Gå til innhold

Balmain x H&M


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Leste akkurat at det neste designersamarbeidet på H&M blir med Balmain! Har egentlig ikke vært en fan av de tidligere designerkolleksjonene, men tror Balmain x H&M kan bli veldig bra. 5.november slippes kolleksjonen, så jeg har lang tid på å glede meg. Hva tror dere om dette designersamarbeidet? :)

Anonymous poster hash: f6acf...466

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg regner med det blir like stygt som de foregående kolleksjonene.



Anonymous poster hash: 34996...cc3
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror designene kan bli for mye til å bruke det til hverdags, men jeg dette kan bli spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror den kan bli bra, men føler den på en måte kommer til å bli litt "overdådig" som vil føre til at den kan bli vanskelig å bruke til hverdags. Jeg har f.eks. kjøpt fra Isabel Marant fra 2013, og noen av disse plaggene kan jeg bruke i hverdagen uten at det blir for mye. (AW fra i fjor var ikke veldig fin, men kjøpte likevel noe tilbehør fra kolleksjonen). Blir spennende å se hele kolleksjonen til Balmain og jeg må si jeg gleder meg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Nå har vi fått noen sniktitt på kolleksjonen; hva synes vi?

Jeg er jævlig gira på noen av kjolene! <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har vi fått noen sniktitt på kolleksjonen; hva synes vi?

Jeg er jævlig gira på noen av kjolene! <3

minner meg om prinsesse Dianas klær på 80-tallet. Jeg synes den glitrende militærstilen er gammel og oppbrukt og glorete.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det ble veldig festpreget, som forsåvidt tidligere kolleksjoner fra HM har vært. Men kunne godt tenke meg et par-tre ting derfra. Men er litt oppgitt over at det ikke er så mye opplysninger om materialvalg. Men regner med at materialvalget er godt på designerkolleksjonene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

minner meg om prinsesse Dianas klær på 80-tallet. Jeg synes den glitrende militærstilen er gammel og oppbrukt og glorete.

Enig. Likte ikke så godt alt det grønne og alt det i gull. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det var noen av kjolene som var ganske kule. Den lilla f.eks. Men gidder alikevel ikke å bruke masse penger (rimelig sikker på at det er en av de dyrere..) på en glitrende lilla kjole som helt garantert kommer til å samle støv i skapet...

 

6105_LB_105_0.jpg?itok=hzqBzvHe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ventet på denne kolleksjonen LENGE nå... Synes det er en kolleksjon med mye kult, og mye min stil, men er ikke spesielt fornøyd med prisene...

 

http://blogg.aftenbladet.no/motebloggen/2015/10/20/balmain-x-hm-kolleksjonens-dyreste-plagg-koster-4999/#.VigU_7Tt-vs

 

Fant dette, her er prisene på noen av plaggene.

 

Sikler på den blazeren med perler(?), den grønne/sorte kjolen pluss mer. Elsker Balmain!! Det er originalt, men ser at man skal måtte betale litt... Ikke uventet.



Anonymous poster hash: a273a...631
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg har ventet på denne kolleksjonen LENGE nå... Synes det er en kolleksjon med mye kult, og mye min stil, men er ikke spesielt fornøyd med prisene...

 

http://blogg.aftenbladet.no/motebloggen/2015/10/20/balmain-x-hm-kolleksjonens-dyreste-plagg-koster-4999/#.VigU_7Tt-vs

 

Fant dette, her er prisene på noen av plaggene.

 

Sikler på den blazeren med perler(?), den grønne/sorte kjolen pluss mer. Elsker Balmain!! Det er originalt, men ser at man skal måtte betale litt... Ikke uventet.

Anonymous poster hash: a273a...631

 

Den er fin! Men den er dyr, pluss at den må jo sikkert renses, og perlene kan dette av. Så det er kjipern! Men hvis du tenker på hva BM vanligvis faktisk koster, er ikke dette dyrt. :) Ellers var det ikke noe jeg døde av egentlig bortsett fra den. Samtidig vil jeg tro den vil bli litt overload med alle perlene, men kan hende den ikke blir det, får se evt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg elsker den sorte kjolen med barokk-liknende mønster (den i grønn var også dødsfin!), den sorte og hvite silkeblusen, den sorte blazeren, skinnjakka (OMG :rodmer: ) og de sorte silkebuksene. Nå er det bare å finne ut av hvilke av plaggene jeg ønsker meg mest!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ventet på denne kolleksjonen LENGE nå... Synes det er en kolleksjon med mye kult, og mye min stil, men er ikke spesielt fornøyd med prisene...

http://blogg.aftenbladet.no/motebloggen/2015/10/20/balmain-x-hm-kolleksjonens-dyreste-plagg-koster-4999/#.VigU_7Tt-vs

Fant dette, her er prisene på noen av plaggene.

Sikler på den blazeren med perler(?), den grønne/sorte kjolen pluss mer. Elsker Balmain!! Det er originalt, men ser at man skal måtte betale litt... Ikke uventet.

Anonymous poster hash: a273a...631

Jeg er enig med deg. Trodde poenget med disse design samarbeidene var at vanlige dødelige kunne få unne seg et designplagg til en ok pris. (Vet at dette er veldig ok sammenlignet med hva Balmain vanligvis koster,men likevel....)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig med deg. Trodde poenget med disse design samarbeidene var at vanlige dødelige kunne få unne seg et designplagg til en ok pris. (Vet at dette er veldig ok sammenlignet med hva Balmain vanligvis koster,men likevel....)

Ja, nettopp! Får se om jeg får karret til meg en kjole, om ikke annet... Men blazeren må jeg nok droppe denne gang. :fnise:

Anonymous poster hash: a273a...631

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...