Gå til innhold

Hva er du og partnern din ? Passer sammen?


Gjest Mzfire

Anbefalte innlegg

Gjest Mzfire

Nå som vi har en undersøkelse her med soltegn og månetegn hadde det vært litt artig å vite hvilket stjernetegn partneren din har også. Om dere har stjernetegn som passer sammen :D

Jeg er Løve og han er Tyr. Egentlig går vi ikke sammen, hvis vi bare skal se på soltegnet, men ut frå våre fødselshoroskop går vi godt sammen. Har sikkert noe å si at han har Skytten i acendant og jeg Jomfru.

Som du ser da har vi begge elementene jord og ild i oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi er tyrer begge to, men jeg aner ikke om det passer sammen eller ikke......hadde vært gøy om noen viste noe om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

steinbukk og tyr. skal visstnok være helt ideelt.

(i tillegg fant jeg ut via en link i en annen astro-tråd at min astrologiske legning skal gjøre meg usedvanlig egnet til å takle avstandsforhold. ante jeg det ikke.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mzfire

Gunstige partnere :

Vær:

Løve

Skytt

Vannmann

Tvilling

Tyr:

Jomfru

Steinbukk

Kreps

Fisk

Tvilling:

Vekt

Vannmann

Løve

Vær

Kreps:

Skorpion

Fisk

Jomfru

Tyr

Løve:

Skytt

Vær

Vekt

Tvilling

Jomfru:

Steinbukk

Tyr

Skorpion

Kreps

Vekt:

Vannmann

Tvilling

Skytt

Løve

Skorpion:

Fisk

Kreps

Steinbukk

Jomfru

Skytten:

Vær

Løve

Vannmann

vekt

Steinbukk:

Tyr

Jomfru

Fisk

Skorpion

Vannmann:

Tvilling

Vekt

Vær

Skytt

Fisk:

Kreps

Skorpion

Tyr

Steinbukk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi passer IKKE sammen tydeligvis.

Skytt og Jomfru er vi og jeg har aldri lest noe sted at dette er en god kombinasjon. Mamma påstår at det er katastrofalt :ler: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mzfire
Jeg er tyr' date=' han er skorpion. Noen som vet hvor godt vi passer sammen?[/quote']

Ut fra elementene passer dere ikke så godt sammen da du er jordtegn og han er vanntegn. Men fortvil ikke, det kan du bare finne ut av via et fødselshoroskop. Men de sier så at de som passer sammen ut fra elementene er mer like og forstår hverandre bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zalomine
Kreps:

Skorpion

Fisk

Jomfru

Tyr

Løve:

Skytt

Vær

Vekt

Tvilling

Jeg er løve, han er kreps. Det så altså ikke bra ut. Men, utfra detaljer, det vet jeg ikk (noe fødselshososkop for oss har jeg ikke, må jeg vite når åp dagen han er født da? For det vet jeg ikke (men dato og sted (samme sted som meg) det vet jeg, om det behøves....)

Forøvrig har jeg ikke så mye tro på dette her jeg da. Jeg og min samboer passer godt sammen for dem vi er, fordi vi elsker hverandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er jomfruer begge to, hvis jeg skal tippe vil jeg tro at vi ikke skal passe sammen, men nå er han veldig utypisk jomfru da.. Noen som vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mzfire

Om du ikke vet når han er født har jeg lest et sted at man kan skrive klokkeslett 12.00 husker ikke hvorfor. Leste for ikke så lenge siden.

Men ellers er jeg enig med deg. En skal ikke være firkanta og stole blindt på dette. En får bruke hjertet og fornuften Fredagsbarn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mzfire

Ut fra det jeg syns høres logisk ut så mener jeg at de som er født i samme element skal passe sammen. Da er dere mer like enn de som er født i ulike elementer :) Men kom gjerne på banen dere andre som har mer peiling enn meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er Vær og han er Steinbukk. Det skal være en katastrofal kombinasjon har jeg hørt, men det skal visst også være et veldig lidenskapelig og storfullt forhold. Velvel, hva det skulle være og hva det er er tydeligvis to vidt forskjellige ting. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest M-ling
Ut fra det jeg syns høres logisk ut så mener jeg at de som er født i samme element skal passe sammen. Da er dere mer like enn de som er født i ulike elementer :) Men kom gjerne på banen dere andre som har mer peiling enn meg.

Naah, ikke helt enig.

Dette med å forstå hverandre er jo forsåvidt riktig i mange tilfeller, men jeg er også litt for dette med motsetninger som tiltrekker hverandre ...

På den måten at et Jord-tegn kan gi et Ild-tegn en nødvendig og kjærkommen "stabilisering" (få beina ned på jorda), for eksempel.

Er du med/enig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Hilde K S

Jeg er løve og han er tvilling. Og riktignok passer vi sammen på alle måter !

Jeg tror nok arv og miljø har like ye ( om ikke mer ) å si for personers atferd enn hvilket stjernetegn man er født i. Vi har feks en sønn som også er født i tvillingene, men han er utrolig lik meg i tankegang og personlige egenskaper....

Og så har nok innstillingen til andre mennesker og det å leve i parforhold mye å si !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kreps og vær. Skal visstnok være katastrofalt
Samme kombinasjon her - jeg er kreps og han er vær. Det fungerer utmerket...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er fisk. Han er skytte. Begge har accedanten i tyren. Tror ikke vi passer så godt sammen - men på en del områder gjør vi det likevel. Tror ikke man må passe sammen...

Noen som vet om den kombinasjonen? :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KATTAstrofe

Altså.. se på descendanten deres da (7.hus). Descendanten er det motsatte av ascendanten, og det tegnet ascendanten deres står i, viser hvilke tegn/egenskaper dere passer sammen med/er tiltrukket av.

Eks: Jeg har ascendanten i skorpionen, det vil si at jeg har descendanten i tyren, og vil føle meg tiltrukket av tyrer. Det stemmer perfekt, min siste kjæreste var tyr, men det gikk ikke så bra. Men han har absolutt egenskapene jeg ser etter hos en mann.

Om dere har månen i samme tegn, evt samme element, vil også være positivt for forholdet.

Om dere vet ascendanten deres, så tell 6 tegn forover/bakover, så har dere descendanten deres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...