hug:

De som syter og bærer seg over å ha A eller B cup, de fortjener et hardt spark bak!

De har null peiling på hvor slitsomt det er å ha store bryster. Jeg klarer ikke å finne riktig BH, det ser aldri pent. Har en drøm om å operer brystene, gjøre de mye mindre. Jeg skal ta med meg en BH og si "Jeg vil ha bryster som passer i denne BH'EN!"



Anonymous poster hash: 19b65...b1d
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå på spesialforetning og prøv maaange ulike bher! Jeg har sikkert brukt 2 timer på Change en siste måneden, fordelt på 3 ulike besøk. Tror jeg prøvde 10-12 ulike typer bh. Av alle de var den 1 type som var helt perfekt. Ikke alle har enkle pupper som passer de fleste bher. Kjipt, men med min nye bh har jeg "tatt av" sikkert 5 kilo .

Anonymous poster hash: a309d...303

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...