Gå til innhold

Antrekk som ikke tiltrekker seg oppmerksomhet


WubWub

Anbefalte innlegg

Noen her som kan hjelpe meg finne 2 herre antrekk som tiltrekker seg minst mulig oppmerksomhet som mulig? Et antrekk som gjør meg til "en av massen" hvor jeg kan observere å blende inn.

Helst noe som ikke er så dyrt, har allerede denne måneden her kjøpt meg 2 antrekk etter innspill her inne, en dyr klokke, e-cig, sko og et gevær så har ikke så fryktelig mye mer å rutte med. Maks 1000kr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeans og t-skjorte/genser?

Oppmerksomheten du får kommer nok like mye an på utseendet ditt ellers. Er du slående vakker eller uvanlig stygg vil folk legge merke til deg uansett hva du har på deg.



Anonymous poster hash: 28f44...30b
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

er jo bare å gå på dressmann og kjøpe seg en helt basic, nøytral t-skjorte... billig og enkelt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeans og t-skjorte/genser?

Oppmerksomheten du får kommer nok like mye an på utseendet ditt ellers. Er du slående vakker eller uvanlig stygg vil folk legge merke til deg uansett hva du har på deg.

Anonymous poster hash: 28f44...30b

Tenkte skjorte og bukser som var litt vide med volum - er ikke fan av slim fit.

Jeg får som vanlig mye oppmerksomhet - damer stirrer på treningssenter, på kjøpesenter og på jobb.

Syntes det er ugreit. Heldigvis stirrer aldri menn, men kunne tenkt meg se ut som en grå mus som ingen ofret et blikk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sukkerbit

Du har kjøpt deg et gevær? Antar du skal på jakt? Vet at XXL har en del jaktklær. Tror ikke det er den lureste ideen å gå på hjortejakt med dyr klokke, e-cig og pene sko :fnise:

Eller er det hjort du skal jakte på? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta på deg burka. Slik at ingen kan se hvor fantastisk kjekk du er. Må være slitsomt å være så attraktiv. Du er vel helt utslitt etter en helt vanlig tur på Kiwi du? Huff, det kan jaggu ikke være lett. min dypeste medfølelse.

Andre tips. fargelegg tennene dine gule, ta en god dæsj vaselin i håret, kjøp klær fra 1990 på fretex, gå med lut gange og se ned, kjøp en rød lipliner og tegn masse kviser i ansiktet, anlegg bart, se sur ut, gå med ryggsekk. Sånn, nå er du stygg nok.

Selger forresten burka billig til 76 kr her.

http://www.ebay.com/itm/Three-Layer-Long-Saudi-Style-Niqab-Hijab-Muslima-Abaya-Headscarf-Burka-Face-Veil-/291227278141?pt=LH_DefaultDomain_0&var=&hash=item43ce7f9b3d

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du har kjøpt deg et gevær? Antar du skal på jakt? Vet at XXL har en del jaktklær. Tror ikke det er den lureste ideen å gå på hjortejakt med dyr klokke, e-cig og pene sko :fnise:

Eller er det hjort du skal jakte på? :)

Første tanken som slo meg og :P

først kjøper han våpen og så vil han ha klær for å ikke tiltrekke seg oppmerksomhet, og "blende inn og observere"...shady spør du meg

Anonymous poster hash: 63937...4f7

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaha...ser andre har nevnt dette før men profilbildet ditt er en mann med våpen,du driver med våpen og vil "blende inn"i folkemasser?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anonym2233

Hmm, hva med noe så veldig enkelt som t-skjorter fra Cubus/HM? Hvis dette blir for nøytralt igjen, så har du Carlings/Jack & Jones? :)

Du får kjøpt vide bukser over alt, men kommer jo helt ann på stoffet og fargen på buksen igjen.

En veldig enkel stoff jakke? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anonym2233

Har hørt at sort og mørke klær ikke tiltrekker seg oppmerksomhet på klærne, mens lyse klær er ofte blikkfang og er opsiktsvekkende

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte skjorte og bukser som var litt vide med volum - er ikke fan av slim fit.

Jeg får som vanlig mye oppmerksomhet - damer stirrer på treningssenter, på kjøpesenter og på jobb.

Syntes det er ugreit. Heldigvis stirrer aldri menn, men kunne tenkt meg se ut som en grå mus som ingen ofret et blikk

:skratte:

Anonymous poster hash: 6c322...782

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Få se bilde da siden du sier du er så føkkings kjekk.

Anonymous poster hash: 5fb87...067

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Få se bilde da siden du sier du er så føkkings kjekk.

Anonymous poster hash: 5fb87...067

Hvor sier jeg at jeg er "føkkings kjekk" eller kjekk? Kom gjerne med sitering

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Slutt å tren og spis mer, så blir du stygg som alle oss andre du og.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det med geværet er ubehagelig syns jeg. Minner meg for mye om noe. Jeg skrev det jo, men det ble slettet. Skal ikke skrive det igjen, men jeg mener det fortsatt.

Anonymous poster hash: 5fb87...067

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...