Gå til innhold

Hvilken trend er du lei av?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hm, en ting til jeg faktisk er littegranne lei av er alle disse unge flotte jentene (ungdommer og 20+/-) som på død og liv skal kle seg så veldig voksent, eksklusivt og high fashion... For all del, det er ofte veldig pent, men hva skjedde med kreativitet og ungdomsopprør og slikt? Litt gi-faen holdning og avslappethet? Nå skal liksom alt være så riktig og ordentlig selv for de unge, flere av dem har jo langt dyrere og voksen stil enn jeg noen gang kommer til å få, jeg føler meg jo som den fjortisen ved sammenligning :plystre: .

  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hm, en ting til jeg faktisk er littegranne lei av er alle disse unge flotte jentene (ungdommer og 20+/-) som på død og liv skal kle seg så veldig voksent, eksklusivt og high fashion... For all del, det er ofte veldig pent, men hva skjedde med kreativitet og ungdomsopprør og slikt? Litt gi-faen holdning og avslappethet? Nå skal liksom alt være så riktig og ordentlig selv for de unge, flere av dem har jo langt dyrere og voksen stil enn jeg noen gang kommer til å få, jeg føler meg jo som den fjortisen ved sammenligning :plystre: .

Alt som er "ungdomsstil" er jo helt gyselig i følge denne tråden. Crop tops, oversized jeansjakker, rutete skjorter, korte shortser osv. Så kanskje det er mer opprør enn vi forstår, haha.

Anonymous poster hash: 3d6fa...93f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saggebukser! Hver gang jeg ser noen med slike bukser, får jeg lyst til å ta tak i dem og dra dem ned. :fnise:

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utifra listene her så er vel bare en ting å gjøre. Kle oss i burka alle sammen.... :ninja:

Men seriøst.Mye fælt og harry rundt omkring, ja.

Men den dyre klassiske looken, hvor hvert antrekk koster mer enn en vanlig månedslønn kan man bli like fort lei av. F.eks: Dyr veske i pastell. Dyr kåpe/ trenchcoat/ skinnjakke i pastell. Dyr strømpebukse i pastell. Dyre sko i pastell. Dyrt kasmirsjal i pastell. Men så lenge det er godt snitt og ekslusive materialer så er det selvsagt mye mer " riktig " å kle seg i. Og det går vel ikke an å bli lei av det vel?

Ehh, neida. Fin skal man være om halve ræva henger ut, sier nå jeg! :hoho:

Anonymous poster hash: 8c71d...454

Hva er galt med å kle seg litt dannet så lenge klærne passer?

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse plattformskoene.. type sånne:

QOZMO-SKY-WHTZOOM1.JPG

De skal liksom være så edgy og c00l, men jeg syns de er bælstøgge. Har sett massevis av denne typen her borte, og jeg skjønner fremdeles ikke greia :P

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som tror det er fashion å løpe rundt med bælstygge bowler hatter.

Jeffrey Cambell generelt.

Dyreprint.

Bukser med skinn eller blondedetaljer. (også når hele forsiden er dekket av skinn, mens baksiden er vanlig)

Pumps med ''diamanter'' over hele skoen.

Når folk løper rundt med ''designervesker'' som åpenbart er fake.

Gigantiske flue-solbriller.

Sophie Elise (bloggeren) sin stil, er betegnelsen på stygt, i tillegg til at noen plagg som kan være kule er kombinert HELT feil.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hm, en ting til jeg faktisk er littegranne lei av er alle disse unge flotte jentene (ungdommer og 20+/-) som på død og liv skal kle seg så veldig voksent, eksklusivt og high fashion... For all del, det er ofte veldig pent, men hva skjedde med kreativitet og ungdomsopprør og slikt? Litt gi-faen holdning og avslappethet? Nå skal liksom alt være så riktig og ordentlig selv for de unge, flere av dem har jo langt dyrere og voksen stil enn jeg noen gang kommer til å få, jeg føler meg jo som den fjortisen ved sammenligning :plystre: .

Syntes det er bedre enn slik ungdommen gikk kledd på 90 tallet *grøsse*

Anonymous poster hash: eab2e...f04

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, en ting til jeg faktisk er littegranne lei av er alle disse unge flotte jentene (ungdommer og 20+/-) som på død og liv skal kle seg så veldig voksent, eksklusivt og high fashion... For all del, det er ofte veldig pent, men hva skjedde med kreativitet og ungdomsopprør og slikt? Litt gi-faen holdning og avslappethet? Nå skal liksom alt være så riktig og ordentlig selv for de unge, flere av dem har jo langt dyrere og voksen stil enn jeg noen gang kommer til å få, jeg føler meg jo som den fjortisen ved sammenligning :plystre: .

Personlig så synes jeg det er mye finere, når folk går mer ordentlig kledd. Det at man legger penger, tid og energi i klærne man bruker ser jeg ikke helt problemet med.

