Gå til innhold

Han har ligget med en stygg jente...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Og jeg får det ikke ut av hodet! Vet at det er skikkelig teit, men skjønner ikke at han kan være i stand til å ha hatt sex med hun damen. Hun er feit, og har absolutt ikke et pent ansikt... bare fatter det ikke!

Nesten så jeg tenker at han er ekkel bare fordi han har ligget med hun...

Jeg spurte såklart, og han sa det var årevis siden, at han var full, angret, ikke er stolt av det, og skulle hatt det ugjort. Men at det skjedde...

Jeg vet jeg burde legge det bak meg, særlig når han har klart det selv. Men bare får bilder oppi hodet hele tiden.

Tenker jo sånn at han har vært i stand til å ha seg med hva som helst. Og bare synes det er ekkelt. Æsj. Tenker helt annereldes om han nå, og det er ikke bra merker jeg. Håper ikke det ødelegger alt sammen, for er jo egentlig forelsket i fyren.

Bare skjønner ikke. Kan man virkelig være så full at man ligger med noen man egentlig ikke synes er fin? Virker så rart. Og jeg synes hun er stygg... og det er ikke ofte jeg tenker det om folk. Tenkte det før jeg visste at de hadde ligget sammen også.



Anonymous poster hash: 3cb46...58a
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Herregud da.. Ja, det skjer. Ofte. Kåt i fylla=dårlig dømmekraft. Men det kan jo også tenkes at hun er hyggelig?



Anonymous poster hash: f5253...785
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje hun har et "stygt" ytre, men hun har hvertfall ikke et stygt indre som du har. Makan altså.

Det tror jeg ikke, hun var nok stygg.

Anonymous poster hash: cd231...56b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså hvorfor legge så mye opp i en ons, har alle dine ons liksom vært bestående av fortballstjerner, modeller, og skuespillere?

Anonymous poster hash: cd231...56b

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan vel være at han ikke synes hun er stygg. :) mennesker har forskjellige meninger, vet du. Han sa nok at han angret for å gjøre deg fornøyd.

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen har ikke sperrer for hva de stikker kuken inn i, det er åpenbart at typen din verken hadde eller har noen nedre grense for hva han knuller. Og det skal du strengt tatt være sjeleglad for.



Anonymous poster hash: 8c416...109
  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud da.. Ja, det skjer. Ofte. Kåt i fylla=dårlig dømmekraft. Men det kan jo også tenkes at hun er hyggelig?

Anonymous poster hash: f5253...785

Hun er sikkert hyggelig, de var venner både før og etter at dette skjedde.

Og hun er faktisk stygg, til de som ikke tror på det. Har hørt andre gutter omtale henne som det samme, og tenkt at det ikke er så rart.

Hadde han vært sammen med hun, forelsket... så hadde jeg jo forstått det. Men ikke bare "et ligg". Kanskje han synes hun er pen da, men tviler egentlig litt.

Og alle kan vel tenke at en person er stygg selv om man ikke er et dårlig menneske. Noen er faktisk bare mindre pene, sånn er det bare. De aller fleste er normalt pene, og sjeldent jeg tenker noen er stygge. Bare så det er sagt.

Anonymous poster hash: 3cb46...58a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen har ikke sperrer for hva de stikker kuken inn i, det er åpenbart at typen din verken hadde eller har noen nedre grense for hva han knuller. Og det skal du strengt tatt være sjeleglad for. Anonymous poster hash: 8c416...109

Huh?

Anonymous poster hash: cd231...56b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså hvorfor legge så mye opp i en ons, har alle dine ons liksom vært bestående av fortballstjerner, modeller, og skuespillere?

Anonymous poster hash: cd231...56b

Har ikke hatt ons, kanskje derfor det føles ekstra ekkelt.

Anonymous poster hash: 3cb46...58a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skygger glatt banen for menn som har hatt sex med åpenbart stygge mennesker (uansett hvordan personlighet denne mindre pene har) av den enkle grunn for at jeg ikke er interessert i at menn ligger seg så mye "oppover" når jeg har sex med de. Jeg forholder meg kun til menn som har ekser rundt utseendemessig der jeg selv ligger.



Anonymous poster hash: 529d9...d27
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje hun har et "stygt" ytre, men hun har hvertfall ikke et stygt indre som du har. Makan altså.

Fordi jeg synes det er ekkelt å tenke på at han har ligget med en stygg jente før meg, så har jeg et stygt indre? Tror du hadde følt det samme om typen din viste seg å ha ligget med en ekkel jente.

Anonymous poster hash: 3cb46...58a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest krokodillen

Jeg skygger glatt banen for menn som har hatt sex med åpenbart stygge mennesker (uansett hvordan personlighet denne mindre pene har) av den enkle grunn for at jeg ikke er interessert i at menn ligger seg så mye "oppover" når jeg har sex med de. Jeg forholder meg kun til menn som har ekser rundt utseendemessig der jeg selv ligger.

Anonymous poster hash: 529d9...d27

nå lo jeg så høyt at troikaen spruta ut av nebbet mitt.

og jeg lo ikke MED deg for å si det sånn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest krokodillen

Fordi jeg synes det er ekkelt å tenke på at han har ligget med en stygg jente før meg, så har jeg et stygt indre? Tror du hadde følt det samme om typen din viste seg å ha ligget med en ekkel jente.

Anonymous poster hash: 3cb46...58a

min ex lå med en stygg jente. kunne ikke brydd meg mindre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

min ex lå med en stygg jente. kunne ikke brydd meg mindre

Skulle ønske jeg hadde samme innstilling. Hvordan klarer du å bare gi faen? Må bare få hele greien ut av hodet.

Anonymous poster hash: 3cb46...58a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest constance90

Fordi jeg synes det er ekkelt å tenke på at han har ligget med en stygg jente før meg, så har jeg et stygt indre? Tror du hadde følt det samme om typen din viste seg å ha ligget med en ekkel jente. Anonymous poster hash: 3cb46...58a

Ikke i det hele tatt. 1, jeg sitter ikke å sutrer og graver om hvilke jenter kjæresten har hatt sex med og 2. Ingen jenter er stygge utseendemessig. Hvilken personlighet du har avgjør om du er stygg eller ei.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ønske jeg hadde samme innstilling. Hvordan klarer du å bare gi faen? Må bare få hele greien ut av hodet. Anonymous poster hash: 3cb46...58a

Det er nok fordi når du ser hvor lavt han sikter så er nok du i samme gruppe, altså du er nok stygg selv...

Anonymous poster hash: cd231...56b

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke i det hele tatt. 1, jeg sitter ikke å sutrer og graver om hvilke jenter kjæresten har hatt sex med og 2. Ingen jenter er stygge utseendemessig. Hvilken personlighet du har avgjør om du er stygg eller ei.

Vet jo egentlig det, men vanskelig å tenke sånn når jeg ikke kjenner hun i det hele tatt. Får prøve å tenke at hun sikkert er en bra jente, og at det var grunnen...

Anonymous poster hash: 3cb46...58a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...