Gå til innhold

hvorfor vil noen seg selv få vondt at de bruker trekvart tights under kjole?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Honeyblossom

Moren min gjør det fordi hun er livredd kjolen hun går med plutselig skal bli gjennomsiktig.

Endret av Honeyblossom
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva er galt med tights under kjole? Når skal man ellers bruke tights da?

aldri...

Anonymous poster hash: b5e63...da4

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moren min gjør det fordi hun er livredd kjolen hun går med plutselig skal bli gjennomsiktig.

hehe, ja jeg tror også at det ofte ligger sånne ting bak. Redd for at kjolen som rekker til knærne plutselig skal gli opp og du står der helt blottet. Redd for å virke avkledd, jeje men det ser ikke pent ut....

Anonymous poster hash: 8a1f9...79e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gnisser lårene, bruk shorts under kjolen.

Skjule bena/kaldt? Bruk strømpebukse/tights.

Men de som stopper på leggene er ikke pene, og gjør 95% av ben tykkere enn de er. Og jeg syns det er dritstygt.

Anonymous poster hash: 8ed9a...4a1

ja de som går til ankelene kan jeg til nød tåle, men de trekvarte, eller enda værre trekvarte med blondekant, er bare helt forferdelige. Ser ut som lange underbukser som som du sier ikke gjør utseende på leggene dine noen tjenester....

TS

Anonymous poster hash: 8a1f9...79e

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å unngå å blotte baken, unngå lår som gnisser. Mer komfortabelt.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæ? Skal det være galt? Ohoy.

Nå eier jeg ikke slike tights selv, går som regel med strømpebukse dersom jeg har kjole på ,pga en stygg stygg blodåre på leggen.

Men aldri kommet på at de tightsene skal være stygge. Synes de er søte, jeg. Hadde nok brukt de selv, dersom jeg ikke hadde blodåra mi.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Først så klager alle over at folk går i bare tightsen/strømpebuksa uten kjole/skjørt osv som dekker over. Slik at man slipper å se vaginaer, anal, kuk etc.

Så er det noen som klager at man har noe over.

Blir litt forvirret her ;)

these-are-not-pants.jpg



Anonymous poster hash: 72397...aeb
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først så klager alle over at folk går i bare tightsen/strømpebuksa uten kjole/skjørt osv som dekker over. Slik at man slipper å se vaginaer, anal, kuk etc.

Så er det noen som klager at man har noe over.

Blir litt forvirret her ;)

these-are-not-pants.jpg

Anonymous poster hash: 72397...aeb

Misforstår du litt? "Tights are not pants" handler omm tykke strømpebukser som brukes med vanlig genser. Det det her er snakk om er de som stopper midt på leggen. Ikke det samme som strømpebukse

Anonymous poster hash: 8ed9a...4a1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å unngå å blotte baken, unngå lår som gnisser. Mer komfortabelt.

Hvor korte kjoler går du i når du er redd for å blotte deg. Min erfaring er at de damene som går i disse tightsene går med ganske så kjærtingkjoler som dekker godt...

Anonymous poster hash: 8a1f9...79e

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor korte kjoler går du i når du er redd for å blotte deg. Min erfaring er at de damene som går i disse tightsene går med ganske så kjærtingkjoler som dekker godt...

Anonymous poster hash: 8a1f9...79e

Går i knelange kjoler, men er det vindkast, så viser man fort mer enn hva ønskelig er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bossa Nova

Jeg synes heller ikke det er noe fint når tightsen synes under kjolen. Vi har jo fått mange grunner til at folk gjør det her. Men det finnes andre løsninger som er penere, feks å bruke tynn strømpebukse eller en tights/bokser som ikke går nedenfor kjolen.

En storskjorte er finere til en trekvart tights, etter min mening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest morhjertegod

Disse selges i år også, så et helt stativ på Gina T senest i går. Det var de korte, med blondekant.

Jeg ba datteren min gå med en slik et år, da kjolen var for kort, så hun ikke skulle blotte stumpen helt ved et uhell. Men lang tights under, syns jeg ikke noe om.

Men smaken er som baken.

Endret av morhjertegod
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bruker 3/4 tights med blondekant under kort kjole i matchende farve. Jeg synes det er pent på meg, og har fått mange komplimenter. Jeg har ikke gnissende lår.

Get over it.

Endret av Zenobia
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er problemet? Jeg bruker skjørt året rundt, og om vinteren er det jammen kaldt med kun strømpebukse under, og da er tightsen kjempegod. Jeg beholder tightsen på til det har blir mange varmegrader, har ikke tenkt tanken at noen skulle mene det ikke er pent, men jeg bruker ikke så korte skjørt at andre kan se tightsen heller da. Men om så var, jeg kunne brydd meg mindre om noen mener det ikke er pent.



Anonymous poster hash: e0723...43a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bossa Nova

Hva er problemet? Jeg bruker skjørt året rundt, og om vinteren er det jammen kaldt med kun strømpebukse under, og da er tightsen kjempegod. Jeg beholder tightsen på til det har blir mange varmegrader, har ikke tenkt tanken at noen skulle mene det ikke er pent, men jeg bruker ikke så korte skjørt at andre kan se tightsen heller da. Men om så var, jeg kunne brydd meg mindre om noen mener det ikke er pent.

Anonymous poster hash: e0723...43a

Jeg trodde det var trekvart tights vi snakket om, ikke sånne korte som dekkes av skjørtet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Helt enig trekvart tights ser grønnjævelug ut! Til dere som sier det dekker rumpa, det gjør knelange kjoler også! Sååå ofte er det ikke at disse blafrer i vinden...

Anonymous poster hash: f49b6...cd9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jo dette i praksis en strømpebukse som stopper rett under kneet? Er alternativet at man skal gå i bare strømpebuksa over rumpe og oppdrettsanlegget for å eksponere dette?



Anonymous poster hash: 72397...aeb
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Honeyblossom

hehe, ja jeg tror også at det ofte ligger sånne ting bak. Redd for at kjolen som rekker til knærne plutselig skal gli opp og du står der helt blottet. Redd for å virke avkledd, jeje men det ser ikke pent ut....

Anonymous poster hash: 8a1f9...79e

Ikkesant.. prøver å fortelle at kjolen overhodet ikke er gjennomsiktig, men det er som å snakke til en vegg. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det folk som fortsatt bruker det?? Det var populært en liten periode på tidlig 00-tallet og trenden burde aldri sett dagens lys! Det er det mest forjævligste som finnes. Får frysninger når jeg ser det. Mer ukult, teit og umoderne plagg må en lete lenge etter :P

Anonymous poster hash: 4e5c8...d63

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...