Gå til innhold

Hva kostet den dyreste veska di?


Gjest crazycatlady

Anbefalte innlegg

Gjest crazycatlady

Vet det er mange her inne med sansen for designervesker og jeg er nysgjerrig på hvilken veske som er din dyreste og hva den kostet? Min dyreste er en Marc by Marc Jacobs classic hillier hobo til 4000, så jeg har ingen rådyre designervesker selv om jeg ønsker meg. Til gjengjeld har hestene mine hver sin sal til 20.000, så hadde jeg ikke drevet med hest hadde jeg sikkert hatt designervesker i stedet, hehe. :)

Endret av crazycatlady
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min dyreste veske kostet 1200 og jeg synes den er mer enn dyr nok.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min dyreste veske kostet maks 300kr, tror jeg. Men bursdagen min er rett rundt svingen, og med pengene jeg får skal jeg kjøpe meg en fra Cambridge satchel company :rodmer: Blir vel rundt 1500,- for den, tror jeg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror den dyreste veska jeg eier koster 599 eller 699, og den svei når jeg kjøpte den!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syns vesker er noe dritt, så om jeg ikke hadde hatt klær uten lommer så hadde jeg aldri kjøpt en veske. Men den dyreste er rundt 300-400 vil jeg tro. Den syns jeg svei når jeg kjøpte den.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en til 8500kr bruker den igrunn aldri. En sonia rykiel veske.. Bruker vel så og si aldri vesker, men synes de er moro å kjøpe da😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Peanut

Min dyreste er en okserød "Classic 15" Batchel" fra Cambridge Satchel Company, kjøpt på Steen & Strøm til 1800 kr. ^^,

:hjerte: it. :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte en brukt Michael Kors på finn.no til 1300 kroner. Solgte den igjen for 1100. Det var ikke noe for meg. Så per nå er nok min dyreste veske rundt 800 kroner, en ubrukelig liten selskapsveske jeg bruker to ganger i året, som er veldig pen. Når det er sagt, om jeg en dag kommer over Veska i mitt liv, og den er i skinn, er pen og romslig og ser ut til kunne holde i årevis, så legger jeg gjerne to-tre tusenlapper i den. Heller det, enn å forbruke en masse billige vesker i dårlig kvalitet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dyreste vesken min er en allsidig skinnveske som kostet ca 700. Den var på salg, tror opprinnelige prisen var 1400. Jeg har dessverre ikke vært flink nok å ta vare på den, så den er ganske så slitt og stygg nå etter to-tre år, men jeg har til gjengjeld brukt den veldig mye, til alt mulig og i all slags vær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min dyreste kostet sikkert rundt 500. Ønsker meg en veske fra The Leather Satchel Company til ca 1500, så blir nok det i løpet av sommeren! Den er perfekt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Tigress

Ein Modalu-sak som kosta litt under 3000,-. Han kosta eigentleg 3200,- trur eg, men så fekk eg litt rabatt på han, så eg hugsar ikkje heilt sikkert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gundagrynte

Vet det er mange her inne med sansen for designervesker og jeg er nysgjerrig på hvilken veske som er din dyreste og hva den kostet? Min dyreste er en Marc by Marc Jacobs classic hillier hobo til 4000, så jeg har ingen rådyre designervesker selv om jeg ønsker meg. Til gjengjeld har hestene mine hver sin sal til 20.000, så hadde jeg ikke drevet med hest hadde jeg sikkert hatt designervesker i stedet, hehe. :)

Den kostet 11.500,-.. :) En Louis Vuitton Abbesses..

Endret av gundagrynte
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min dyreste er en Mulberry oversized Alexa. Kostet 6700 kr på tax free i London for snart fem år siden. Nå har den visst steget i pris og tror den koster over 10.000 kr i Norge? Synes det var et godt kjøp. Har en Gucci veske også som originalt koster 6000 kr. Den kom jeg tilfeldigvis over til halv pris sist jeg var på ferie og fikk den av kjæresten. Håper jeg er like heldig i fremtiden :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

500 kroner, noe jeg synes var litt i overkant :P Men hadde jeg tjent 1 mill i året hadde jeg nok gått for noe litt mer fancy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...