På en annen side, skjønner jeg litt hva du mener da :fnise:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også lagt merke til den voksne upperclass stilen enkelte ungdommer går med. De er strebere rett og slett. Kankje de også vil kle seg litt voksent og kjedelig for å bli oppfattet som voksen og ansvarlig? Det er jo også typisk at folk som vil drive med eiendom og finans går med drakter og dresser.Dritkjedelige klær, men du hadde neppe fått innpass i disse miljøene med massevis av tattoveringer og punke/ rockestil. Men det blir litt stivt og kjedelig.

Med mindre du har opparbeidet deg en formue allerede og heter f.eks Petter Stordalen. Han har jo relativt løs snipp. Men hvorfor skal ungdommer være så jævla voksen når man egentlig ikke er det? Usikkerhet? Man føler seg vel tryggere med en skreddersydd dress eller drakt og Trenchcoat og Michael Kors ballerina.. Men herregud så kjedelig de ser ut. Blir en slags uniform.



Anonymous poster hash: 8c71d...454
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, en ting til jeg faktisk er littegranne lei av er alle disse unge flotte jentene (ungdommer og 20+/-) som på død og liv skal kle seg så veldig voksent, eksklusivt og high fashion... For all del, det er ofte veldig pent, men hva skjedde med kreativitet og ungdomsopprør og slikt? Litt gi-faen holdning og avslappethet? Nå skal liksom alt være så riktig og ordentlig selv for de unge, flere av dem har jo langt dyrere og voksen stil enn jeg noen gang kommer til å få, jeg føler meg jo som den fjortisen ved sammenligning :plystre: .

Noe av dette lurer jeg meg også på.. Da jeg var fjortis var det mye rart "opprør" og kreativitet som jeg selv også tok del i, nå kan jeg ærligtalt ikke si jeg husker å ha sett noen som tør å gå utenfor. Og jeg bor nesten vegg i vegg med en ungdomsskole.

Er det en ungdomsskolelærer her som kan si noe?

Anonymous poster hash: 68095...86e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Jeg skulle ønske det snart ble litt større utvalg av jeans med rette ben igjen... min lille mor sliter sånn med å finne et par jeans som ikke er skinny.... :(

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

Disse plattformskoene.. type sånne:

QOZMO-SKY-WHTZOOM1.JPG

De skal liksom være så edgy og c00l, men jeg syns de er bælstøgge. Har sett massevis av denne typen her borte, og jeg skjønner fremdeles ikke greia :P

Disse er da virkelig ikke moderne nå, isåfall så lurer jeg veldig på hvor du bor hen? :klo:

Det kan jo ikke bare ha vært meg som har hatt så flaks at jeg ikke har sett noen ute med disse type skoene siden rundt 2000-tallet?

Endret av Noz
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De grønne og svarte jakkene og kåpene med harry skinn-ermer !!



Anonymous poster hash: 2299b...11d
  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest BettyBoop

Saggebukser! Hver gang jeg ser noen med slike bukser, får jeg lyst til å ta tak i dem og dra dem ned. :fnise:

det er derimot grunnen til at jeg liker de. Haha. Neida
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Converse er vel det jeg er mest lei av nå.. Jeg har selvfølgelig en del par selv, men nå om dagen se jeg mange damer i alderen 40+ som trør rundt i den høye modellen, splitter nye og godt strammet med en anstendig knute foran.

Jeg blir definitivt å ikke bruke mine i år (hallo Finn.no ). Ikke kun av den grunn selvfølgelig, jeg er kjempelei av de uansett. Men man vet jo at det er på tide å legge en trend død når mødrene våre begynner å bruke det samme ;)

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Riskjeks

Disse plattformskoene.. type sånne:

QOZMO-SKY-WHTZOOM1.JPG

De skal liksom være så edgy og c00l, men jeg syns de er bælstøgge. Har sett massevis av denne typen her borte, og jeg skjønner fremdeles ikke greia :P

:hakeslepp:

Er sånne på moten igjen? Husker folk hadde sånne da jeg gikk på ungdomsskolen på slutten av 90-tallet. Jeg var faktisk fornuftig nok til å synes de var stygge selv da. Håper virkelig ingen voksne mennesker går slik nå :overrasket: Mangler bare bukser med påsydd skjørt da :fnise:

Jeg er også lei av glidlåser, tall, "morsomme" sitater, nagler og hodeskaller på alt, kjoler/skjørt som er lengre bak enn foran, digre, formløse telt-overdeler og "skinn"-detaljer. Synes også sånne cardigans som er ankellange er helt grusomme, ligner mer på morgenkåper. Helt ufattelig at folk faktisk går med det offentlig!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse plattformskoene.. type sånne:

QOZMO-SKY-WHTZOOM1.JPG

De skal liksom være så edgy og c00l, men jeg syns de er bælstøgge. Har sett massevis av denne typen her borte, og jeg skjønner fremdeles ikke greia :P

Hvor er "her borte"?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...