Gå til innhold

Å kjøpe/selge klær på Bloppis


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg oppdaget nylig Bloppis i forbindelse med at jeg tok en stor klesopprydning og bestemte meg for å selge noen klær og sko. Jeg opprettet derfor en 'butikk' der og prøver å selge unna litt forskjellig, men jeg har ikke fått noe særlig respons enda på tross av at jeg synes selv tingene jeg selger er fine og rimelige hva angår pris. Er det rett og slett slik at det ikke er mye respons på Bloppis? Er det noen andre som har erfaring med å kjøpe og selge på den siden?



Anonymous poster hash: c71c0...74b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg oppdaget nylig Bloppis i forbindelse med at jeg tok en stor klesopprydning og bestemte meg for å selge noen klær og sko. Jeg opprettet derfor en 'butikk' der og prøver å selge unna litt forskjellig, men jeg har ikke fått noe særlig respons enda på tross av at jeg synes selv tingene jeg selger er fine og rimelige hva angår pris. Er det rett og slett slik at det ikke er mye respons på Bloppis? Er det noen andre som har erfaring med å kjøpe og selge på den siden?

Anonymous poster hash: c71c0...74b

Mitt inntrykk er at det bare er kjente folk som får respons der. Jeg fikk mer treff på finn.no

Anonymous poster hash: 136cc...9e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt inntrykk er at det bare er kjente folk som får respons der. Jeg fikk mer treff på finn.no

Anonymous poster hash: 136cc...9e9

Jeg har fortsatt ikke fått noe respons, så jeg begynner å tenke det samme. Trist om jeg har brukt endel tid på å laste opp bilder og skrive beskrivelser til ingen nytte :/ Men jeg skjønner ikke helt, jeg selger ting billig og det er fine ting - hvorfor uteblir responsen mon tro?

TS

Anonymous poster hash: c71c0...74b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke lett å selge ting på Bloppis. Er kanskje ikke nok mennesker som bruker det, ville heller satset på Ebay og Finn.



Anonymous poster hash: 1612e...6f7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick

Jeg synes det er vanskelig å få solgt ting på nett uansett hvilken side og ting det er snakk om, jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk solgt en del på Bloppis, problemet er at jeg måtte så mye ned i pris at jeg ikke tjente på det - det bare dekket fraktkostnadene. Gir derfor klærne bort til trengende i stedet for nå. Du må enten være kjent eller selge klærne billig (og du må ha gode bilder og beskrivelse)

Endret av KaDust
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Billige designerklær selger nok bra. Klær fra hm,cubus etc er det værre å få solgt. Jeg solgte på finn og det var ikke lett å få solgt noe. Det kryr av klesannonser på finn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...