Gå til innhold

Hva er deres favoritte merker blant klær som selges i Norge?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

For min del liker jeg veldig godt Elisa Cavaletti



Anonymous poster hash: a87dc...f77
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Filippa K og Second Female.

Har også enkelte plagg fra Acne som er store favoritter i garderoben, men de har også mye som ikke er min stil i det hele tatt. Når det gjelder ullplagg er jeg svært begeistret for Wild Wool. (Har sett at det finnes en svensk variant som heter Soft Goat, skal bestille litt derfra til høsten, håper de er like bra.)

Levi's er definitivt jeansfavoritten.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Acne, Gant og Ralph Lauren :)



Anonymous poster hash: ad7c8...9a1
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gant, Barbour, ToS, Hugo Boss, Burberry, Jean Paul og RL. Ellers er jeg også nokså godt etablert hos LV.

Endret av Pene sko...
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Coast har noen fine kjoler ja <3 <3 <3



Anonymous poster hash: 3ef63...418
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Liker Ralph Lauren og Gant,samt noe Lexington. Apropo RL, noen som har erfaring med denne? http://nlyscandinavia.scene7.com/is/image/nlyscandinavia/121141-0014_5?$productpage_slider_desktop$&cropN=0.02,0,0.955,1

Har ikke sett den live eller prøvd på,litt usikker på hvordan den ser ut irl. Vurderte å bestille men jeg avventet litt.. :-)

Endret av *Bumblebee*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samsøe, Deisgner Remix, Acne (enig med hun over her som sa at mye fint, men mye som ikke er min stil) og Filippa K :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest morhjertegod

Liker Ralph Lauren og Gant,samt noe Lexington. Apropo RL, noen som har erfaring med denne? http://nlyscandinavia.scene7.com/is/image/nlyscandinavia/121141-0014_5?$productpage_slider_desktop$&cropN=0.02,0,0.955,1

Har ikke sett den live eller prøvd på,litt usikker på hvordan den ser ut irl. Vurderte å bestille men jeg avventet litt.. :-)

Jeg har sett den, den er grise lekker, finere en på bildet. Jeg har sett noe lignende i blå også, usikker om det er RL, tror kanskje det var Gant for noen år siden.

Endret av morhjertegod
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest morhjertegod

Jeg er svak for Gant, Jean Paul og Filippa K. Mest forde jeg har en svakhet for type marine, i stil og farger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hockeyfrue

Jeg er glad i Acne, By Malene Birger, FWSS og Epilogue. Jeg ble også overlykkelig da Zadig & Voltaire åpnet butikk i Oslo, de har mye fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Michael Kors har fine klær, det samme har DvF. Ellers liker jeg Ganni av billigmerker.

Anonymous poster hash: 12b8e...8b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DvF, Marlene Birger, Sandro, FWSS, Missoni, Max Mara, Zara, massimo dutti, Ralph Laurent, og av og til Nina Jarebrink er vel de jeg kommer på i farten :)

Anonymous poster hash: 08b20...bba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ingen som handler på Cubus, bik bok, lindex og kapphal som tør å svare her? :fnise:

Anonymous poster hash: 9129a...749

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ingen som handler på Cubus, bik bok, lindex og kapphal som tør å svare her? :fnise:

Anonymous poster hash: 9129a...749

Hvorfor skulle man ikke tørre...? Men når man skal si sitt favoritt"merke" er vel Kapphal neppe det første man skriker ut om selvom man handler der innimellom?

Anonymous poster hash: 08b20...bba

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...