Gå til innhold

Hva kostet den dyreste veska di?


Gjest crazycatlady

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

278.000. En hermès birkin.

Anonymous poster hash: 2a87c...4e1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Under hundrelappen. Det var en bag jeg kjøpte i syden når jeg ikke hadde plass nok til å ta med meg alt jeg skulle ha med hjem.
Den jeg bruker til vanlig når jeg skal handle. Er et bærenett fra kiwi til kr 10,-.
Kjøpte den i frykt for at poseavgiften skulle komme.

Hvis det teller med ryggsekk. Har jeg en 80l tursekk jeg kjøpte for 6-700,- for mange år siden på ebay.

Hvorfor sparer dere i mange år til en bag egentlig? Mine holder i årevis. Tror dere er blitt lurt!

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En Furla, 3-4000 kanskje,kjøpt for mange år siden og ser splitter ny ut (er godt brukt også).

Men bruker Fjellrevkanken til daglig...



Anonymous poster hash: 1838b...3f9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Under hundrelappen. Det var en bag jeg kjøpte i syden når jeg ikke hadde plass nok til å ta med meg alt jeg skulle ha med hjem.

Den jeg bruker til vanlig når jeg skal handle. Er et bærenett fra kiwi til kr 10,-.

Kjøpte den i frykt for at poseavgiften skulle komme.

Hvis det teller med ryggsekk. Har jeg en 80l tursekk jeg kjøpte for 6-700,- for mange år siden på ebay.

Hvorfor sparer dere i mange år til en bag egentlig? Mine holder i årevis. Tror dere er blitt lurt!

Kan bare snakke for meg selv her, men jeg sparer ikke flere år til en veske. Folk har forskjellig økonomi, alle trenger ikke å spare i mange år for å kjøpe seg det de ønsker :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ingen dyre vesker selv, men kjøpte en Arezzo for 2400 kroner til min mor i bursdagsgave :)

Det tror jeg er den dyreste vesken jeg har kjøpt (om man ser bort fra litt større vesker som brukes som bagger).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

bae767627622815f4b71858af6392887190138e8

En Hermes Birkin til rundt 60 000kr

Mulberry Alexa kjøpt for noen år tilbake, 12000 kroner. Ble dog solgt videre :glare:

5600 kr, LV veske☺

Ein Modalu-sak som kosta litt under 3000,-. Han kosta eigentleg 3200,- trur eg, men så fekk eg litt rabatt på han, så eg hugsar ikkje heilt sikkert.

Den kostet 11.500,-.. :)

Min dyreste er en Mulberry oversized Alexa. Kostet 6700 kr på tax free i London for snart fem år siden. Nå har den visst steget i pris og tror den koster over 10.000 kr i Norge? Synes det var et godt kjøp. Har en Gucci veske også som originalt koster 6000 kr. Den kom jeg tilfeldigvis over til halv pris sist jeg var på ferie og fikk den av kjæresten. Håper jeg er like heldig i fremtiden :laugh:

34 000kr, Chanel jumbo :)

278.000. En hermès birkin.

Anonymous poster hash: 2a87c...4e1

photo-37.jpgphoto-181.jpg

photo-64.jpg

photo-56.jpg

capitalism2.jpg

photo-27.jpg



Anonymous poster hash: 9c602...dc1
  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En merkeløs veske fra en random accessoirbutikk i utlandet, til 10 euro. Den har holdt i sju-åtte år så langt og ser ikke ut til å ta kveld med det første.



Anonymous poster hash: bb901...9f5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonymous poster hash: 9c602...dc1

Saklig :) Jeg jobber mye ved siden av studier og er flink til å spare. Disse veskene kommer jeg til å ha så lenge jeg lever. De er i god kvalitet og har et design jeg liker veldig godt og som jeg ikke kommer til å bli lei av. Dessuten kan man fint få solgt de til en god pris. Så det er vel smak og behag hva man vil bruke pengene sine på :)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den dyreste er Mulberry Alexa oversized til 10-11.000 (husker ikke helt).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emera

(Hvis noen føler de reagere på det prisbevisste meme-trollet noen innlegg over, så vær grei å ikke sitere. For ellers ender denne tråden opp som en laaaaang avsporing. ;) )

Min dyreste veske er en brukt Michael Kors Moxley jeg kjøpte på eBay til rundt 900 kroner. Veldig dyre vesker kommer nok ikke på tale her.

Endret av Emera
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saklig :) Jeg jobber mye ved siden av studier og er flink til å spare. Disse veskene kommer jeg til å ha så lenge jeg lever. De er i god kvalitet og har et design jeg liker veldig godt og som jeg ikke kommer til å bli lei av. Dessuten kan man fint få solgt de til en god pris. Så det er vel smak og behag hva man vil bruke pengene sine på :)

De fleste veskene mine har steget i pris med rundt 20% de siste årene. Så det er faktisk ikke den dummeste investeringen man kan gjøre nei :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så du tror at du skal få nypris for ei brukt veske? Ville du gitt det selv? Hva når ingen har hørt om det merket lenger og det er et annet jallamerke som fjortisene jaller etter?

Studentene har det for godt, hvis de kan bruke studielånet på ei veske til flere tusen...

Jeg hadde råd til å ha pølser oppi nudlene mine på lørdager! Det tok 6år å betale ned studielånet i etterkant.
Skal dere!



Anonymous poster hash: 2cd3d...24f
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg VET at jeg får mer for de fleste veskene mine om jeg selger de nå enn hva jeg betalte for dem ny ja.

Merker som Hermes, Prada, Chanel osv holder seg populære i mange mange år

MK vesker og andre litt billigere vesker tror jeg kanskje vil bli mindre populære med tiden, og kan falle i verdi

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rundt 500 kr. Har bare 3 vesker for tiden :fnise: Men vil investere i en av bedre kvalitet etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 500 kr. Fikk noen hundrelapper avslag, da.

Det er en stor Tiger of Sweden-veske i brunt skinn, med plass til laptopen pluss litt til. Prøvde å finne billigere alternativer i samme størrelse og skinnkvalitet (og som jeg likte), men fant seriøst ingen.

Fordelen med denne fremfor veske i kunstskinn er at denne vil holde mye lenger :) Trøster meg med det. Den er dessuten veldig ren og klassisk i stilen, verken prangende eller veldig moderne her og nå, så jeg regner med at jeg vil like den like godt om 10 år.

Endret av Tonje!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du tror at du skal få nypris for ei brukt veske? Ville du gitt det selv? Hva når ingen har hørt om det merket lenger og det er et annet jallamerke som fjortisene jaller etter?

Studentene har det for godt, hvis de kan bruke studielånet på ei veske til flere tusen...

Jeg hadde råd til å ha pølser oppi nudlene mine på lørdager! Det tok 6år å betale ned studielånet i etterkant.

Skal dere!

Anonymous poster hash: 2cd3d...24f

Jeg bruker ikke studielånet mitt på vesker til flere tusen. Som jeg skrev JOBBER jeg mye ved siden av studiene. Kommer helt an på hva man velger å bruke fritiden sin på. Jeg jobber mye med studiene, får gode karakterer, sparer opp BSU hvert år og jobber mye ved siden av. Kommer helt an på prioriteringer.

Edit: som jeg tidligere skrev betalte jeg 6700 kr for min Mulberry veske som nå koster over 10.000 kr. Så ja, jeg vil tro jeg kunne fått omtrent samme pris som det jeg betalte for den nå. Men nå har jeg ikke tenkt å selge min veske, så det er ikke noe jeg orker å bekymre meg over :)

Endret av aphrodisiac
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...