Gå til innhold

90-talls temaparty. Kan jeg bruke en av disse kjolene?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Da er grunge glimrende. Jeans (hullete), sneakers eller militærstøvler, t-skjorte med trykk og flanellskjort rundt livet. Ta deg en tur på nærmeste UFF, Fretex eller lignende. 90-tallsantrekk er uansett en tapt kamp hvis du har planer om å føle deg fin.

Anonymous poster hash: daa88...cf7

Husk hvite tennissokker med rød og blå striper.

Anonymous poster hash: 83f73...a5e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Husk hvite tennissokker med rød og blå striper.

Anonymous poster hash: 83f73...a5e

Det er raggsokker og militærstøvler som gjelder hvis man dropper sneakers (Puma var for øvrig greia). Og man må ikke finne på å begå den 90-tallsgrungestilfadesen at man faktisk snører støvlene.

Jeg var 16 år i 1994 og kjenner jeg tenker tilbake på det hele med gru :D

Anonymous poster hash: daa88...cf7

Anonymous poster hash: daa88...cf7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Militærstøvler ble kun brukt av natur og ungdom gjengen på skolen min.

Basketsko med tubesokker, helst champion eller nike og helst to par hvor begge synes.

Buffalosko med to par aerobicsokker (kan brukes til basketsko også) i forskjellige farger.

Joggesko kan ha alle sporty sokker

Mokkasiner eller seilersko med tennissokker og sort og rød, alternativ mørkeblå og lyseblå stripe.

Cowboyboots bruke noen en periode på 90-tallet, igjen aerobicsokker dratt opp til knærne.

Dr.Martens boots. Her kan du også velge mellom tubesokker og aerobicsokker, helst to par.

Aner ikke hvorfor to par var så viktig, men endel hiphoppere og basketspillere brukte jo det i videoene på MTV, så det var vel derfor antar jeg. Var tenåring gjennom 90-tallet, flyttet rundt, man gikk slik på alle tre skolene jeg gikk på.



Anonymous poster hash: e4fdf...bba
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...